Ik zit bij Vitesse - PSV Zondagquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan mag jij die andere steel in je hand houwe
Het wordt tijd dat je een voetbalwedstrijd gaat bijwonenquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jah joh, vooral grappen over maken, dat er mensen met brandwonden danwel ademhalingsvergiftiging op de intensive care liggen doet er volgens jou niet aan toe hé?
Gaan we nou de emo uithangen hieroquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jah joh, vooral grappen over maken, dat er mensen met brandwonden danwel ademhalingsvergiftiging op de intensive care liggen doet er volgens jou niet aan toe hé?
Een open sollicitatie voor ZWAquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doe ik elke zaterdag bij 1 de 3 derde-klassersquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je een voetbalwedstrijd gaat bijwonen
Daar hed je zo'n programma over op ned 3quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doe ik elke zaterdag bij 1 de 3 derde-klassers
www.eo.nl/forumquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doe maar Utrecht - Ajax/PSV/Feyenoord/Twentequote:Op dinsdag 15 april 2008 00:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doe ik elke zaterdag bij 1 de 3 derde-klassers
dat was een retorische vraag.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gaan we nou de emo uithangen hiero
he verrader, wie gehst.quote:
Er liggen trouwens volgens mij geen mensen meer in het ziekenhuis die konden al vrij snel wegquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat was een retorische vraag.
What the fuck? Dit moet een grap zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je hoopt het wel hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |