Ik heb een prachtig topic in mijn topichistory maar de tere zieltjes zullen het niet kunnen waarderenquote:Op maandag 14 april 2008 23:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounounou, niet gelijk gaan krassen
Ja meneerquote:Op maandag 14 april 2008 23:26 schreef crossover het volgende:
Als ik zeg dat ik nu ga slapen, blijven jullie dan braaf?
Thnx meisquote:
quote:
Ik ben trots op julliequote:
Kom maar doorquote:Op maandag 14 april 2008 23:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig topic in mijn topichistory maar de tere zieltjes zullen het niet kunnen waarderen
Hoaxquote:
U vraagt, wij draaien: Bash *hier* emo's | Silly emo's, razors are for shaving!quote:
Oooh diequote:Op maandag 14 april 2008 23:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien: Bash *hier* emo's | Silly emo's, razors are for shaving!
Zeer zeker weten!quote:
Neehoor, dit hou ik niet meer lang volquote:Op maandag 14 april 2008 23:29 schreef jna het volgende:
Zo te zien hebben we al een nieuw topic als ik morgenochtend begin op m'n stage
Zeer zeker nietquote:
Emo's zijn tof! Ze zijn heel erg makkelijk belachelijk te makenquote:
En daarom heb ik jou nodig!quote:Op maandag 14 april 2008 23:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar in je eentje mag je niet spammen
Noozzz. Topic musse full!!quote:Op maandag 14 april 2008 23:34 schreef Piles het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Morgen om 8 uur zit ik weer in te voeren
quote:Op maandag 14 april 2008 23:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is 23:35. Lang niet meer anders kom ik er morgen echt niet uit
Niet gezellig meer? Daar ben ik het niet mee eens. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Maar ik snap nu wel waar de Nederlandse moslimhaat vandaan komtquote:Op maandag 14 april 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat gewoon te snel nu, dan is het niet meer gezellig
No problemo. 20 minuten en hij is vol!quote:Op maandag 14 april 2008 23:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is 23:35. Lang niet meer anders kom ik er morgen echt niet uit
Denk het nietquote:Op maandag 14 april 2008 23:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
No problemo. 20 minuten en hij is vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |