Heeft TS ook een Wajong uitkering?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:37 schreef Guncta het volgende:
Zijn er nog vragen?
Lezen!quote:
quote:De verzekering keert uit aan een verzekerde indien die voor zijn 17e verjaardag fan is geworden van Lenny Kuhr of Droes Roelvink, en dat bij zijn 18e verjaardag nog steeds is. De verzekering geldt ook voor mensen die tussen hun 18e en 30e verjaardag fan zijn geworden van Lenny Kuhr of Droes Roelvink tijdens een studie. De duur van de studie moet minimaal 6 maanden zijn.
quote:
Helemaal mee eens, gewoon een schop onder je hol en aan het werk. Al die slappe smoesjes daar kopen we niets voor.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Mars het volgende:
"Van grote groepen mensen word ik een beetje rillerig"
"Ik kan niet met druk omgaan"
Je wordt wel gekeurd door een of meerdere artsen hoor, voordat je in de wajong komt. En die zijn behoorlijk streng tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Mars het volgende:
Die verzekering zit vol met halve lamlullen zoals BaajGuardian. Mensen die prima kunnen werken.
Begrijp me niet verkeerd, als je echt iets mankeert heb de er uiteraard recht op, maar mensen zoals BG.... afschieten.
Tja als jij 98% door laten gaan voor de koelkast streng vindt... In werkelijkheid komt maar 2% echt in aanmerking.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:14 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Je wordt wel gekeurd door een of meerdere artsen hoor, voordat je in de wajong komt. En die zijn behoorlijk streng tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Tja als jij 98% door laten gaan voor de koelkast streng vindt... In werkelijkheid komt maar 2% echt in aanmerking.
Sowieso mensen met een psychische aandoeningquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Mars het volgende:
So Truequote:Op woensdag 16 april 2008 08:34 schreef LXIV het volgende:
Bovendien, net of er zoveel verschil zit tussen werken en thuis de hele dag op FOK! hangen. Het enige onaangename is de reis naar het werk toe.
Niet als er dingen van je verwacht worden, en je zodanig psychisch in de knoop zit dat je absoluut niet met stress om kunt gaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:34 schreef LXIV het volgende:
Bovendien, net of er zoveel verschil zit tussen werken en thuis de hele dag op FOK! hangen. Het enige onaangename is de reis naar het werk toe.
Daarom is het thuiswerken ook zo'n goede ontwikkeling! Alleen jammer dat je vrouw je dan af en toe aan je kop kan zeuren!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |