En het gaat ze nog lukken ookquote:
Nou niet alleen bij Twente hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En het gaat ze nog lukken ookwe hebben het gewoon laten liggen bij Twente
Ik verdubbel deze.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliest
Dan koop ik een shirt met z'n naam erop.
Krijg ineens last van een ontiegelijke dejavu van het seizoen hiervoorquote:
Wat dacht je bij de wedstrijd van PSV?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En het gaat ze nog lukken ookwe hebben het gewoon laten liggen bij Twente
Dan neem ik een tattoo met zijn naam!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel dat hij zondag de winnende maakt en PSV verliest
Dan koop ik een shirt met z'n naam erop.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:43 schreef kalinho het volgende:
Ik zie het dan nog wel gebeuren dat Heracles opeens de 1-1 erin legt en dat Ajax er maar niet doorheen komt. zelfde als Willem II vorig jaar, alles gaat mis
Ik teken ervoor!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:45 schreef patrickt37 het volgende:
Vorig seizoen verwachtte niemand meer een kampioensschap van PSV.
Dit jaar verwacht niemand hem meer van Ajax.
Hij zegt niet dat het gaat gebeuren hoorquote:
Impliceren is genoegquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het gaat gebeuren hoor.
Ligt onze held Urzaiz op de grond dan?quote:
nee hij vliegt in de lucht je weetz!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ligt onze held Urzaiz op de grond dan?
QUE?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:58 schreef Ordinair het volgende:
Wie heeft al die paints nog van Urzaiz.![]()
Geweldig toen!
De pauper Molsquote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar hebben we wel weer een nieuwe cultheld nodig, suggesties?
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
Colin.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar hebben we wel weer een nieuwe cultheld nodig, suggesties?
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Prosac het volgende:
het is wel opvallend, maar een fles benzine/terpentine/whatever zou ik erg sterk vinden. Iedereen van jonger dan 50 wordt bij deze ingang sowieso gefouilleerd en flesjes e.d. moet je dan gewoon inleveren. Wat de inhoud ook is.
De stoeltjes die verbrand zijn, bleken vanwege het warme weer voor overhangen met jassen en truien, kan maarzo dat door de hitte en de opstekende wind ineens dat ook extra in de brand vloog.
Eens, de fouillering in de Nederlandse stadions is nou niet bepaald best te noemen. Bij de vakken van de wat hardere kern zal het misschien wel serieus zijn, maar ik ben dit seizoen 15 keer in een voetbalstadion geweest en 3 keer gefouilleerd.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.
Als ik zo'n flesje aan mijn broertje zou mee geven zou hij zonder problemen binnen komen omdat hij nog jong is en ze er toch van uit gaan dat hij niets gaat doen.
Als hij naar beneden loopt, heeft hij niets in zijn hand hoor. Tenminste, ik kan niets zien. Sowieso een ontzettend onduidelijk filmpje. Als hij echt iets heeft gedaan, dan zal dat ook wel op beveiligingscamera's geregistreerd zijn. Het is heel opmerkelijk dat er ineens hogere vlammen komen, maar jij en ik kunnen uit die beelden niet zien wat die jongen uitspookt. En daarbij komt dat het daarvoor ook al zo'n 15 minuten aan het roken was.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:21 schreef Wooldoor het volgende:
http://ajax.blieb.nl/arti(...)borg_in_beeld__.html
Per ongeluk hebben ze een verdachte gevonden, die kerel staat volgens mij een fles benzine leeg te gooien over die stoelen en ineens staan al die stoeltjes in de fik.
En wat staat er op de Noord-tribune in Groningen? Juist.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Eens, de fouillering in de Nederlandse stadions is nou niet bepaald best te noemen. Bij de vakken van de wat hardere kern zal het misschien wel serieus zijn, maar ik ben dit seizoen 15 keer in een voetbalstadion geweest en 3 keer gefouilleerd.
En ik ben geen 50 en heb geen grijs haar
Dat begrijp ik. 4000 man harde kern lijkt me iets te veel van het goedequote:Op woensdag 16 april 2008 09:22 schreef Prosac het volgende:
Bij de andere ingangen is het fouilleren echt selectief, elke 10e persoon, je loopt daar veel eenvoudiger door.
Op zich logisch, de harde kern staat op Noord, maar Noord bestaat uit meer dan alleen harde kern.
Inderdaad. Maar op zich had ik een aantal weken geleden niet gedacht dat we een paar dagen voor het einde van de competitie nog mee zouden doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Al dat gezever over zondag...
Laten we eerst vanavond maar winnen. Dan zullen we het zondag vanzelf wel zien.
volledig begrijpelijk, maar het ergert me wel. Zeker als ik bij bv de Graafschap wel gewoon zonder fouilleren het uitvak in mag lopen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. 4000 man harde kern lijkt me iets te veel van het goede.
Maar de "harde kern" staat daar wel en dus wordt er op de Noord-tribune strenger gefouilleerd dan in andere delen van jullie stadion.
Ik neem speciaal voor Aad een jaar lang zijn kop als avatar als hij weet te winnen, en zo Ajax het kampioenschap bezorgd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
Aad de Mos zal er vol voor gaan, zondag. Die gast is zó mediageil, dat hij zich nu al aftrekt op het PSV afhouden van de titel. Maar goed, of de spelers tot zo'n stunt in staat zijn? En dan nog, Ajax moet ook nog maar zien te winnen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:23 schreef Urquhart het volgende:
Goedemorgen!Uitstekende droom net gehad over aankomende zondag: PSV stond binnen een mum van tijd met 3-0 achter, en was afgehaakt voor het kampioenschap. Echter krijgen wij het niet voor elkaar om een doelpunt te maken, en staat het na 85 minuten nog altijd 0-0 tegen Heracles. We hebben nog één wissel en onder druk van het publiek komt Colin er toch in. Tegen de laatste hoge bal die de 16 wordt ingepompt weet hij zijn hoofd te zetten: 1-0 en wij zijn kampioen
Toen ging de wekker
Tsja daar zou je wel gif op in kunnen nemen ja.. maar laten we hopen van nietquote:Op woensdag 16 april 2008 08:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het ook wel erg optimistisch om nog te denken dat we kampioen worden. Ook al winnen we vanavond. Iedereen gaat er eens goed voor zitten Zondag, Vitesse gooit de defensie sneller en wijder open dan een crackhoer haar benen voor een 50 euro briefje en met 10 sec staat het 0-1 voor PSV...
Hoe kan Feyenoord trouwens El-Ahmadi gekocht hebben voor 5 miljoen, daar hadden wij hem al 3x voor kunnen halen.quote:Ajax hengelt naar diensten Marin
Marko Marin staat nog altijd in de nadrukkelijke belangstelling van Ajax, weet Bild. De Amsterdammers zouden komende zomer een poging willen wagen om de talentvolle spelmaker naar Amsterdam te halen.
Marin staat momenteel onder contract bij Borussia Mönchengladbach. Daar heeft de 18-jarige jeugdinternational nog een contract tot de zomer van 2010.
Ajax is niet de enige gegadigde in de strijd om Marin, die tien miljoen euro moet kosten. Ook AC Milan wil de aanvallende middenvelder graag inlijven.
Marin is de vierde spelmaker die wordt gelinkt aan Ajax. De Amsterdammers zouden ook interesse hebben voor Steven Defour (Standard Luik), Renato Augusto (Flamengo) en Yoann Gourcuff (AC Milan).
Ik sluit me daar bij aan. Een jaar lang Aad de Mos als Ajax zondag kampioen wordt.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik neem speciaal voor Aad een jaar lang zijn kop als avatar als hij weet te winnen, en zo Ajax het kampioenschap bezorgd.
Lekker naar Feyenoord laten vertrekken. Middenvelder nummer zoveel.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Wooldoor het volgende:
En weer geruchten
[..]
Hoe kan Feyenoord trouwens El-Ahmadi gekocht hebben voor 5 miljoen, daar hadden wij hem al 3x voor kunnen halen.
Ja toch? Ik dacht gelezen te hebben dat alleen Bakircioglu op de bank vervangen wordt door Gabri.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Blight het volgende:
Zal Adrie met dezelfde opstelling beginnen als afgelopen zondag het plan was, denken jullie?
Ah, ok. Ik wist niet zeker meer of dat ook voor de gehele opstelling zou gelden.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht gelezen te hebben dat alleen Bakircioglu op de bank vervangen wordt door Gabri.
Die heb je vanavond in ieder geval niet nodig. Jullie gaan sowieso huilenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:22 schreef Prosac het volgende:
1x heb ik zelfs mijn fishermens friends in moeten leveren.
"Koster gaf op de persconferentie aan hetzelfde strijdplan te hanteren als afgelopen zondag, ondanks dat de opstelling nu al bekend is."quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik wist niet zeker meer of dat ook voor de gehele opstelling zou gelden.
Ik ben ook niet zo kapot van die jongen. Pranjic is een goedkopere middenvelder én een betere. Ik heb liever dat hij gehaald wordt.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker naar Feyenoord laten vertrekken. Middenvelder nummer zoveel.
Ik denk dat hij bij Feyenoord op termijn de opvolger van van Bronckhorst of Landzaat moet worden. Ik lig er niet wakker van in ieder geval; laat Pranjic maar naar Ajax komen.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo kapot van die jongen. Pranjic is een goedkopere middenvelder én een betere. Ik heb liever dat hij gehaald wordt.
De geplande opstelling van Ajax afgelopen zondag was:quote:Op woensdag 16 april 2008 10:25 schreef toma het volgende:
Wat zou de opstelling zijn geweest afgelopen zondag?
dat zal na de 2-1 van Kolder in de 98e minuut niet meer nodig zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die heb je vanavond in ieder geval niet nodig. Jullie gaan sowieso huilen.
Ik zie nu trouwens pas dat alle oud-FC Groningen-spelers opgesteld staanquote:Op woensdag 16 april 2008 10:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De geplande opstelling van Ajax afgelopen zondag was:
Stekelenburg, Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Lindgren, Perez, Davids, Suárez, Huntelaar, Emanuelson.
Bank: Gentenaar, Kuffour, Bakircioglu, Urzaiz, Rommedahl, Ogararu, De Jong.
Ook van ajax.netwerk.to gehaald.
Oh spannend, verlengingquote:Op woensdag 16 april 2008 10:26 schreef Prosac het volgende:
dat zal na de 2-1 van Kolder in de 98e minuut niet meer nodig zijn.
Altijd AJAX er meteen bijhalenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:26 schreef toma het volgende:
PSV-fans verdeeld over klap Michael V.![]()
![]()
![]()
check die gast.
Logisch gezien de troep die er anders had moeten staan.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens pas dat alle oud-FC Groningen-spelers opgesteld staan
Nee, na de goal fluit Braamhaar direct af en vertrekt hij naar Eindhoven om in zijn favoriete café gehuldigd te worden.quote:
Ogararu, Miteaquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Logisch gezien de troep die er anders had moeten staan.
Oh ja? Heerenveen speelt ook maar met drie middenvelders en volgens mij gaat dat prima.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:26 schreef Nashje het volgende:
Als je Pranjic haalt, hele leuke voetballer trouwens, moet je met meer dan 3 middenvelders spelen.
Die pleurisboer heeft ook hyves:quote:Op woensdag 16 april 2008 10:35 schreef toma het volgende:
[..]
die gast is trouwens best kansloos
partyflock
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die pleurisboer heeft ook hyves:
http://chuckyehv.hyves.nl/
uit VIquote:Sulejmani wil verder, de Servische spits wil voetballen met betere spelers om zelf beter te worden. 'Ruud van Nistelrooy maakte ook zijn eerste stappen in Heerenveen. Hij heeft ook maar één jaar bij deze club gespeeld voordat hij verder ging naar PSV, Manchester United en Real Madrid. Ik wil een carrière zoals Van Nistelrooy.'
Zal meer een vergelijking zijn omdat KJH nog niet de stap naar een buitenalndse topclub heeft gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
uit VI
Is dit iets teveel hinten naar PSV? Kan ajax het vergeten? Laten we hopen dat hij KJH volgt...
PSV kan hem niet betalen als ze geen spelers verkopen. En al konden ze dat wel.. Ajax moet gewoon eens een keer zn portemonnee opentrekken en die gast binnenhalen.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
uit VI
Is dit iets teveel hinten naar PSV? Kan ajax het vergeten? Laten we hopen dat hij KJH volgt...
Volgens Sjek van Gelder waren de onderhandelingen al in een vergevorderd stadium..quote:Op woensdag 16 april 2008 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe dan ook, als Ajax echt interesse heeft in Sulejmani dan kunnen ze beter snel handelen.
juist. Maar als Huntelaar vertrekt zul je echt een ander soort speler moeten hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:52 schreef Breach het volgende:
[..]
PSV kan hem niet betalen als ze geen spelers verkopen. En al konden ze dat wel.. Ajax moet gewoon eens een keer zn portemonnee opentrekken en die gast binnenhalen.
Ik zie Sulejmani zowiezo niet als centrumaanvaller. Wat mij betreft halen ze in die situatie die jongen van Cruzeiro. Maar ik hoop dat ze bij Ajax beseffen dat het nu of nooit is. Dan maar keer seizoen dik in de min vanwege transferuitgaven, er is geld zat en dat moet nu maar eens benut worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef toma het volgende:
[..]
juist. Maar als Huntelaar vertrekt zul je echt een ander soort speler moeten hebben.
nee zeker niet overschat. Echt een klasbakquote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef Pritt het volgende:
Overschatte smurf, maarja ik heb ook liever hem dan Koef.
Ik vind het een goede voetballer hoor. Natuurlijk niet als vervanger van Huntelaar.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef toma het volgende:
[..]
nee zeker niet overschat. Echt een klasbak
tja.. dat vind ik ook, maar met het huidige bestuur kun je bijna niet anders.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef pfaf het volgende:
Toch vind ik het weggegooid geld. Zo'n jongen haal je voor 1 miljoen uit het buiitenland weg of leid je op, maar moet je niet bij de subtop weghalen voor een godsvermogen.
Uiteraard na een swalbe van of Farval of Lazofietsquote:
Als die jongen zich zo blijft ontwikkelen (ja, als, risico is er altijd) dan verkoop je hem voor minstens het dubbele van wat hij nu waard is.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef pfaf het volgende:
Toch vind ik het weggegooid geld. Zo'n jongen haal je voor 1 miljoen uit het buiitenland weg of leid je op, maar moet je niet bij de subtop weghalen voor een godsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |