Komt nog welquote:
Je bent niet objectief Alexxx!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Roze haar is tof. Basta. Bij jonge vrouwmensen dan. Oranje is gay. Zowel als kleur op t forum, als in je haar.
Waarom zou ik? Ik heb een hekel aan oranje.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef DeToXiC het volgende:
Hoe wordt je Oranjefan? wil ik ook... En ik verwacht DW volgende week oranje ipv roze
Niks is beter dan roze, alleen Ben & Jerry;s, maar dat is geen kleur.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:37 schreef Apotheose het volgende:
hier posten: Vraag hier een oranje kleurtje aan! #4 en dan wordt je vanzelf oranjeIdd een betere kleur dan roze
imho dan he
Nee...nee!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb een hekel aan oranje.
Nee, ik wil niet eens naar Pinkpopquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:14 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee...nee!!!
ben je nog op Pinkpop geweest? Hoefde je ook niet zo'n pet te kopen...
dacht dat roze altijd de kleur van gay wasquote:Op maandag 2 juni 2008 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Roze haar is tof. Basta. Bij jonge vrouwmensen dan. Oranje is gay. Zowel als kleur op t forum, als in je haar.
Ja want roze is heel vrolijk en oranje is gewoon een lelijke kutkleur.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dacht dat roze altijd de kleur van gay was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |