Herkenbaar.quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Vivi het volgende:
...of geeft zichzelf een mep tegen zijn hoofd (?!).
quote:Op maandag 28 april 2008 22:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Hier gaat er dan enen op handen en knieen zitten en geeft de vloer een kopstoot...
Jaja, dat gaat hand in hand met de onvoorwaardelijke liefdequote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef PM-girl het volgende:
Kopstoten niet, maar wel zich dus meppen![]()
Ook 'leuk' om te zien, hoeveel vertrouwen meneer heeft in ons. Hij klimt het liefst op de rugleuning van de bank om zich vervolgens te laten vallen. Hij gaat er daarbij vanuit dat wij hem wel vangen.
Er stond toen een heel stuk in de ouders van nu over zindelijk maken van baby's. En dat was idd ook dat je als ouder zijnde je kind goed in de gaten moest houden en dan op een gegeven moment kon je aan het gedrag zien of de kleine moest plassen of poepen. Heb er niet eens de hele dag tijd voor om na Mikael te gaan kijken of ie misschien plassen moet. Dan maar iets vaker de wasmachine aan, iets vaker dweilen en maar hopen dat ie me niet op de bank plastquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:07 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij is dat zo jong zindelijk kunnen maken (bij een paar maanden oud dus) een beetje vreemd, want ze hebben dan nog amper de controle over hun spieren.
Ik heb altijd het idee dat dat meer van de snelheid en de alertheid van de ouders afhangt dan van het kind.
Brent heeft een nieuw zitelement. Hij wil per se op de poes zittenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:10 schreef MeNicole het volgende:
[..]
en maar hopen dat ie me niet op de bank kat plast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |