Ik heb je typefoutje even gecorrigeerd, is dat erg?quote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Denk het niet, die moeder wil echt helemaal niets met Amanda te maken hebben volgens mij. En gelijk heeft ze. Ze is denk ik wat minder mediageil als de fasmilie van Claire.....
Geheel OT. Idd, soms valt een username helemaal weg.quote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef BarryK het volgende:
geheel offtopic: waarom dat apenstaartje voor users? makkelijk met terugvinden?
Ja maar de mama van Brian begon, uh laquote:Op maandag 14 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda heeft toch wel weer een punt.....Claires vader mag schijnbaar ongestoord komen, ook nog even het spel aanpassen naar eigen goeddunken voor dochterlief....maar Brian's moeder mag wel lastig gevallen worden.
Nu krijg ik zin in een Bloody Mary en heb ik geen tomatensap in huis.quote:Op maandag 14 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaat lekker
tyquote:Op maandag 14 april 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geheel OT. Idd, soms valt een username helemaal weg.![]()
Volgens mij gaan Huub en Jaap weer los op de ratten.
Wir haben est nicht gewüstquote:Op maandag 14 april 2008 21:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En waarom wordt Brian niet naar achteren geroepen en controleren ze de inhoud van z'n achterzak
Netty is helemaal niet lastig gevallen, Jaap heeft haar vermaakt door te goochelen en Huub heeft haar toegejuigd vanaf het dak. Wil je nog mooier hebbenquote:Op maandag 14 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda heeft toch wel weer een punt.....Claires vader mag schijnbaar ongestoord komen, ook nog even het spel aanpassen naar eigen goeddunken voor dochterlief....maar Brian's moeder mag wel lastig gevallen worden.
De coke was voor Ricardo. Hoewel ik dat meer zo'n cheape speedfreak vindquote:Op maandag 14 april 2008 21:27 schreef Kaleddis het volgende:
Ricardo geeft een seintje aan Brian en wijst naar zijn achterbroekzak. Brian voelt gelijk aan z'n achterbroekzak en knuffelt Ricardo ff. Werd daar iets over gegeven ???
Nee hoor, die wilde alleen Huub geen hand geven en dat kun je met een beetje inlevingsvermogen ook nog wel begrijpen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar de mama van Brian begon, uh la
ja idd klopt helemaal is voor de spelinfo die ouwe netty altijd geeft . En Huub was nog mild.quote:Op maandag 14 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian gaf een euro aan ricardo voor bewezen diensten.....quote:Op maandag 14 april 2008 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De coke was voor Ricardo. Hoewel ik dat meer zo'n cheape speedfreak vind.
Ik speculaas lekker door.
Yep!quote:Op maandag 14 april 2008 21:29 schreef Marieke_B het volgende:
Heeftie nu de USB stick geloosd?
quote:Op maandag 14 april 2008 21:27 schreef ericahysterica het volgende:
ricardo tegen b en a ik heb jullie straks heel wat te vertellen.
tussenquote:Op maandag 14 april 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vuur in haar ogen, buiten had Huub al onder zes plankjes gelegen.
Volgens mij alles om de FEBO te intimideren. Pas op hoor, ik flip hem, echt waar hoor...quote:Op maandag 14 april 2008 21:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo para naar jezelf in de spiegels staren
Jemig, dit wordt toch wel heel eng.quote:Op maandag 14 april 2008 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: "Niet zijn nek breken, het is zo gebeurd" Over Huub kennelijk....
Ja ik weet hoe ze met dieren is.quote:Op maandag 14 april 2008 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk man...
Ja en straks doen ze iets met de paarden maar dat wordt niet toegestaan, je weet hoe ik met dieren ben...
Hij zei nog tegen netty dat hij niets hoefde te horen ofzo.. nee dat had ie al van kenny en in z'n achterzak zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |