abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58390493
hihi Brent...arme kat!

Ik kan niet zo goed tegen ouders die hun kinderen zo vroeg mogelijk zindelijk willen hebben.
Als het kind het zelf aangeeft, oke....
Maar een kind wat net goed en wel loopt al zindelijk willen hebben, gaat mij te ver
En ja, als ze de halve dag op een potje door moeten brengen komt er vanzelf wel een keer een plasje.

maar goed, ieder zijn ding natuurlijk
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 30 april 2008 @ 07:59:54 #127
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_58394414
Het is niet zo dat ik het zo vroeg mogelijk wil, ze vindt het zelf leuk om er op te zitten. Mocht ze gaan huilen oid dan haal ik haar er echt wel af. Voorlopig heeft ze er veel lol in, en dan vind ik dat ze het best mag proberen.
pi_58395414
Mikael was ook net goed een jaar geweest toen ie steeds aangaf dat ie moest plassen of poepen. En als ie dat in zijn luier had gedaan had ie soms echt een beetje paniek. Toen liep ie ook heel veel zonder luier. Toen kwam er een tijd dat ik heel veel moest werken en Mikael van de een naar de ander ging toen waren we er helemaal niet mee bezig maar hij bleef wel steeds aangeven dat ie moest. Nu komt het mooie weer er weer aan en gana we gewoon opnieuw beginnen. Maar zie hem nog lang niet helemaal zindelijk worden hoor Want hij vind in de kamer plassen en ermee spelen namelijk ook reuze gezellig
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 30 april 2008 @ 17:55:02 #129
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58400783
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef Vivi het volgende:
Is dat zo'n fatboy dan Rocka?
Nee hoor. En het lukt hem net nooit!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:59:08 #130
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58433159
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef poemojn het volgende:
Als Juliette boos is laat ze zich achterover op de grond vallen maar haar hoofd gaat heel langzaam en rustig naar de grond, zo slim is ze wel
Hier nu ook. Maar daarvoor moest hij eerst met z'n kop tegen kastjes e.d. stoten bij het theatraal ter aarde storten. Als hij staat, ploft hij eerst op zijn luier en dan laat hij zich voorzichtig vallen.
Alleen in bed wil zich nog wel eens laten vallen. Complete duikvlucht, BAF! Kop tegen de spijlen. Gisteren niet eens gehuild, hij schrok alleen een beetje van de klap. Bikkel

Vanochtend met opstaan: Goedemorgen mannetje. 'G...mmmh...gun.' Goedemorgen! (nogmaals) 'Goggogh'
Ja, we komen er wel!

En nu zo heerlijk aan het spelen in de box met zijn vormenhuis en zo lief aan het brabbelen.
Een heel verhaal waar geen touw aan vast te knopen is. Deed ik zelf vroeger blijkbaar ook.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:18:43 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58434752
Als ik jullie verhalen zo lees van de brokkenpiloten en driftbuitjes, dan ben ik "blij"dat ik dat nooit echt mee heb hoeven maken....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:48:01 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58442714
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:18 schreef _Bar_ het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees van de brokkenpiloten en driftbuitjes, dan ben ik "blij"dat ik dat nooit echt mee heb hoeven maken....
Oke...?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 23:53:55 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58446825
Och Bar, ik kan me inmiddels, nu ik zelf een kindje heb, een klein beetje proberen in te denken hoe het voor jou moet zijn, maar ik geloof dat ik toch liever 40 ijsjes voor kapotte lippen zou geven dan niet.
Maar ik snap wat je bedoelt... je hart draait om bij het idee dat die kleintjes zulke smakken kunnen maken.

zaterdag 3 mei 2008 @ 00:38:33 #134
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58447698
Brent was gisteren precies 18 maand! Ik vond het wel weer een mijlpaaltje
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:57:11 #135
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_58449768
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke...?!
Met mij is alles goed hoor

Zat me vanavond te bedenken dat Thijs eigenlijk maar 3 keer echt gevallen is, 1 keer van de bank salto de bank af, 1 keer een grote boink zo zijn bedje uit geklauterd, en 1 keer bij zijn overgrootouders tijdens het kruipen naar buiten toe, een tand door zijn lip.

Maar wat ik bedoelde met mijn post is idd dat telkens als zoiets gebeurd je hart even letterlijk in je keel zit, en de schrik telekens weer heftig is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:01:37 #136
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58451462
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:57 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Met mij is alles goed hoor

Zat me vanavond te bedenken dat Thijs eigenlijk maar 3 keer echt gevallen is, 1 keer van de bank salto de bank af, 1 keer een grote boink zo zijn bedje uit geklauterd, en 1 keer bij zijn overgrootouders tijdens het kruipen naar buiten toe, een tand door zijn lip.

