Wat leuk, een student uit Delft. Daar hebben GE en ik ooit ook nog gezeten, maar toen bestonden er daar nog geen homows.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:02 schreef Tomasso het volgende:
Jullie zijn raar.
Ik las slutdienstquote:Op woensdag 16 april 2008 11:44 schreef Cybart het volgende:
note to myself:
als je gewoon een sluitdienst hebt, is het niet slim om je kapperafspraak om 9 uur 's ochtends te plannen...
loopt de mond van over.quote:
Ik kan het me nog steeds moeilijk voorstellen. Anyhoe, hij zal het daar zwaar hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:29 schreef error het volgende:
Wat leuk, een student uit Delft. Daar hebben GE en ik ooit ook nog gezeten, maar toen bestonden er daar nog geen homows.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:52 schreef Cairon het volgende:
Note to Bart, if you say you got a haircut, you have to post pictures of it.
surequote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
loopt de mond van over.
Nee, ik ben gewoon net wakker
*fluit fluit*quote:
Ah misschien komt het wel omdat ik donderdag een date heb en daar wel zin in heb, maar echt niet dat ik slutdiensten ga geven!quote:
talk dutch you scottiequote:Op woensdag 16 april 2008 13:08 schreef Cairon het volgende:
get a room you pervs.
GE heeft het altijd zwaarquote:Op woensdag 16 april 2008 13:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan het me nog steeds moeilijk voorstellen. Anyhoe, hij zal het daar zwaar hebben.
Je hebt er toch een heel triest homokroegje aan een gracht?quote:
Wat doe je dat subtiel zegquote:
Het was een verhaal in de vorm van smileys. Woorden waren overbodigquote:Op woensdag 16 april 2008 16:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Onder de mom van 8 smilies zegt meer dan een forum post?
dan weet jij meer dan de meesten hierquote:Op woensdag 16 april 2008 11:40 schreef Cairon het volgende:
Pffft wat een nichtenbende!
Blijkbaar is er een meeting op 10/11 mei en ik ben niet eens uitgenodigd!
I'm pulling a sleeping beauty
[ afbeelding ]
hey, gaan me 2 bitches nu al vreemd?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een verhaal in de vorm van smileys. Woorden waren overbodig
Voor de smileyanalfabeten onder ons:--> Eerst schrik ik
--> Daarna bloos ik, van de schrik bekomen
--> Ik twijfel, weet niet wat ik moet doen
--> De ommezwaai
--> Ik word er blij van
--> Ik ga van hem houden
--> Hij ook van mij
--> Hot & Horny action
| Forum Opties | |
|---|---|