Beleef steeds minder plezier aan Hattrick.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:11 schreef Sautor het volgende:
Nee klopt, in het begin is er zoveel waar je rekening mee moet houden. Als je straks wat geld krijgt, boeken koopt, gaat leren, shows gaat geven wordt het pas echt een stuk leuker.
Ik heb toevallig v/d week hattrick weer eens opgepakt (was er 2 jaar geleden mee gestopt) en ik moet zeggen dat het wel weer wennen is. Het gaat een stuk langzamer ivm popo
nope, not at allquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:13 schreef -J-D- het volgende:
Na jaren spelen verveelt het wel. Dat zal bij Popomundo ook wel zo zijn
Als ik met mijn oude character was blijven spelen was ik net zo oud geweestquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:04 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
nope, not at all
Entered Popmundo 1249 days ago.
en het verveelt nog steeds niet, sterker nog, de verslaving wordt alleen maar erger
Het kan zijn dat ik nog ouder was want ik had twee characters. Kan me alleen van de tweede de naam niet meer herinnerenquote:Entered Popmundo 1248 days ago.
als je zegt welke skills je wilt leren (welk instument) dump ik wel wat boeken in mijn appartement zoat je kunt beginnen met leren. Ben nu toch in amsterdam.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Beleef steeds minder plezier aan Hattrick.
Tot 2 weken geleden had ik 30 miljoen op de bank en geen spelers.
Toch maar wat prutsers gekocht.
Na jaren spelen verveelt het wel. Dat zal bij Popomundo ook wel zo zijn
Uhhh, goeie vraagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:08 schreef komrad het volgende:
[..]
als je zegt welke skills je wilt leren (welk instument) dump ik wel wat boeken in mijn appartement zoat je kunt beginnen met leren. Ben nu toch in amsterdam.
je mag ook je appartement opengooien, dan leg ik ze daar neer. verder op de pm van popmundo anders spammen we het hele topic volquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Uhhh, goeie vraag
Doe maar piano of zo.
Geen idee hoe ik in jouw app. kom overigens
ik verdien actually meer aan cd's en singles, mijn laatste album:quote:
moet je wel vette skills voor hebben en een goede bekendheid..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:16 schreef komrad het volgende:
[..]
ik verdien actually meer aan cd's en singles, mijn laatste album:
256398 copies, 3 845 970 ¤ total profit, 2 422 961 ¤ artist cut
maar dat is armzalig tov Stephen met Rebl justice
Ik speel nu iets van 650 dagen en verkoop de helftquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:04 schreef tomleek0 het volgende:
[..]
moet je wel vette skills voor hebben en een goede bekendheid..![]()
Dat was een single he. Ik keek al ff vreemd op toen ik zag dat wij meer verkochten, maar minder geld binnenkregenquote:
Met Rebel Justice de #1 van de Who-is-Winning-list bereiken lijkt me nog wel een mooi achievementquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:49 schreef Leonos het volgende:
Stephen heeft ook geen geld nodig denk ik en hij heeft al het maximale al bereikt lijkt me?
Wat wil je eigenlijk nog bereiken Stephen?
quote:
quote:
Lijkt me een strak planquote:Op maandag 30 juni 2008 21:39 schreef maniack28 het volgende:
Hij wordt al oud, is aan het dementeren...
JD, als je wilt kan ik binnen nu en 2 dagen beginnen met jou een skill leren, dan hoef je geen boek te kopen.. (en kost het je dus geen geld). Zeg maar als het je wat lijkt
Jaja poep, maar ik moet gewoon nog 2 mensen teachen.. en dan ga ik schrijvenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:15 schreef Wynter het volgende:
Je moet ook nog liederen schrijven schat![]()
Ik beval.. op 6 augustus geloof ik >.>
Hoe interact ik?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:46 schreef maniack28 het volgende:
Ok, wat moet je doen? Interacten met mij (Maximiliaan Zaunbrecher) en zodra het kan vraag je apprenticeship aan. Dan word ik je master (muhahahahaa). Het enige wat je dan doet is je priority zetten op learn from master en zolang we maar in dezelfde locale zijn zal je iedere update een beetje meer van me leren. Na een stuk of 9 updates heb jij de skill en kan je die met improve skill omhoog gaan werken (meer sterren)...
Dank jequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:59 schreef Wynter het volgende:
* Wynter heeft Cici's bruiloft gecrashed![]()
Gefeliciteerd!
Moet Maxwell ff inviten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:58 schreef Sautor het volgende:
Isa is nu bezet he
Over trouwen gesproken, kweek en ik trouwen 7-7, maar er komen tot nu toe welgeteld twee mensen.
Maar om de een of andere kan ik niemand uitnodigen
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef maniack28 het volgende:
Zucht... Marijn ter Laak...DROPLUL... echt zo'n op zn pistoolgeilend politiestrebertje
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:05 schreef maniack28 het volgende:
Zucht... Marijn ter Laak...DROPLUL... echt zo'n op zn pistoolgeilend politiestrebertje
Ik heet tegenwoordig Lya van der Meer, misschien helpt datquote:Op zondag 13 juli 2008 19:06 schreef Troel het volgende:
OK, lijstje even doorgekeken: Nivard is een werknemer bij mij en BlackRebel ken ik ook qua naam, de rest zegt me niet zo heel veel
Nee, zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 13 juli 2008 21:38 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ik heet tegenwoordig Lya van der Meer, misschien helpt dat.
Ik speel 2 maandenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:55 schreef Leonos het volgende:
Jos de Groot ken je wel toch? Oud burgemeester
Ik zag toevallig staan dat je er zondag 1 gekregen hadquote:Op maandag 14 juli 2008 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
Mwoch, als je newbie bent kirjg je elke week 3 xppunten, na 2 weken ofzo houdt dat op en krijg je op zondag xppunten aan de hand hoe actief je character is geweest de afgelopen week. Dus bij mij zal het wel meevallen
Nog een maandje tegaan dusquote:Popmundo Message: We just noticed that you haven't logged in to Popmundo for more than a month now. If you don't log onto Popmundo before another month passes, your character will die from inactivity - abandoned... depressed... alone. You will not receive any more warnings like this. www.popmundo.com
Ik vond leskrijgen ook altijd lang duren. Maar als ik dan soms naar anderen keek, dan had ik niets te klagenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:44 schreef RemCOW het volgende:
Zo, eindelijk klaar met lesgeven. Pff dat schoot echt niet op. Paar nummers schrijven en weer touren, heerlijk!
opschepperquote:Op maandag 14 juli 2008 16:55 schreef Leonos het volgende:
Jos de Groot ken je wel toch? Oud burgemeester
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:56 schreef Troel het volgende:
Ik vond leskrijgen ook altijd lang duren. Maar als ik dan soms naar anderen keek, dan had ik niets te klagenGoede docent natuurlijk
Ja, ik krijg net door dat hij enkel burgemeester werd omdat Joost opstaptequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:20 schreef Meiske78 het volgende:
[..]En een slimme leerling, slimmer dan mijn eigen dochter
Stiekem over mij roddelen hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik krijg net door dat hij enkel burgemeester werd omdat Joost opstapte
Ik moest toch even navragen wie die beroemde persoon nou was die ik niet kendequote:
Je kan anderen uitnodigen tijdens het opnemen van een single en ook op het podium trekken als ze zich tijdens je optreden in de club bevindenquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:40 schreef DucoLentz het volgende:
Ik heb een vraag: Kan je featurings doen met andere artiesten?
Volgens mij is dat niet willekeurig hoor. De keren dat ik met iemand meeging om mee op te treden werd ik er 'toevallig' altijd bijgehaald. Het heeft iets te maken met skills, of attributes of aantal dagen in popo of wat dan ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:30 schreef Leonos het volgende:
Tijdens een show trekken ze alleen een willekeurig iemand op het podium.
Vind ik een beetje een misser als er iemand met je mee tourt
Op nummer 1 staat op dit moment een van 20/26quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:21 schreef komrad het volgende:
Ik heb een great music video opgenomen, is dat goed genoeg voor de music video top 40?
nummer1 van de radio chart heb ik al bereiktquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:56 schreef Leonos het volgende:
Ik oefen een video nooit en kwam ook in de top40. Je moet gewoon een goed liedje hebben dus.
hoe denk je dat ik tot een great music video gekomen benquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:11 schreef Leonos het volgende:
Als je tijd zat heb zal ik gewoon oefenen voor de video natuurlijk.
Maar als je naar het schema van onze band (Showroom) kijkt zie je dat we amper kunnen jammen. Video oefenen word helemaal moeilijk
En in lesgeven doe je dat primaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:54 schreef Meiske78 het volgende:
Video oefenen kost updates, en heeft dus weinig met de tijd te maken die bijvoorbeeld een jam kost. (Je kunt bij wijze van spreken video oefenen en jammen te tegelijk).
Updates zijn nogal waardevol (zeker nu ze teruggeschroefd zijn) en besteed ik persoonlijk liever aan het verbeteren van skills of het schrijven van songs of lesgeven dan aan oefenen voor een video. Het voegt in verhouding te weinig toe aan het stijgen in de ranglijsten.
Heet tegenwoordig Elsbeth Grigg en zit in Showroomquote:Sautor; naam: Elsbeth Boom; The Mad Doctor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |