Zij, en mensen die ook maar 1 grijntje medelijden of respect voor ze hebbenzouden dood moetenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:41 schreef CasB het volgende:
Waarom zou iemand daar offence aan nemen? Die gasten zouden zich bij voorbaat al moeten schamen
Volgensmij heeft hij zn benen door een sweater gestokenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:50 schreef Shrien het volgende:
[..]![]()
Ik snap nogsteeds zn broek niet![]()
[ afbeelding ]
what's up with the handjes ?
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Volgensmij heeft hij zn benen door een sweater gestoken![]()
![]()
pim-annquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:34 schreef Pwn_zoon het volgende:
Omg... geen Guido's maar Gaymo's deze keer:
[ afbeelding ]
dat is tegen nekslagenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:00 schreef asdqert het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got ourselves a new low!
[ afbeelding ].
volgens mij is die gene int zwart vrouwelijk. Alleen van die int wit durf ik het met niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:34 schreef Pwn_zoon het volgende:
Omg... geen Guido's maar Gaymo's deze keer:
[ afbeelding ]
Kijk eens naar tweede foto... Er staat clearasil op t plankiequote:
Hij heeft ook een kankerdikke puist op z'n kaaklijnquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:03 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Kijk eens naar tweede foto... Er staat clearasil op t plankiezet je jezelf toch niet mee op de foto?
Laat me raden, z'n haar zat niet goed?quote:Op zondag 11 mei 2008 11:22 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Goed nieuws!
Er is een guido minder in Nederland!
Een of andere Guido eikel heb zich hier opgehangen..
Hij was depresief, ik begin te twijfelen.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:58 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Laat me raden, z'n haar zat niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |