Is nu verwijderdquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:07 schreef Meiske78 het volgende:
De belangrijkste opmerking is in het vorige topic ook al gemaakt: gooi die bedrijvenlijst er toch uit, die is totaal niet meer up to date en verandert aan de lopende band.
Alweerquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:37 schreef maniack28 het volgende:
Nou, zit er eindelijk een leuke meid in de band (ISA) heeft ze idd alweer een ander... maar ik mocht wel gewoon gespanked worden.. hiep hiep hoera![]()
Ik heb er nog nooit 1tje gehad, zelfs niet met The Cowardsquote:Op woensdag 16 april 2008 09:21 schreef BlackRebel het volgende:
joepie... we hebben eindelijk weer eens een hitje op de radio
Maarliefst 5 sterren reviewquote:Rain
by Blue Wintertree
Released by Monkey's Modern Studios
Release Date: 2008-04-16
Contract: Valid
Your Royalty: 60%
Type: Full Length album
Copies sold: 0
Supply: 0
In Production: 100000
Delivery Date: 2008-04-19 02:20
Review: mind melting
Is dat zo? Hoe weet je datquote:Op donderdag 17 april 2008 23:40 schreef Sautor het volgende:
In de undergroundscene waren wij erg populair. Het is ook veel leuker voor fans spelen die alles mee kunnen zingen, dan mensen die komen kijken omdat ze toevallig het #39 'hitje' van jouw band kennen
hehe... ik kan daar anders goed van genieten hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 23:40 schreef Sautor het volgende:
In de undergroundscene waren wij erg populair. Het is ook veel leuker voor fans spelen die alles mee kunnen zingen, dan mensen die komen kijken omdat ze toevallig het #39 'hitje' van jouw band kennen
En lid van de Amsterdam Tribequote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef Dint het volgende:
Ik speel wel, maar sta d'r nog niet bij.
Dus bij deze dan maar hè.
Scott Callens; Butterfly Tears
Hmmm, dan wordt het wachten tot we bij #32 zijn denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 21:46 schreef Nivard het volgende:
Hm hoe kan ik het bericht wijzigen dan? Er staat dat het niet kan omdat het ouder is dan 48 uur
Je artist boost wordt hoger door op te treden, te jammen, singles en albums uit te brengen etc.quote:Op maandag 21 april 2008 21:56 schreef Dint het volgende:
Trouwens, iemand een idee hoe ik m'n Power Boost hoger krijg? (En waarvoor het eigenlijk dient.)
Dat is mij ook wel eens verteld, dat je pech kunt hebben en er ziek van kunt worden, maar ik heb geen idee of het ook echt zo is.quote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
Oesters moet je toch niet eten? Is toch een soort gif?
Dus geen penalty? En handig om te gebruiken vlak voor een optreden... lijkt me dan... toch?quote:Food: Eating such foods as Fancy Meals and Chocolate will improve your mood TEMPORARILY. Most foods will have a penalty of a drop in health or mood afterwards, minus Fancy Meals which has none.
Bron: Lionel's Ultimate Newbie Guide
Yup.. ooit lang geleden *voelt zich oud* waren oesters slecht voor je... daarna is dat ooit veranderd in een permanentie healthboost.. al duurde het even voordat mensen dat door hadden, omdat iedereen nog dacht dat oesters slecht waren... Inmiddels is het weer veranderd en is er wel een healthboost, maar niet permanent..quote:Op maandag 21 april 2008 22:23 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Dat is mij ook wel eens verteld, dat je pech kunt hebben en er ziek van kunt worden, maar ik heb geen idee of het ook echt zo is.
quote:I finished my song In Eternity. It turned out perfect.
In Eternity is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Presto. Written by Robbie Romijn and dated to 2008-04-23. The melody is perfect and the lyrics are perfect. The originality of this song is perfect.
Dominant Instruments:
1 Lead Vocals
2 Electric Guitar
Fame opbouwenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
De sales van mijn album btw:
Copies sold: 6991
Supply: 93009
7k? Dat kan beter
Heb gister een busje gekocht, dat werkt een stuk makkelijker dan steeds met het vliegtuig gaanquote:England above average
Belgium above average
Spain mediocre
Portugal mediocre
Netherlands mediocre
Italy mediocre
Scotland mediocre
Hungary mediocre
France mediocre
Turkey mediocre
Russia mediocre
Croatia mediocre
România below average
Serbia below average
Estonia below average
Lithuania poor
Germany poor
Sweden poor
Finland poor
Norway terrible
Denmark terrible
aha dat is er dus misquote:Op zondag 27 april 2008 02:54 schreef maniack28 het volgende:
True... ty
Maar wat een stelletje kutmongolen! Meneer Joost Huijsmans heeft besloten A'dam voor 36 uur dicht te gooien ivm het pakken van een klein groepje boefjes. Ruim 1000 man zitten n uvast in a'dam en kunnen nergens heen. Dit kan echt niet, ik ben een actie gestart, incite masses... rellen met die handel. Joost moet oprotten! Echt.. vieze dictator is het!
Gratis "Give us back our freedom" t-shirts bij mij in A'dam te krijgen...
Nu zullen ze het weten ook, wat ze gedaan hebben, stelletje @%@#%#@%#@%@#
Vanwege dat akkefietje?quote:Op zondag 27 april 2008 22:04 schreef maniack28 het volgende:
Joost Huijsmans afgetreden... in ogen van sommigen ben ik nu de boosdoener
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op zondag 27 april 2008 22:35 schreef komrad het volgende:
dat zou een goede grap zijn, stephen is er de komende 2 weken toch niet?
Omdat ik vannacht de hele boel in gang gezet heb met de "GIVE US OUR FREEDOM BACK!!!" sloganquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 00:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat ik vannacht de hele boel in gang gezet heb met de "GIVE US OUR FREEDOM BACK!!!" slogan
Lees even de tips&tricks in de laatste paar edities van ITS POP in Amsterdam. Staan wat aardige tips.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:27 schreef Malle_beer het volgende:
Björn Heylen, hiphopper onder de naam Flexx heeft zich aangemeld.
Wat zijn de beste stappen om in het begin te doen?
Ik ben nu al bezig met 1 liedje te composeren ( I AMsterdam ) en ik heb al een job voor 850 p/w
Ik zit op 50% 6* Basic Singing, maar toen wou niemand meer lerenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef RemCOW het volgende:
Wat is les geven saai zeg. Maar richting de 6* Basic Showmanship en heb 6* Basic Sex Appeal. Dan nog 6* Lyrics en dan weer touren.
Ja volgens mij ook...quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:06 schreef maniack28 het volgende:
Tsja, ik wil ook gaan teachen, maar volgens mij is er een overschot aan teachers atm
quote:The mother of all meets
Write down June 6-8 in your calendars because that’s when the biggest popmundo meeting of all times takes place.
Will it be fun? Undoubtedly! Will there be music? Yes! Seven international bands are already signed up for this “you don’t want to miss it” event of the year. Read More »
For those true wannabe rockers, there will be Guitar hero battles and Singstar available and also some surprise events along the way.
The Big Meet takes place at Parkhof in Alkmaar, The Netherlands. Further details about the big meet can be found in these forum threads:
Big Meet, The List
Bit Meet, News
So sign up, tune in and get ready for a helluva weekend![
Grappig, ik hoorde dat die bandleden juist weggingen omdat Elisa erbij kwamquote:Op maandag 19 mei 2008 08:44 schreef maniack28 het volgende:
Zucht... dan kom je bij PfP, dan leaven alle 3 de andere bandmembers die er inzitten. Kan je zelf op zoek naar nieuwe. Had ik Frank Hamilton en Per Ahlen, maar die gaan nu dus beiden weg.... gelukkig zit Elisabeth erbij nu, anders was ik helemaal alleen over gebleven...
Dat hebben ze niet gezegd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:42 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Grappig, ik hoorde dat die bandleden juist weggingen omdat Elisa erbij kwam
je moet ook een doel hebben.... zoals steeds beter worden...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nu wel uitgekeken op het spelletje eigenlijk....de afgelopen 10 dagen heb ik het niet echt gemist
quote:bad news day
2008-06-01 19:00
I went to a wedding ceremony that got completely messed up because the minister got called away right before the bride and groom got called away. Man... That must so suck for them... I can't even imagine.
on top of that I got a call from my P.A. Robert, whom I've been able to rehire now that we're getting close to touring again... he said that there was an unexpected deposit of over 2.5 million on my bank account, from a guy called Robbie.
Robert didn't know who Robbie was, but I remember him fondly. I called him to ask what was up, and he told me that life was kind of boring to him these days, and that he was looking for new things in new worlds, where no one needs money.
And I don't know how to feel about that. Should I be happy for Robbie that he's decided to move on? he seems happy with his decision... But what about his kids? He leaves behind three children, all with wonderful mothers who can take care of them, but still...
I don't know. I suppose I'll do the only thing I can, which is remember Robbie the way he was when we were close. A great guy, with a big heart, who was always there for me to call when I needed someone to talk to.
Here's to you, mr. Romijn. I hope you enjoy yourself, wherever it is you go next.
Met elk van je bandleden effe een ondeugende pm sturen naar een van de volgende karakters in het spel:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:42 schreef tomleek het volgende:
ty man kan je me ergens mee helpe????
ik heb bijnna een single uitgebracht ga vandaag opneeme maar hoe wordt ie goed, en hoe verkoopt ie lkkr?
Het werkt ook nog:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:06 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Met elk van je bandleden effe een ondeugende pm sturen naar een van de volgende karakters in het spel:
Fernando Vidal
John Hawthorne
Luigi Vercotti
Elke pm moet precies hetzelfde zijn, anders werkt de truc niet.
Zij kunnen de opbrengsten van je single de lucht in laten schieten als een donderslag bij heldere hemel, en je krijgt ook meteen een klap naamsbekendheid erbij waar je niet goed van wordt...
quote:Recent Sales: Copies sold: Amount: Your Royalty:
2008-06-14 165311 1 979 665 ¤ 1 587 799 ¤
Naar alle 4 je characters.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:23 schreef tomleek het volgende:
ty moet je jezelf een bericht stuure met money erin??
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:21 schreef tomleek het volgende:
met my toure??da word et me eerste tour verdien je lkkr eel geld mee,
weet trouwens iemand hoe je een gastspeler erbij haalt??
En wie is de nieuwe aanwinst?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:04 schreef BlackRebel het volgende:
ik lig al nachten wakker joh, dat wil je niet weten
maar wij gaan ook snel onze nieuwe aanwinst aan de band toevoegen
ik hoop, ik hoop zo dat je een grapje maakt...quote:Op maandag 16 juni 2008 18:05 schreef tomleek het volgende:
sgool heeft tog niks met goed typen te maake?? dus dan doe ik dat eerste maar(voutloos getypt)
Moet ik dat nog gaan uitleggenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:14 schreef tomleek0 het volgende:
ben geen Moderator meer, moet er ff aan wenen
Zet sterrenquote:Showroom plays Freak of Love, Such a Lunatic as an encore and the crowd is still chanting for more!!
Dankquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:25 schreef Sautor het volgende:
Bij jams, concerten, vliegreizen, weet ik het wat allemaal hoef je nooit ingelogd te zijn. Je character wordt automatisch naar de jam verplaatst zodra die begint (Je moet natuurlijk wel in de stad zijn).
Beleef steeds minder plezier aan Hattrick.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:11 schreef Sautor het volgende:
Nee klopt, in het begin is er zoveel waar je rekening mee moet houden. Als je straks wat geld krijgt, boeken koopt, gaat leren, shows gaat geven wordt het pas echt een stuk leuker.
Ik heb toevallig v/d week hattrick weer eens opgepakt (was er 2 jaar geleden mee gestopt) en ik moet zeggen dat het wel weer wennen is. Het gaat een stuk langzamer ivm popo
nope, not at allquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:13 schreef -J-D- het volgende:
Na jaren spelen verveelt het wel. Dat zal bij Popomundo ook wel zo zijn
Als ik met mijn oude character was blijven spelen was ik net zo oud geweestquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:04 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nope, not at all
Entered Popmundo 1249 days ago.
en het verveelt nog steeds niet, sterker nog, de verslaving wordt alleen maar erger
Het kan zijn dat ik nog ouder was want ik had twee characters. Kan me alleen van de tweede de naam niet meer herinnerenquote:Entered Popmundo 1248 days ago.
als je zegt welke skills je wilt leren (welk instument) dump ik wel wat boeken in mijn appartement zoat je kunt beginnen met leren. Ben nu toch in amsterdam.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Beleef steeds minder plezier aan Hattrick.
