Precies, want meneer Sef speelt gewoon voor een gelijkspelletjequote:
En daar kun je hem geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, want meneer Sef speelt gewoon voor een gelijkspelletje
Ze moeten toch eens geld erin steken.. Maar meer dan 10 miljoen zal het toch niet worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En nu betaal je tussen de 15 en 20 miljoen euro () voor deze speler. Ik vraag me af of Ajax dat voor dit talent wilt gaan neer tellen.
Misschien dat hij daarin de fout maakt..quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, want meneer Sef speelt gewoon voor een gelijkspelletje
Dat hoop ik dus ook, dat zijn spelers vrij relax het veld opkomen van "we hoeven toch maar gelijk te spelen"quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Misschien dat hij daarin de fout maakt..
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb al een shirt, maar dan gaat zijn naam er ook hier op!
En het gaat ze nog lukken ookquote:
Nou niet alleen bij Twente hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En het gaat ze nog lukken ookwe hebben het gewoon laten liggen bij Twente
Ik verdubbel deze.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliest
Dan koop ik een shirt met z'n naam erop.
Krijg ineens last van een ontiegelijke dejavu van het seizoen hiervoorquote:
Wat dacht je bij de wedstrijd van PSV?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En het gaat ze nog lukken ookwe hebben het gewoon laten liggen bij Twente
Dan neem ik een tattoo met zijn naam!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliest
Dan koop ik een shirt met z'n naam erop.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:43 schreef kalinho het volgende:
Ik zie het dan nog wel gebeuren dat Heracles opeens de 1-1 erin legt en dat Ajax er maar niet doorheen komt. zelfde als Willem II vorig jaar, alles gaat mis
Ik teken ervoor!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:45 schreef patrickt37 het volgende:
Vorig seizoen verwachtte niemand meer een kampioensschap van PSV.
Dit jaar verwacht niemand hem meer van Ajax.
Hij zegt niet dat het gaat gebeuren hoorquote:
Impliceren is genoegquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het gaat gebeuren hoor.
Ligt onze held Urzaiz op de grond dan?quote:
nee hij vliegt in de lucht je weetz!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ligt onze held Urzaiz op de grond dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |