lijkt op een usb stickie.quote:Op maandag 14 april 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
Heb je het nog?
[ afbeelding ]
Ja dus, gelukkig maar
Denk het niet, die moeder wil echt helemaal niets met deze zooi te maken hebben volgens mij. En gelijk heeft ze. Ze is denk ik wat minder mediageil als de fasmilie van Claire.....quote:
geheel offtopic: waarom dat apenstaartje voor users? makkelijk met terugvinden?quote:Op maandag 14 april 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Effe checken. Scherp @Mazaru.
Wat zou er toch in die achterzak zitten?
quote:Op maandag 14 april 2008 21:19 schreef BuffyJan het volgende:
Kenneth heeft top gehandeld volgens mannie. Brian: Ja Huub heeft m geduwd en Kenny duwde terug. Mannie: ja echt goed dat ie zich zo kan beheersen
Tis echt niet normaal he. ALLES weten ze te verdraaien. Alsjeblieft! Redactie 2 nekschoten 3 maal daags in de tuin alsjeblieft
Een paintball-gunquote:Op maandag 14 april 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf bij kabouterpost ofwel een sealtje coke. Zit Brian straks op zijn praatstoel, dan heb ik gelijk. Puh.quote:Op maandag 14 april 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
I'm afraid so.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Denk het niet, die moeder wil echt helemaal niets met deze zooi te maken hebben volgens mij. En gelijk heeft ze. Ze is denk ik wat minder mediageil als de fasmilie van Claire.....
En waarom wordt Brian niet naar achteren geroepen en controleren ze de inhoud van z'n achterzakquote:Op maandag 14 april 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
kijk..daar geen DGK-Redactie meer omheen..quote:Op maandag 14 april 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er al een gifje van gemaakt voor de volgende cos, en die daarna, en die daarna, en die daarna
Ik heb je typefoutje even gecorrigeerd, is dat erg?quote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Denk het niet, die moeder wil echt helemaal niets met Amanda te maken hebben volgens mij. En gelijk heeft ze. Ze is denk ik wat minder mediageil als de fasmilie van Claire.....
Geheel OT. Idd, soms valt een username helemaal weg.quote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef BarryK het volgende:
geheel offtopic: waarom dat apenstaartje voor users? makkelijk met terugvinden?
Ja maar de mama van Brian begon, uh laquote:Op maandag 14 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda heeft toch wel weer een punt.....Claires vader mag schijnbaar ongestoord komen, ook nog even het spel aanpassen naar eigen goeddunken voor dochterlief....maar Brian's moeder mag wel lastig gevallen worden.
Nu krijg ik zin in een Bloody Mary en heb ik geen tomatensap in huis.quote:Op maandag 14 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaat lekker
tyquote:Op maandag 14 april 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geheel OT. Idd, soms valt een username helemaal weg.![]()
Volgens mij gaan Huub en Jaap weer los op de ratten.
Wir haben est nicht gewüstquote:Op maandag 14 april 2008 21:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En waarom wordt Brian niet naar achteren geroepen en controleren ze de inhoud van z'n achterzak
Netty is helemaal niet lastig gevallen, Jaap heeft haar vermaakt door te goochelen en Huub heeft haar toegejuigd vanaf het dak. Wil je nog mooier hebbenquote:Op maandag 14 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda heeft toch wel weer een punt.....Claires vader mag schijnbaar ongestoord komen, ook nog even het spel aanpassen naar eigen goeddunken voor dochterlief....maar Brian's moeder mag wel lastig gevallen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |