Ik heb een beeld voor me dat iedereen dan opeens een knuppel tevoorschijn haalt en massaal naar die klant rentquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, het alarm ging hier net af (= agressieve klant).. iedereen erheen.. ja we testen hem even, de vorige keer reageerde er niemand
Bij mij was mn vriendin de enige met een 0906 nummer, dus dat is makkelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn vriendjes staan altijd gewoon onder hun naamdus dan moet je helemaal zo kijken wie er 't laatst of meest gebeld is
Ik kende wel een meisje die had haar vriendje als: "Heel lief vriendje" in dr telefoon staan..:P
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb een beeld voor me dat iedereen dan opeens een knuppel tevoorschijn haalt en massaal naar die klant rent
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij was mn vriendin de enige met een 0906 nummer, dus dat is makkelijk.
Dat is nog eens een dure vriendinquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij was mn vriendin de enige met een 0906 nummer, dus dat is makkelijk.
De overheid en websitesquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:47 schreef nicomart het volgende:
grom.. werkt dit klotesite van de politie niet eens. Invulformulier wil gewoon niet verder gaan omdat ik iets niet ingevuld zou hebben. Maar dat heb ik wel
Van 8-17 uur stage, 's avonds FOK!, tv en gamen. Zaterdag werken, 's avonds FOK!, tv en gamen. Zondag heeeel lang uitslapen en daarna gaar zijn, al heb ik me voorgenomen om de zondagen iets nuttiger te gaan bestedenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vraag me gewoon af hoe veel uren je dan stage loopt en wat je op de rest vd dag en in het weekend doet?
Dat is het ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik wel echt onwijs triest
Ach ja, kost wat maar dan heb je ook wat.quote:
Ik wilde bijna zeggen bel ze opquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:47 schreef nicomart het volgende:
grom.. werkt dit klotesite van de politie niet eens. Invulformulier wil gewoon niet verder gaan omdat ik iets niet ingevuld zou hebben. Maar dat heb ik wel
Je Fok!t ook overdagquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Van 8-17 uur stage, 's avonds FOK!, tv en gamen. Zaterdag werken, 's avonds FOK!, tv en gamen. Zondag heeeel lang uitslapen en daarna gaar zijn, al heb ik me voorgenomen om de zondagen iets nuttiger te gaan besteden
Vast wel meer telefoons daar waar hij werkt, denk je niet?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen bel ze op![]()
maar dat ligt wel erg gevoelig nu
Ja tuurlijk, maar tochquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vast wel meer telefoons daar waar hij werkt, denk je niet?
Je kunt ook langsgaan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:47 schreef nicomart het volgende:
Je kan vanaf het station lopend naar de stadquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoi
He wat moeten we morgen doen om in het centrum (winkels) van Nijmegen te komen? Ik ga normaal met de auto dus ik weet het niet vanaf het station !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |