PFF, moet ff stoom afblazen!
Wat blijkt nu, ik heb mijn beroepsproduct van blok 1 toch niet gehaald. Na heel wat mail wisselingen kom mijn docent vandaag met een mailtje dat ik toch echt maar een 7 had voor een sub gedeelte van het beroeps product waardoor ik alsnog op een 5.6 kom waarmee ik het niet haal. maar ik had een 7 maar die was niet geheel omdat ik het het niet met het vorige had samengevoegd. Dat dus toen wel gedaan, maar daar gaf hij geen punten voor.
Overigens denk ik niet dat het ligt aan mijn product maar aan zijn rancune en onbegrip voor mij, wij klikken ook totaal niet met elkaar en hebben een groot conflict gehad in het verleden. Dus ik denk dat hij zich meer laat leiden door zijn negatieve gevoelens naar mij dan door zijn professionaliteit, plus dat ik denk dat hij er absoluut niet tegen kan dat ik een openlijk homoseksueel ben (hij is van de zware zwarte kousen kerk)
Ik word er gewoon moe van, van hem en deels ook door mijzelf omdat ik een te grote bek heb waardoor ik soms in dit soort situaties kom.
*kots*
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!