Dat heb ik nou echt nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:33 schreef PICHT het volgende:
Als de drol omhoog blijft staan in de pot en omzakt ketst ie zo tegen je ballen aan
Denk je nu echt dat ze die uit elkaar trekken voor het pissen?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad.
Pist een vrouw trouwens weleens tegen haar eigen () schaamlippen??
Picht verzekerde me net dat het echt zo is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad.
Pist een vrouw trouwens weleens tegen haar eigen () schaamlippen??
Ik heb wel een gigantische hangzak jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:40 schreef Djep het volgende:
Misschien heeft Picht lange ballen.....
tubgirlquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:46 schreef Arnoutvanh het volgende:
Kzal het vanmiddag eens proberen![]()
Ik vermoed eigenlijk dat het niet lukt, mits ik op de kop ga staan ofzo, maar wie schijt er nou ondersteboven?
Ga je gang.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:46 schreef On het volgende:
ik zou daarnaast graag een illustratieve paint willen zien.
Dat heet een ballentikker.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:33 schreef PICHT het volgende:
Als de drol omhoog blijft staan in de pot en omzakt ketst ie zo tegen je ballen aan
zo kwam ik er ook opquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef iuvenis het volgende:
Slotje, anders is er straks nog sprake van een nieuwe vorm van poepsex...
Ken ik jou nog ergens van danquote:
mooie paintquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
Dit zou er kunnen gebeuren wil je stront aan je zak krijgen.
Na het afknijpen van je bruine vriend wil hij wel eens de verkeerde kant op vallen. Laat het dan net gebeuren dat je knikkerzak in de weg hangt en je drol er precies tegen aan ketst en een bruine veeg achterlaat.
[ afbeelding ]
nu snap ik hetquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
Na het afknijpen van je bruine vriend wil hij wel eens de verkeerde kant op vallen. Laat het dan net gebeuren dat je knikkerzak in de weg hangt en je drol er precies tegen aan ketst en een bruine veeg achterlaat.
[ afbeelding ]
l33tquote:
je moet je ook niet elke zaterdagavond door 30 negers in je reet laten neukenquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:35 schreef edcetera het volgende:
Het kan wel als je aan diaree bent en de inhoud als een gierton in de pot spuit en dan door de hoge druk weer terugkaatst.![]()
zondagochtend schijt![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[ afbeelding ]
Al dat haarquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[ afbeelding ]
reageer on-topic, of reageer nietquote:
ooh dus ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 15 april 2008 17:28 schreef Heatseeker het volgende:
Alleen als ik op me buik lig te schijten.
Ik lig slapquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw ballen groeien op je buik?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:28 schreef Heatseeker het volgende:
Alleen als ik op me buik lig te schijten.
Dan is dr stront aan de knikkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |