Slaap lekker BQ!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mijn mand in en wens de FOKkers een fijne streamavond met Cementa en Amanda.
ik ga ook pitten fijne cosavond allemaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mijn mand in en wens de FOKkers een fijne streamavond met Cementa en Amanda.
Dat is het!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef Dementor het volgende:
Bedoelt ze niet toevallig EHBO
Eerste Hulp Bij Opmaken?
Dat kan ik me ook nog herinneren. Woorden dus, weing daden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Kan me trouwens herinneren dat Cementa tijdens haar vorige bezoek ook zei dat ze HBO ging doen. Weet het zo goed als zeker maar kan het niet meer terugvinden.
Ze is dus zoveel maanden later nog steeds niet begonnen
als je het niet erg vind... kijk ik nog ff naar Joris & Huub ..... trustequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
Hier dusquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:26 schreef Disana het volgende:
Samantha werkt achter de bar in een coffeeshop.
Nou ja, dan zal ze toch iets slimmer zijn dan Amanda (hetgeen niet moeilijk is), of ze het nou gaat doen of niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:28 schreef happyme28 het volgende:
Jaik heb het gevonden:
[COS #1099] De unanieme stemming voor de immuniteit
In april 2007 zei ze:
Sam:ik ga naar school
Aman: wat voor school
Sam: hbo (meende ik te horen)
Aman: ooooh. Ik heb mijn tanden gebleekt
hehehehequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:28 schreef happyme28 het volgende:
Jaik heb het gevonden:
In april 2007 zei ze:
Ze hebben elkaar een jaar niet gezien en ze komen niet verder dan het zelfde gesprek.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:28 schreef happyme28 het volgende:
Jaik heb het gevonden:
In april 2007 zei ze:
En als jij het niet erg vindt kijk ik lekker meequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:29 schreef Desii het volgende:
[..]
als je het niet erg vind... kijk ik nog ff naar Joris & Huub ..... truste
Ah. Goede opstap naar een carrierequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier dus![]()
http://www.abraxasparadise.nl/
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:28 schreef happyme28 het volgende:
Jaik heb het gevonden:
In april 2007 zei ze:
ik zat m'n eigen OP te quoten..dombo die ik er ben.quote: