Met heeeeeeel veel tijgerbalsam insmeren, warm ingepakt en hopen dat er niemand langskomt die je kan ruikenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef Ang3l het volgende:
Spierpiiiiiiiiiijjjjjjjjjn.
Hoe kleed je je bij een spierpijn-bui?
Kleed je in heet water.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef Ang3l het volgende:
Spierpiiiiiiiiiijjjjjjjjjn.
Ik vind het juist lekker ruikenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met heeeeeeel veel tijgerbalsam insmeren, warm ingepakt en hopen dat er niemand langskomt die je kan ruiken
Ok, een waarschuwing dat je wle eerst je huid goedmoet afdrogen vooooordat je de rode tijgerbalsem er op smeert was op zijn plaats geweest!quote:
Zwarte skinny jeans, een donkergroen shirtje met een krabbelprintje , studded belt, zwart leren armbandje met doodshoofdjes, dobbelstenen-armband aan de andere arm, olijfgroene Allstars en een grote crucifix om mijn nekquote:
Extra waarschuwing dan: vannacht kun je maar beter met je handjes boven de dekens slapen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, een waarschuwing dat je wle eerst je huid goedmoet afdrogen vooooordat je de rode tijgerbalsem er op smeert was op zijn plaats geweest!
AAAAAAAAAAAAAAA ik sta in de fiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!
En morgen maar beter flink douchen voordat Sebas komtquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Extra waarschuwing dan: vannacht kun je maar beter met je handjes boven de dekens slapen..
Marilyn Manson is trots op je. En je baas niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:51 schreef Zakje het volgende:
Zwarte skinny jeans, een donkergroen shirtje met een krabbelprintje , studded belt, zwart leren armbandje met doodshoofdjes, dobbelstenen-armband aan de andere arm, olijfgroene Allstars en een grote crucifix om mijn nek![]()
.
Vandaag is Rood.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef Ang3l het volgende:
Da's wel heel beperkend voor een emo. Heb je alleen nog maar rood en zwart.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
....de kleur van je bankrekening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |