quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:41 schreef lcicle het volgende:Woordjes.. zo leuk! Ik heb ze, vanaf dat Oudste 16 maanden was, bijgehouden op mijn log, maar toen hij 22 maanden was ging het zo snel!

Ik kon het echt niet meer bijbenen.. Ineens herkende hij ook kleuren. Lijkt mij best moeilijk omdat dat heel abstract is.
Moonah, laatst was er een jongetje op TV en ik dacht meteen toen ik hem zag: die lijkt op Thies! Komt Oudste aan lopen.. 'Tiesch' roept hij, haha!
En hij zegt wel eens: 'pejuh Tiesch Siwoh'. Wat vrij vertaald zoiets betekent als Spelen met Thies en Simon

dat is zoooooooooooo lief.
Heb bij Fleur ook bijgehouden in een schrift, maar rond het 3e jaar ben ik opgehouden met bijhouden. Wel hier wat hoogtepunten genoteerd.....voor later

Hier een zorgenkindje. Was begonnen met meer sojamelk te geven en zo de dieetvoeding af te bouwen, maar daar zijn we sinds vanochtend maar weer mee gestopt. De afgelopen dagen leek het goed te gaan en had d'r gisteren dus een volle fles sojamelk gegeven. Vervolgens had ik om half 2 vannacht een heel zielig meisje. kronkelend in bed liggen en heel zielig huilen. Ze zat helemaal onder de uitslag en de diaree was de klap op de vuurpijl. Meteen besloten om vanochtend bij de HA langs te gaan. Die constateerde inderdaad een allergische reactie en aangezien het ook op de huid zat die niet in de zon was geweest, was de conclusie snel gemaakt. Zoveel soja kan ze nog niet hebben. Dus weer terug bij af. Vandaag flink gesmeerd met de cetamogol-creme en de huid is nu weer redelijk rustig, maar ze heeft ook aardig wat plekken kapot weten te krabben. Mijn kleine guppie........
Gelukkig kreeg ik van de oppas vandaag wel te horen dat Mauds ondanks haar extreem "piep-miep" gedrag wel wist te presteren om alle kindjes te terroriseren..... Omduwen, slaan (foei, dat mag niet) speelgoed aafpakken, luier uittrekken, en ander boefgedrag. De oppas wist te melden dat ze haar wel een paar keer achter het bhang had willen plakken, maar Maud op dat moment toch weer heel erg lief kon zijn.... met d'r gegiebel en gekroel.
Aan het einde van de dag meldde de oppas tegen Fleur dat Maud morgen niet hoefde te komen wat haar betreft (

)...... Fleurs reactie: Ohhh, maar ik kom wel hoor...... En toen ik binnenkwam was Fleur vraag: waarom hoeft Maud morgen niet bij A. te komen?????? Dus toen ben ik maar even gaan informeren of ze echt zo ontzettend geboefd had..... antwoord werd door 2-man volmondig met

beantwoord..... Ach, ja.... t's wel mijn boeffie.....