Maar wat ik bedoelde met mijn post is idd dat telkens als zoiets gebeurd je hart even letterlijk in je keel zit, en de schrik telekens weer heftig is.
Ik vermoedde al zoiets, maar ik wist ook ff niet hoe te reageren.
Ja, ik kan het me voorstellen. Elk nadeel heb ze voordeel.... maar dat vind ik toch eigenlijk ook cru om te zeggen in deze context.
En ik sluit me aan bij BE: ik verzorg liever alle builen, bloedlippen/neuzen en schaafwonden, gaten in het hoofd, dan dat ik alles moet missen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:05:55 #137
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58453111
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik vermoedde al zoiets, maar ik wist ook ff niet hoe te reageren.
Ja, ik kan het me voorstellen. Elk nadeel heb ze voordeel.... maar dat vind ik toch eigenlijk ook cru om te zeggen in deze context.
En ik sluit me aan bij BE: ik verzorg liever alle builen, bloedlippen/neuzen en schaafwonden, gaten in het hoofd, dan dat ik alles moet missen.
Ik sluit me hier bij aan.
Bar

Rocka, Brent 18 maanden, Simon 19! Ik vond inderdaad de anderhalf ook wel weer een mijlpaal.

En hoe is het met onze fantasThiesche vriend?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58453550
brent alweer anderhalf, het gaat echt snel he

Bar.....heb geen woorden.....
Alleen als ik zie wat ik hier heb rondlopen dan breekt mijn hart bij het idee dat jij dat moet missen

Meike ging vanmorgen met oma even naar de begraafplaats waar mijn zus ligt begraven, Meike is naar haar vernoemd...oma zegt tegen Meike: ga je mee, dan gaan we even naar Jolanda. Meike knikt 'ja" en heeft ze hele weg Lala gezegd (jolanda dus)
Ze zegt nog geen opa en oma, maar "lala" al wel. Het moet gewoon zo zijn denk ik dan
(en wil ik ook denken geloof ik)
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:04:54 #139
94046 PM-girl
pi_58459187
We hebben ineens rode uitslag op de buik, ieniemienievlekjes heel dicht op elkaar, met een enkele rode bult.
Is het een ziekte, is het uitslag van de zon, aardbeien of van zijn erg volle plasluier?
Zijn temperatuur was 37,4.

Op zich doet het me niet direct denken aan een ziekte, 'probleem' is dat ik morgen een kraamvisite heb en een afspraak met een hoogzwangere en haar kleuter, daarbij wil ik hen niet in een risicopositie brengen.

Zesde ziekte gaat toch altijd gepaard met die koorts vooraf? En volgens mij hebben we dat al eens gehad hier.
*
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:05:46 #140
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58459201
Geen tijd om bij te lezen, maar wel even een voor Bar.

Anna is verhuisd en heeft het ontzettend naar haar zin in d'r nieuwe kamer en in de tuin. Het duurt alleen nog drie weken voor we internet hebben en aangezien ik ook drie weken niet hoef te werken en deze laptop-van-J's-werk-met-gesmokkeld-kaartje-voor-internet verschrikkelijk traag en onhandig is, moeten jullie het voorlopig zonder ons doen. We denken aan jullie als we in de tuin rondrennen over het grasveldje of thee zitten te drinken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:07:06 #141
94046 PM-girl
pi_58459226
O, sorry ik dender zo over jouw post heen Karin.
Het is wel bijzonder, dat Meike jouw zus haar naam eerder zegt, ook ontroerend lijkt me, zeker omdat ze vernoemd is naar haar.
Zie je ook dingen terug van jouw zus, in Meike?
*
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:07:39 #142
94046 PM-girl
pi_58459236
YPPY en Anna!! Wat heerlijk een tuin en zulk mooi weer, geniet ervan!
*
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:10:06 #143
108648 cattie
lieve moeder
pi_58459279
YPPY, ik vroeg me al af waar je was. Wat fijn dat het goed bevalt!

PM-girl, sorry, maar ik heb geen idee. Ive heeft ook wel eens vlekjes die de volgende dag weer weg zijn.
pi_58459661
PM girl, ik heb ook geen idee, maar als het er morgen nog zit zou ik er geen risico's mee nemen.

