Het verbaasde me meer dan dat het bedoeld was als zgn. uitlachenquote:Op maandag 21 april 2008 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeen een netkaart heb ik ook niet
![]()
![]()
Of wil je even 500 bordjes terug in je nek hebben die je nog niet hebt?![]()
Oh okeequote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Het verbaasde me meer dan dat het bedoeld was als zgn. uitlachen
Vroeger (sprak de dertiger) reden ze nog tussen Maastricht en Liège Guillemins!quote:Op maandag 21 april 2008 21:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Het wordt eens tijd dat ze die klassiekjes eens gaan inzetten naar Roosendaal, veel toffer...
Vanmiddag (sprak de dertiger) reden ze nog tussen Maastricht en Liège Guillemins!quote:Op maandag 21 april 2008 21:17 schreef Duvel het volgende:
Vroeger (sprak de dertiger) reden ze nog tussen Maastricht en Liège Guillemins!
Wie had dat gedacht hmm?quote:Op maandag 21 april 2008 21:16 schreef Duvel het volgende:
Jemig Fles, je bent wel een groot gastronomisch talent!
Ik dacht dat die krengen vervangen waren door een reeks [die "nieuwe" en brakke, 13?] als ic naar Brussel?quote:Op maandag 21 april 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag (sprak de dertiger) reden ze nog tussen Maastricht en Liège Guillemins!
Ik weet zo uit m'n hoofd niet hoe het door de week geregeld is, maar in het weekend rijdt er gewoon ieder uur om .18 een klassiekje naar Mt, aankomst .46. Dat was zo op 24 februari, dat was zo op 24 maart, en dat was zo op 30 maart. Ik denk dat het in ieder geval gisteren ook wel het geval wasquote:Op maandag 21 april 2008 21:24 schreef Duvel het volgende:
Ik dacht dat die krengen vervangen waren door een reeks [die "nieuwe" en brakke, 13?] als ic naar Brussel?
Zou ook kunnen! Ik ben ff te lui om het na te kijken. Maar eens per uur stoppen er dus nog wel treinen in Eijsden?quote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet zo uit m'n hoofd niet hoe het door de week geregeld is, maar in het weekend rijdt er gewoon ieder uur om .18 een klassiekje naar Mt, aankomst .46. Dat was zo op 24 februari, dat was zo op 24 maart, en dat was zo op 30 maart. Ik denk dat het in ieder geval gisteren ook wel het geval wasMaar het kan zijn dat er door de week alleen die Maastricht-Brussel-Expres rijdt, zou k ff moeten opzoeken.
Nee.quote:Op maandag 21 april 2008 21:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zou ook kunnen! Ik ben ff te lui om het na te kijken. Maar eens per uur stoppen er dus nog wel treinen in Eijsden?
Nee. De perronverlichting brandt gewoon en de reclameborden worden ook nog geregeld ververst.quote:Op maandag 21 april 2008 21:42 schreef Duvel het volgende:
Eijsden is dus dicht. Zonde. Ik kom echt nooit meer in die streek... Is het station ook ontmanteld?
Nu zag ik dat het niet gefotoshopt was.quote:Op maandag 21 april 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kwam hiernaast nog deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
Ja oke, relaxt! Maar je moet wel een beetje realistisch zijn. Als er geen hond in de trein zit kost het alleen maar belastinggeld.quote:Op maandag 21 april 2008 11:55 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik snap jullie niet hoor, het lijkt mij heerlijk als je vanaf een willekeurige stad een trein in kan stappen om 3 uur in de nacht!
Die treintjes rijden nog steeds s'avonds en in meen ook in het weekend die dienst.quote:Op maandag 21 april 2008 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vroeger (sprak de dertiger) reden ze nog tussen Maastricht en Liège Guillemins!
Valt me nog mee dat ie met zn kop in beeld wilquote:Op maandag 21 april 2008 21:16 schreef Duvel het volgende:
Jemig Fles, je bent wel een groot gastronomisch talent!
Leuk!
Ja, ik lees het net. Suffe Danny.quote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Duvel je had gelijk hee met die PM's
Hint voor *bepaalde iemanden*: DIt bordje hangt NIET op Arnhem Velperpoortquote:Op maandag 21 april 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kwam hiernaast nog deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hint voor *bepaalde iemanden*: DIt bordje hangt NIET op Arnhem Velperpoort![]()
Wat heeft Velperpoort er mee te maken? Ik zie Presikhaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Onze vriend Zug-Chef stond dus in Velperpoort op zoek naar dat bordjequote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Duvel het volgende:
Wat heeft Velperpoort er mee te maken? Ik zie Presikhaaf.
Gek genoeg staat de PM nu weer aan.quote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Duvel je had gelijk hee met die PM's
Het mocht me watquote:
Uit zijn verhaal blijkt dat dus niet, hij kan het wel. Lijkt me toch stug dat iemand al die berichten gaat zitten lezen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het mocht me watWe weten nu iig dat ze gewoon naar smaak gelezen worden
Nu jouw fotoquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ie met zn kop in beeld wil
quote:Heuvelrug - Langs het spoor van Driebergen tot Ede zijn maandagavond op verschillende plekken bermbrandjes uitgebroken. Volgens ProRail zijn die veroorzaakt door een goederentrein waarvan de rem aanliep. Door de vonken die daardoor ontstonden vatte de berm vlam. Volgens de woordvoerder spelen het warme en droge weer van maandag en de oostenwind een rol. Het treinverkeer is niet stilgelegd, wel moeten de treinen ter plaatse snelheid minderen.
De goederentrein met haperende rem is stilgezet op station Ede-Wageningen. Vorig jaar april vatte de berm bij Veenendaal ook vlam door een vastgelopen rem van een goederentrein. Toen werd de A12 voor een deel tijdelijk afgesloten en het treinverkeer stilgelegd.
Bron
Mwoa, de internationale zit wel stukken beter natuurlijk. Maar voor een keertje heeft het ook wel wat om in zo'n varkenskop te gaan zittenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:47 schreef Toeps het volgende:
Een half uurtje geleden.was met de varkens-express van antwerpen naar roosendaal, en daar op de internationale gestapt. Ja, zinloos, ik weet.
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Rotterdam Centraal ontruimd
Ammoniakdampen en zo
Op het betonnenpad, leuk stekkie wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag even een klein fietstochtje gemaakt en daarbij even wat plaatjes geschoten:
[ afbeelding ]
GTW 10311 als trein 30556 richting Groningen nabij de spoorbrug over het Van Starkenborgkanaal
[ afbeelding ]
GTW 10326 als trein 30656 op dezelfde plek
[ afbeelding ]
GTW 10318 als trein 30545 ter hoogte van Adorp
Paar foto's van afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
heeft iemand nog een mooie foto van een klassiekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |