Hier nu ook. Maar daarvoor moest hij eerst met z'n kop tegen kastjes e.d. stoten bij het theatraal ter aarde storten. Als hij staat, ploft hij eerst op zijn luier en dan laat hij zich voorzichtig vallen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef poemojn het volgende:
Als Juliette boos is laat ze zich achterover op de grond vallenmaar haar hoofd gaat heel langzaam en rustig naar de grond, zo slim is ze wel
Oke...?!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:18 schreef _Bar_ het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees van de brokkenpiloten en driftbuitjes, dan ben ik "blij"dat ik dat nooit echt mee heb hoeven maken....
Met mij is alles goed hoorquote:
Ik vermoedde al zoiets, maar ik wist ook ff niet hoe te reageren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:57 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Met mij is alles goed hoor
Zat me vanavond te bedenken dat Thijs eigenlijk maar 3 keer echt gevallen is, 1 keer van de bank salto de bank af, 1 keer een grote boink zo zijn bedje uit geklauterd, en 1 keer bij zijn overgrootouders tijdens het kruipen naar buiten toe, een tand door zijn lip.
Maar wat ik bedoelde met mijn post is idd dat telkens als zoiets gebeurd je hart even letterlijk in je keel zit, en de schrik telekens weer heftig is.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets, maar ik wist ook ff niet hoe te reageren.
Ja, ik kan het me voorstellen. Elk nadeel heb ze voordeel.... maar dat vind ik toch eigenlijk ook cru om te zeggen in deze context.
En ik sluit me aan bij BE: ik verzorg liever alle builen, bloedlippen/neuzen en schaafwonden, gaten in het hoofd, dan dat ik alles moet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |