Slaapmeisje, als ik dit zo lees, eet Eva vergelijkbare hoeveelheden. Zij eet 's ochtends en 's middags 1 boterham en laat vaak de korstjes liggen. Tussendoor fruit en een koekje, maar warm eten blieft ze ook niet echt. Een paar happen, that's it. Ik leg er nu vaak wat komkommertjes en augurkjes bij, dat vind ze wel lekker en daar eet ze ook wel wat van. Soms helpt een beetje tomatenketchup op haar eten wel

en soms ook helemaal niet

. Een toetje vind ze dan wel weer lekker. Bij de boterham geef ik ook vaak wel een paar stukjes fruit, blokje kaas, komkommertje, cracker. Afwisseling doet het goed bij haar.
Drinken doet ze ook al niet erg veel, vind ik. tussendoor een paar slokken diksap of thee of water, en bij het eten melk. Dat gaat dan wel weer op.
Onze remedie is verder: niet druk om maken, ze heeft voldoende energie, is niet mager (ook niet erg dik overigens - we moesten voor de herkeuring naar het CB omdat ze onder het gemiddelde lijntje zat. We gingen niet..

) en is heel tevreden. Voor haar is het blijkbaar voldoende.
Voor Milo misschien ook. Ik ben nog nooit op een all inclusive geweest, maar er is vast voldoende te 'snaaien' voor een kind. Beetje fruit, beetje brood, etc...
ik snap overigens de frustratie goed, niet druk maken is makkelijk opgeschreven maar heel wat minder makkelijk in de praktijk gebracht