Of ik dingen van mijn zus terug zie in Meike. Ja, in mijn ogen wel. Maar misschien wil ik het ook gewoon erg graag. Een paar voorbeeldjes: Meike is net als haar tante gek op zwemmen, gaat helemaal los, dat deed haar tante ook, water in de ogen? Niet boeiend. Mijn zus was gek op ballonnen, Meike ook, pakt ze ook net zo beet als mijn zus, nageltjes erin, en knalt ie?? da's alleen maar lollig. Ook heeft ze een voorliefde voor sleutels, en noemt ze net als mijn zus "liddl" (mijn zus was meervoudig gehandicapt, vandaar die kinderlijke dingetjes)
Ze heeft een hobbelpaardje wat van mijn zus is geweest, daar is ze helemaal weg van. Staat op haar kamertje, en ze wil er steeds inklimmen. Het is in ieder geval net alsof mijn zus er altijd een beetje bij is nu we Meike hebben.
En af en toe een oogopslag waarin je ineens Jolanda ziet
  zaterdag 3 mei 2008 @ 20:45:09 #145
640 snoopy
peanuts
pi_58459951
Wat een mooi idee van je zus en Meike zo Karin

PM, morgen idd maar even kijken of de vlekjes er nog zitten en zo ja, dan idd geen risico nemen.

Bar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 mei 2008 @ 08:31:19 #146
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58485478
Vind ik ook een mooi idee, Karin!

Storm kan ineens best veel woordjes zeggen. Laatst waren de juffen op het kdv helemaal lyrisch: "Hij roept ons gewoon!!!" Had Storm de hele dag Mandy en Kika (Rivka) gezegd! Leuk is dat.
Verder zegt ie: auto, iets (fiets) huis, neus, hallo, dag, doei, ikke (!), poes, boom, zon, boot, kikker, ijsje, koek, appel, manaam (banaan), pakke, aankomen (geleerd van 'niet aankomen!'), oma, opa, papa, mama, ia (Maria), deze, uit, nee, ja, bad, douche, oli (-fant), aap, jeeuw (leeuw), boven, buiten.
Veel, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 5 mei 2008 @ 08:46:09 #147
640 snoopy
peanuts
pi_58485557
Heel veel Sugar

Lis kan er ook wat van. Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden wat ze allemaal kunnen zeggen van de een op de andere dag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58486128
Storm en Lis lekkere kletsmajoortjes. Hier ook een kletsmajoortje alleen bakken we er nog niet veel van . Dich = dicht, oes = poes, tata = papa en nana = mama. Maar zeg niet waar zijn je oortjes want dan grijpt ze naar haar oortjes en neus, mond en oogjes hetzelfde werk. En begrijpen doet ze ook alles maar praten nog niet erg.

Karin ik vind het een mooie gedachte. Zo heeft Kaith wat weg van mijn opa. Die viel ineens neer toen ik 38 weken zwanger was en het kamertje hier in huis had afgemaakt. Dezelfde avond was hij er niet meer en Kaith heeft bepaalde dingen echt van hem die we niet bij onszelf zien dus ik geloof daar ook wel in. Hij was ook de enige die altijd vanaf dat hij het wist gezegd heeft het word een meid en geen twijfel mogelijk!!!

PM zijn het geen warmtevlekjes. Kaith heeft ze ook weleens en dan na een dag of twee zijn ze weer weg ook zonder koorts of jeuk of iets.

Ga nu mijn meisje uit bed halen. Die deed een powernap vanaf gisteravond half acht geloof ik. Hoor nu gebabbel van boven komen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_58488581
Jeetje Sugar, wat zegt Storm al veel! Die is dan ook zeker de hele dag aan het kletsen.

Pm, hoe is het nu afgelopen? Ben je nog op visite geweest?

Meike had ook wat slaap in te halen, heeft afgelopen week 2 nachten gespookt (verkouden)
Gistermiddag van 13.15-17.00 en weer van 20.30-9.15! (beetje jammer dat ik zelf om 8.00u bij de dokter moest zijn, (keelontsteking) ik had dus gewoon kunnen uitslapen!

We zijn afgelopen vrijdag nog naar de camping geweest, waar opa en oma staan. Het is een boerencamping, weinig te doen, maar Meike vermaakte zich toch goed! Heerlijk rondstappen zonder gevaren van auto's enz. Ze heeft zich kostelijk vermaakt.
Dat biedt leuke vooruitzichten voor de zomer, dan gaan we 2 weken naar een camping, die helemaal is ingericht op kinderen (camping de Molenhof)

Hoe zit het met jullie vakantieplannen?
pi_58488691
Klinkt wel erg leuk hoor voor Meike zo'n kindercamping. Wij willen volgend jaar weer gaan kamperen. Dit jaar even niet omdat ik dan 8 maanden zwanger ben maar volgend jaar weer wel.

Dit jaar gaan we twee weken meevaren op de binenvaart. Altijd handig als het gros van je familie vaart en dus altijd logeeradresjes hebt. En Kaith vind het helemaal geweldig en kan ook lekker buiten spelen achterop met een grote ombouw en speelgoed!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')