Tot 2 weken geleden had ik 30 miljoen op de bank en geen spelers.
Toch maar wat prutsers gekocht.
Na jaren spelen verveelt het wel. Dat zal bij Popomundo ook wel zo zijn
Uhhh, goeie vraagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:08 schreef komrad het volgende:
[..]
als je zegt welke skills je wilt leren (welk instument) dump ik wel wat boeken in mijn appartement zoat je kunt beginnen met leren. Ben nu toch in amsterdam.
je mag ook je appartement opengooien, dan leg ik ze daar neer. verder op de pm van popmundo anders spammen we het hele topic volquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Uhhh, goeie vraag
Doe maar piano of zo.
Geen idee hoe ik in jouw app. kom overigens
ik verdien actually meer aan cd's en singles, mijn laatste album:quote:
moet je wel vette skills voor hebben en een goede bekendheid..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:16 schreef komrad het volgende:
[..]
ik verdien actually meer aan cd's en singles, mijn laatste album:
256398 copies, 3 845 970 ¤ total profit, 2 422 961 ¤ artist cut
maar dat is armzalig tov Stephen met Rebl justice
Ik speel nu iets van 650 dagen en verkoop de helftquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:04 schreef tomleek0 het volgende:
[..]
moet je wel vette skills voor hebben en een goede bekendheid..![]()
Dat was een single he. Ik keek al ff vreemd op toen ik zag dat wij meer verkochten, maar minder geld binnenkregenquote:
Met Rebel Justice de #1 van de Who-is-Winning-list bereiken lijkt me nog wel een mooi achievementquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:49 schreef Leonos het volgende:
Stephen heeft ook geen geld nodig denk ik en hij heeft al het maximale al bereikt lijkt me?
Wat wil je eigenlijk nog bereiken Stephen?
quote:
quote:
Lijkt me een strak planquote:Op maandag 30 juni 2008 21:39 schreef maniack28 het volgende:
Hij wordt al oud, is aan het dementeren...
JD, als je wilt kan ik binnen nu en 2 dagen beginnen met jou een skill leren, dan hoef je geen boek te kopen.. (en kost het je dus geen geld). Zeg maar als het je wat lijkt
Jaja poep, maar ik moet gewoon nog 2 mensen teachen.. en dan ga ik schrijvenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:15 schreef Wynter het volgende:
Je moet ook nog liederen schrijven schat![]()
Ik beval.. op 6 augustus geloof ik >.>
Hoe interact ik?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:46 schreef maniack28 het volgende:
Ok, wat moet je doen? Interacten met mij (Maximiliaan Zaunbrecher) en zodra het kan vraag je apprenticeship aan. Dan word ik je master (muhahahahaa). Het enige wat je dan doet is je priority zetten op learn from master en zolang we maar in dezelfde locale zijn zal je iedere update een beetje meer van me leren. Na een stuk of 9 updates heb jij de skill en kan je die met improve skill omhoog gaan werken (meer sterren)...
Dank jequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:59 schreef Wynter het volgende:
* Wynter heeft Cici's bruiloft gecrashed![]()
Gefeliciteerd!
Moet Maxwell ff inviten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:58 schreef Sautor het volgende:
Isa is nu bezet he
Over trouwen gesproken, kweek en ik trouwen 7-7, maar er komen tot nu toe welgeteld twee mensen.
Maar om de een of andere kan ik niemand uitnodigen
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef maniack28 het volgende:
Zucht... Marijn ter Laak...DROPLUL... echt zo'n op zn pistoolgeilend politiestrebertje
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef maniack28 het volgende:
Zucht... Marijn ter Laak...DROPLUL... echt zo'n op zn pistoolgeilend politiestrebertje
Ik heet tegenwoordig Lya van der Meer, misschien helpt datquote:Op zondag 13 juli 2008 19:06 schreef Troel het volgende:
OK, lijstje even doorgekeken: Nivard is een werknemer bij mij en BlackRebel ken ik ook qua naam, de rest zegt me niet zo heel veel
Nee, zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 13 juli 2008 21:38 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ik heet tegenwoordig Lya van der Meer, misschien helpt dat.
Ik speel 2 maandenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:55 schreef Leonos het volgende:
Jos de Groot ken je wel toch? Oud burgemeester
Ik zag toevallig staan dat je er zondag 1 gekregen hadquote:Op maandag 14 juli 2008 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
Mwoch, als je newbie bent kirjg je elke week 3 xppunten, na 2 weken ofzo houdt dat op en krijg je op zondag xppunten aan de hand hoe actief je character is geweest de afgelopen week. Dus bij mij zal het wel meevallen
Nog een maandje tegaan dusquote:Popmundo Message: We just noticed that you haven't logged in to Popmundo for more than a month now. If you don't log onto Popmundo before another month passes, your character will die from inactivity - abandoned... depressed... alone. You will not receive any more warnings like this. www.popmundo.com
Ik vond leskrijgen ook altijd lang duren. Maar als ik dan soms naar anderen keek, dan had ik niets te klagenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:44 schreef RemCOW het volgende:
Zo, eindelijk klaar met lesgeven. Pff dat schoot echt niet op. Paar nummers schrijven en weer touren, heerlijk!
opschepperquote:Op maandag 14 juli 2008 16:55 schreef Leonos het volgende:
Jos de Groot ken je wel toch? Oud burgemeester
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:56 schreef Troel het volgende:
Ik vond leskrijgen ook altijd lang duren. Maar als ik dan soms naar anderen keek, dan had ik niets te klagenGoede docent natuurlijk
Ja, ik krijg net door dat hij enkel burgemeester werd omdat Joost opstaptequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:20 schreef Meiske78 het volgende:
[..]En een slimme leerling, slimmer dan mijn eigen dochter
Stiekem over mij roddelen hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik krijg net door dat hij enkel burgemeester werd omdat Joost opstapte
Ik moest toch even navragen wie die beroemde persoon nou was die ik niet kendequote:
Je kan anderen uitnodigen tijdens het opnemen van een single en ook op het podium trekken als ze zich tijdens je optreden in de club bevindenquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:40 schreef DucoLentz het volgende:
Ik heb een vraag: Kan je featurings doen met andere artiesten?
Volgens mij is dat niet willekeurig hoor. De keren dat ik met iemand meeging om mee op te treden werd ik er 'toevallig' altijd bijgehaald. Het heeft iets te maken met skills, of attributes of aantal dagen in popo of wat dan ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:30 schreef Leonos het volgende:
Tijdens een show trekken ze alleen een willekeurig iemand op het podium.
Vind ik een beetje een misser als er iemand met je mee tourt
Op nummer 1 staat op dit moment een van 20/26quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:21 schreef komrad het volgende:
Ik heb een great music video opgenomen, is dat goed genoeg voor de music video top 40?
nummer1 van de radio chart heb ik al bereiktquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:56 schreef Leonos het volgende:
Ik oefen een video nooit en kwam ook in de top40. Je moet gewoon een goed liedje hebben dus.
hoe denk je dat ik tot een great music video gekomen benquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:11 schreef Leonos het volgende:
Als je tijd zat heb zal ik gewoon oefenen voor de video natuurlijk.
Maar als je naar het schema van onze band (Showroom) kijkt zie je dat we amper kunnen jammen. Video oefenen word helemaal moeilijk
En in lesgeven doe je dat primaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Meiske78 het volgende:
Video oefenen kost updates, en heeft dus weinig met de tijd te maken die bijvoorbeeld een jam kost. (Je kunt bij wijze van spreken video oefenen en jammen te tegelijk).
Updates zijn nogal waardevol (zeker nu ze teruggeschroefd zijn) en besteed ik persoonlijk liever aan het verbeteren van skills of het schrijven van songs of lesgeven dan aan oefenen voor een video. Het voegt in verhouding te weinig toe aan het stijgen in de ranglijsten.
Heet tegenwoordig Elsbeth Grigg en zit in Showroomquote:Sautor; naam: Elsbeth Boom; The Mad Doctor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |