abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58068238
Jodeeeuh.
pi_58068292
Vitesse gaat europa in ole ole
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58068297
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
Vitesse gaat europa in ole ole
Reken er maar niet op
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:13:43 #29
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58068525
Meer dan een gelijkspel zit er voor Vitesse NIET in. Ik had ze liever tegen Excelsior uit zien spelen, die geef ik meer kans op een stunt. Maar helaas.
-
pi_58068576
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Meer dan een gelijkspel zit er voor Vitesse NIET in. Ik had ze liever tegen Excelsior uit zien spelen, die geef ik meer kans op een stunt. Maar helaas.
Wanneer ze aan een gelijkspel niet genoeg hadden had ik de kansen veel groter ingeschat dan ze nu zijn ja. Maar het blijft voetbal, en als ze net als AZ vorig jaar een vroege rode kaart pakken dan kan alles. Alleen is het dan niet te hopen dat Aadje Afkoopsom weer gaat rommelen met zn wissels..

Weet iemand trouwens of zijn sympathie meer bij Ajax of bij PSV ligt?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58068601
ik vrees weer zon wanprestatie zoals vorig seizoen!

Maargoed, eerst morgen zelf maar eens winnen. Eigenlijk ga ik al niet meer uit van het kampioenschap. Dan had psv afgelopen zondag moeten verliezen. Ik zie ze van Vitesse namelijk niet verliezen, hooguit gelijk spelen.
pi_58068660
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:16 schreef Breach het volgende:

[..]

Wanneer ze aan een gelijkspel niet genoeg hadden had ik de kansen veel groter ingeschat dan ze nu zijn ja. Maar het blijft voetbal, en als ze net als AZ vorig jaar een vroege rode kaart pakken dan kan alles. Alleen is het dan niet te hopen dat Aadje Afkoopsom weer gaat rommelen met zn wissels..

Weet iemand trouwens of zijn sympathie meer bij Ajax of bij PSV ligt?
# 1981/82 Kampioenschap (Ajax)
# 1982/83 Kampioenschap (Ajax)
# 1982/83 Beker (Ajax)
# 1984/85 Kampioenschap (Ajax)

Bij PSV heeft hij niets gewonnen in die 2 jaar. maar zegt niets natuurlijk
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58068675
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daar kunnen we nu wel steeds over beginnen maar voor hetzelfde geld had PSV zondag gewoon gewonnen en speelden we nu 2x voor spek en bonen. Wees blij dat er nog een kleine kans is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58068821
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Daar kunnen we nu wel steeds over beginnen maar voor hetzelfde geld had PSV zondag gewoon gewonnen en speelden we nu 2x voor spek en bonen. Wees blij dat er nog een kleine kans is.
Het is in ieder geval tot de laatste speeldag spannend. Dat had ik vijf weken geleden ook niet meer gedacht.
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:32:35 #35
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58068850
eerst maar van groningen zien te winnen, lijkt me al lastig genoeg
pi_58068912
Het blijft vreemd om te lezen dat er een draaiboek gemaakt zal worden voor de eventuele huldiging
pi_58069142
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:12 schreef Blight het volgende:

[..]

Inderdaad. En de nabij gelegen winkels zullen ook wel blij zijn dat Kennedy niet komt, want meestal is onderstaande het beeld wat je ziet na een 'voorzet' van Kennedy vanaf de zijlijn.

[ afbeelding ]
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:16:47 #38
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58069640

(tvp)
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58069658
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]

(tvp)
Whehehe
pi_58069782
We gaan rustig richting de 1000.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58069909
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:24 schreef Pritt het volgende:
We gaan rustig richting de 1000.
Tegen de tijd dat Bassie er is zitten we rond de 1050
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:35:15 #42
51286 w00h00
Digital man!
pi_58069966
quote:
'Ook Ajax en Milan zo goed als rond over Gourcuff'

Ajax kan zo goed als zeker zich volgend seizoen verzekeren van de diensten van middenvelder Yoann Gourcuff, momenteel op de loonlijst bij AC Milan. Dit weet het Franse Football365.fr te melden. Ajax zou in een vergevorderd stadium zitten met de gesprekken. De club zou er zelfs al bijna uit zijn met AC Milan. Hiermee schut Ajax de concurrentie van zich af. Olympique Marseille, Monaco, Villareal, AS Roma en Arsenal zagen ook brood in het huren van de talentvolle jongeling.

De Fransman heeft in Milan nog een contract lopen tot 2011. Door de concurrentie van onder meer Seedorf en Kaká komt de jeugdinternational nauwelijks aan spelen toe. Ajax zou verder haar pijlen nog richten op Demy de Zeeuw, Gaí Assulin en Marcelo Moreno
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:38:31 #43
51286 w00h00
Digital man!
pi_58070034
quote:
'Ajax wil Renato Augusto'

De transfergeruchten rondom Ajax en de nieuwe trainer Marco van Basten laaien steeds meer op. Na Sulejmani, Pranjic en Gourcuff is er ook belangstelling voor Renato Augusto. De Braziliaanse jonge middenvelder van Flamengo word gezien als de nieuwe Kaka', en wordt gevolgd door vele clubs. Vorig jaar wilde Ajax Renato ook al hebben. Destijds was men echter niet bereid om de gevraagde transfersom op tafel te leggen

Ajax lijkt de Braziliaan te willen strikken vanwege zijn sterke dribbels en fantastische techniek. De aanvallend ingestelde middevelder staat echter niet alleen in belangstelling van Ajax. Clubs als AC Milan, Manchester United en Sevilla zouden ook in de wachtrij staan. Het bedrag van de transfer zou moeten liggen tussen de 15 en de 20 miljoen euro.
En nu betaal je tussen de 15 en 20 miljoen euro ( ) voor deze speler. Ik vraag me af of Ajax dat voor dit talent wilt gaan neer tellen.
pi_58070213
Waar komen die geruchten eigenlijk vandaan?
  Moderator dinsdag 15 april 2008 @ 17:52:24 #45
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58070273
Ik noem een duim, een toetsenbord en een website!
pi_58070343
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:38 schreef w00h00 het volgende:

[..]

En nu betaal je tussen de 15 en 20 miljoen euro ( ) voor deze speler. Ik vraag me af of Ajax dat voor dit talent wilt gaan neer tellen.
middevelder
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58070345
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik noem een duim, een toetsenbord en een website!
waarheidsgehalte zeer laag inderdaad.
pi_58070377
Is het niet verontrustend dat er niet eens een gerucht is over een nieuwe verdediger? die hebben we pas echt een paar nodig
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58070418
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:38 schreef w00h00 het volgende:

[..]

En jij neemt dit soort berichten serieus?
pi_58070427
Renato Augusto is geweldig khad hem laatst zien spelen en hij is al echt een held in Brazilie
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')