Wat een gelul zeg, dit is de wereld op zijn kopquote:Op woensdag 16 april 2008 15:20 schreef Ynske het volgende:
omdat je je dan teveel laat beinvloeden door anderen
daarom zeg ik toch dat ze de bomen inkanquote:Op woensdag 16 april 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, dit is de wereld op zijn kopIemand die zoiets zegt probeert je juist volledig onder zijn eigen invloed te krijgen, lijkt me. Maar goed, wie ben ik he
Goed zoquote:
je kan anderen ook gebruiken om te controleren of wat jij denk wel goed isquote:Op woensdag 16 april 2008 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat je je dan teveel laat beinvloeden door anderen
maar als je ergens niet uitkomt vind ik t juist logisch om de mening en ideeen van anderen in te roepen
Misschien krijg ik ook binnen kort een of twee knijnsquote:Op woensdag 16 april 200815:35 schreef Ynske het volgende:
Saartje is zo lekker actief [afbeelding]
zit hier echt te genieten van een heen en weer rennend springend knijn
en dan komt ze weer om een aai en dan gaat ze weer [afbeelding]
Ze luistert nu al naar je.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo
Maar verder niet meer met Marc praten he, alleen nog maar mij quoten
Anders laat je je teveel beīnvloeden hoor![]()
kan ook schijnzwanger zijn als ze niet gedingest zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien krijg ik ook binnen kort een of twee knijns.
Collega had 2 vrouwtjes uitgezocht (dacht ze), maar nu zag ze dat de buik (oid) van de konijn wat kaal was en 't op een plek lag in de kooi. Dus nu is ze bang dat het knijn zwanger is
Ouch dat is idd een k*tweek. Innige deelneming.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het eindigde in een begrafenis. vandaar de kutweek. Plotseling overlijden van iemand. En gisteren naar de begrafenis geweest. Niet dat deze week nog enigszins goed gaat worden hierna.
Bij het woord konijn moest ik wel weer meteen aan Nieke denken trouwensquote:Op woensdag 16 april 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
Bij het woord konijn zijn haar oren natuurlijk niet meer op jouw gericht.
Kon jij niet weten, bedankt voor de deelnemingquote:Op woensdag 16 april 2008 15:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ouch dat is idd een k*tweek. Innige deelneming.
Even voor de volledigheid: was dat dezelfde als waarmee ik je vorige week een keer laat op een avond condoleerde? Of gaat het hier om 2 sterfgevallen?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
Kon jij niet weten, bedankt voor de deelneming
Dezelfde, ze moesten alleen lang uitzoeken waar het nu door gekomen was, dus vandaar gisteren pas de begrafenis.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid: was dat dezelfde als waarmee ik je vorige week een keer laat op een avond condoleerde? Of gaat het hier om 2 sterfgevallen?
Nah, 1 is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, "gelukkig" maar dan..
Dag Kuutje meisquote:Op woensdag 16 april 2008 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw...
Te snel lezen is slecht voor de mens.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Te snel lezen is slecht voor de mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |