quote:
Ok ok! Ik was dus met een groep mensen in mijn stamkroeg goed aan de zuip

2 vriendinnen van me waren een potje pool aan het spelen, totdat er 1 van hen mij op kwam halen omdat er 2 "oudere mannen" lastig bezig waren. Dus een vriend van mij en ik gaan even meespelen en ondertussen opletten dat er niets fout gaat.
Staan er dus 2 van die pipo's en zo'n klein kereltje (na het zien van deze foto's zeker die gast). Echt tokkie-volk, matjes in de nek, je kent het wel. Oudste tokkie komt direct als ik daar aankom, nogal boos, naar me toe of we het wel gezellig willen houden "want mijn kleine zoontje zit erbij". Sowieso al een gare opening als je het echt gezellig wil houden.
Dus wij spelen rustig door. Gooit tokkie nummer 2 ineens 2 ballen in de pockets, ik dus "wtf doe je gek?". Naja, hij uiteraard meteen aggresief terug. Komt tokkie nummer 1 naar mij toe: "Ik had toch godverdomme gezegd dat je gezellig moest zijn, je maakt mijn zoontje helemaal overstuur, wil je klappen ofzo?". Mja hij vond het doodnormaal dat zijn andere tokkie-buddy ons potje pool aan het verzieken was. Ik niet, dus beetje reageren uiteraard (krijg je als je niet helemaal nuchter bent).
Verder niet meer dan beetje duw en scheld-werk. En toen heb ik ze der maar uit laten zetten.
Dat menneke (de guido

) heeft verder trouwens geen woord gezegd behalve "hoi" toen ik em gedwongen door zijn vader een hand moest gaan geven. Nja, had toch net lekker zitten draaien zonder wassen, dus daar maak ik dan geen probleem van
In het kort: behoorlijk niet boeiend, maar ik heb wel een guido in levende lijve ontmoet