Oh my god, kneusquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:03 schreef Resco het volgende:
[..]
Heb jij een 56K modem met WiFi dan? Dacht het niet he, Sherlock...
aahahahahahhahahahaquote:Wie in de Time Trial van het nieuwe Mario Kart Wii maar één van de drie rondjes rijdt, vervolgens keert en tegen het verkeer in rijdt, zal merken dat de race eindigt als hij de finishlijn weer passeert. De tot dan toe verstreken tijd wordt aangemerkt als eindtijd, die ook te zien is op de online leaderboards van het spel. Het trucje leidt tot onmogelijk snelle eindtijden en tot frustratie bij spelers die volgens de regels proberen te spelen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik pwn iedereen online met Mario kart.
Ja, In ieder geval totdat Nintendo mij terugpwnd door me te bannen van online omdat ik een illegale versie van Mario Kart speel.quote:
Linkje? Ik heb gegoogeld, maar helaasch niets gevondenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef wadgem het volgende:
Die trage connecties (in het beste geval) en disconnect errors in het ergste geval komen door een netwerkinstelling. Je moet een aantal TCP-poorten forwarden naar je wii, en sterker nog, je héle UDP-range forwarden naar je wii. Google maar even. Ik had precies dezelfde problemen tot ik hier achter kwam.
Mario Kart Wii Friendscodesquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, In ieder geval totdat Nintendo mij terugpwnd door me te bannen van online omdat ik een illegale versie van Mario Kart speel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |