Pff nepperdsquote:In totaal werden er 168 antwoorden door de FOK!kers ingestuurd.
Hij heeft me bij 'n paar wat op weg geholpenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz heeft jou de antwoorden gegeven?
* kuch *quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel verdacht dat alle prijswinnaars voor Ajax zijn.
Gaaf he?! Ik win eigenlijk ook nooit iets, niet dat ik zo'n fanatieke prijsvragenhunter ben, maar tochquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:33 schreef jna het volgende:
Voor het eerst in m'n leven dat ik een prijsvraag of iets dergelijks win
Lorient was wel te doen maar ik wist het logo wat in het Porto logo stond nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
Ik wist ze ook alle tien, maar weer niet gewonnen. Ik win nooit iets!
Er waren ook redelijk veel inzendingen met negen goed, Lorient was nog wel eens lastig.
zeker verdachtquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel verdacht dat alle prijswinnaars voor Ajax zijn.
klopt! Niet mijn persoonlijke favoriet. Maar het is zeker een mooie.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:44 schreef RayMania het volgende:
Trouwens, het Vasco da Gama logo was ooit verkozen tot mooiste voetballogo, hier in VBL, dus de VBL-users m๓esten die wel weten.
Die was ook niet zo lastig inderdaad. Die slingers vond ik de moeilijkste.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:44 schreef RayMania het volgende:
Trouwens, het Vasco da Gama logo was ooit verkozen tot mooiste voetballogo, hier in VBL, dus de VBL-users m๓esten die wel weten.
Ach, ik heb al een Vasco da Gama shirt. Das ook mooiquote:Op woensdag 16 april 2008 00:44 schreef RayMania het volgende:
Dat was de bedoelingquote:Op woensdag 16 april 2008 10:08 schreef toma het volgende:
Eerlijk gezegd had ie wel wat lastiger gemogen. Ik kende 9 vd 10 logo's uit mn hoofd, denk dat dat bij veel users het geval is geweest. Vandaar dat het percentage goede inzendingen zo hoog is.
Hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, ik heb al een Vasco da Gama shirt. Das ook mooi
Maar die Oranje had ik ook wel willen hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |