quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
![]()
Ik ken heel veel mensen die best aardig kunnen zijn, maar dat is geen reden om ze niet te pesten!![]()
Op dit plaatje stond ook een emo, hij moest alleen even weg... Naar de dokter.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:35 schreef lekkerdersnolletje het volgende:
[..]
Dit vind ik niet grappig echt niet !
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Deel 3 alweer!![]()
Tijd voor wat zelfbevlekking:
[..]
[..]
![]()
![]()
[lullig mode]
[ afbeelding ]
[/lullig mode]
Mijn held!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:58 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ps. ik heb je favo plaatje weer onder de attentie gebracht.
Als wij geen tijd te veel hebben...quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:01 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hoe een tamelijk kansloos en stervend topic toch nog gered is. Sicsicsics, wij zijn goed.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo into Opus..quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn held!![]()
[..]
Als wij geen tijd te veel hebben...
Hiervoor wil ik toch ook de internets bedanken voor de eeuwige stroom emo-bash content die er aangeleverd wordt door de verschillende communities. Ook de emo's zelf natuurlijk, zonder zichzelf compleet belachelijk te maken op myspace, hyves en facebook, was deze prestatie nooit mogelijk geweest.
[ afbeelding ]
Was Opus niet dat 'bandje' van Live is Life?
![]()
Kwaliteit slot? Wat is dat nu weer?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:46 schreef Ordinair het volgende:
Hier zou nou echt een kwaliteit slot op moeten!
BAH!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Kwaliteit slot? Wat is dat nu weer?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Murderdolls!! Mèèèèn jeugd sentiment, daar kan ik alles van mezingen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
BAH!![]()
Emo Adolf Art:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn deze ook wel emo...
[ link | afbeelding ]
Of is niet iederteen die dood wil perse emo, maar willen wel alle emo's dood?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |