Jij moet een buitenlander zijnquote:Op maandag 14 april 2008 19:40 schreef First het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel alsof je, wordt geindoctrineert door de regering dat je multicul en moet accepteren dat dit land wordt kapotgemaakt door buitenlanders(turken, marokanen)?
Zelf heb ik het idee dat het ons op alle mogenlijke manier wordt geindoctrineert (bijv: in we gaan nog niet naar huis (ned1) zit een turk die zogenaamt zich goed gedraagt (yeah right alsof dat voorkomt).
En dat de overheid websites zoals:www.marroko.nl sponsort?
Licht dit aan mij of hebben jullie dit gevoel ook?
EDIT: zou een mod een spatie er tussen willen doen?
Dat is ook de grote vergissing van de linkse domoren: dat islamisering alleen bestaat uit import van islamieten. Nee, het grootste deel van de islamisering bestaat uit blanke, elitaire regenten die op alle mogelijke fronten buigen voor de islam.quote:Op maandag 14 april 2008 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is de overheid die acceptatie probeert te forceren door positieve discriminatie op heel grote schaal toe te passen. De "buitenlanders" maken overigens dit land niet kapot. Dan kan onze regering samen met de 1 miljoen ambtenaren prima zelf.
Dat buigen doen ze overigens ook net zo hard voor het grrrristendom. Daar is al hard voor gebukt, anaal genomen en mooie wetjes voor gemaakt. Zover is het gelukkig nog niet met die andere zandreligie.quote:Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef PJORourke het volgende:
Dat is ook de grote vergissing van de linkse domoren: dat islamisering alleen bestaat uit import van islamieten. Nee, het grootste deel van de islamisering bestaat uit blanke, elitaire regenten die op alle mogelijke fronten buigen voor de islam.
Daar was alleen nog redelijk veel weerstand tegen...quote:Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat buigen doen ze overigens ook net zo hard voor het grrrristendom. Daar is al hard voor gebukt, anaal genomen en mooie wetjes voor gemaakt. Zover is het gelukkig nog niet met die andere zandreligie.
Er is doorgaans meer weerstand tegen het heden dan tegen een mogelijke toekomst. Eeuwenlange Christelijke overheersing, op politiek en maatschappelijk gebied, heeft redelijk veel weerstand opgeroepen, en nu vind jij het vreemd dat mensen niet dezelfde reactie hebben op een minderheid met minimale politieke invloed. Volgens mij ben je echt slim genoeg om te zien hoe groot het verschil precies is.quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar was alleen nog redelijk veel weerstand tegen...
Minimale politieke invloed? Heb je gezien hoeveel invloed de angst voor den moslim heeft gehad op onze regering omdat een individu een filmpje wilde uitbrengen?quote:Op maandag 14 april 2008 20:36 schreef Montov het volgende:
Er is doorgaans meer weerstand tegen het heden dan tegen een mogelijke toekomst. Eeuwenlange Christelijke overheersing, op politiek en maatschappelijk gebied, heeft redelijk veel weerstand opgeroepen, en nu vind jij het vreemd dat mensen niet dezelfde reactie hebben op een minderheid met minimale politieke invloed. Volgens mij ben je echt slim genoeg om te zien hoe groot het verschil precies is.
Nou, hoeveel invloed? Een aantal debatten, wat brieven richting het buitenland, veiligheidsdiensten die paraat staan, en whatever. Is dit de Islamisering? Dan hadden we begin dit jaar ook een milde Joranisering. En vorig jaar een beetje donorisering.quote:Op maandag 14 april 2008 20:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Minimale politieke invloed? Heb je gezien hoeveel invloed de angst voor den moslim heeft gehad op onze regering omdat een individu een filmpje wilde uitbrengen?
quote:Op maandag 14 april 2008 20:53 schreef ArchEnemy het volgende:
1973 / oliecrisis / Max van der Stoel / PvdA / Wapenleveranties aan Israel / Arabisch-Europese dialoog.
Paar leuke Googletermen voor je.
quote:Lees je eens in over de 'arabisch-europese dialoog'. Meneer Max van der Stoel (PvdA) was daar namens Nederland dacht ik verantwoordelijk voor.
Ik ga je dat niet uitleggen omdat ik het zonde (voor je) zou vinden als je het daar principieel mee oneens zou zijn omdat je het niet zou kunnen verkroppen mij 'gelijk' te moeten gunnen.
Ok, dan de alu-hoedjes zoektermen:quote:
Eens, maar dat juist een reden om zoveel mogelijk afstand te houden van nog een religie die potentie heeft om in de wetten te komen. De religie moet eruit, niet nog meer religie erin.quote:Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef Montov het volgende:
Nee, de Christelijke invloed op politiek en maatschappij is zelfs na jaren van ontkerkeling nog steeds veel en veel groter met bijvoorbeeld alle verboden uit de CDA koker. Dat is invloed. Dat is concreet.
Kom kom, als de premier een forse crisis afkondigt, en het kabinet probeert censuur vooraf te introduceren uit angst voor den moslim, dan is er wel degelijk invloed. Hetzelfde geldt voor een premier die op de avond van een filmpremiere een tweetalige persconferentie over die film geeft. Met Joran en donoren heeft dat niks te maken, omdat dat zo goed als apolitieke hypes waren.quote:Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef Montov het volgende:
Nou, hoeveel invloed? Een aantal debatten, wat brieven richting het buitenland, veiligheidsdiensten die paraat staan, en whatever. Is dit de Islamisering? Dan hadden we begin dit jaar ook een milde Joranisering. En vorig jaar een beetje donorisering.
Maar even serieus, wat heeft Fitna opgeleverd waardoor er meer Islamitische elementen in onze wetgeving is gekomen?
Nee, de Christelijke invloed op politiek en maatschappij is zelfs na jaren van ontkerkeling nog steeds veel en veel groter met bijvoorbeeld alle verboden uit de CDA koker. Dat is invloed. Dat is concreet.
Paar oude maten uit de Schilderswijk hadden hele concrete voorbeelden over de toepassing van de islamitische leefregels..quote:
Ja, nou? Leg eens uit, ik ben benieuwd...quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Ok, dan de alu-hoedjes zoektermen:
'Eurabia' en 'Oil for immigration'.
(maar pasop, veel mensen krijgen last van luisterallergie na het uitspreken -of lezen!- van die woorden..)
pamela vat het voor je samenquote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, nou? Leg eens uit, ik ben benieuwd...
Dat begrijp ik. Maar dat wil ik niet, ik wil live horen wat mensen ervan vinden, in dit geval. Dus, wat denk je, Schepseltje, hoe zit het met dat Eruabia?quote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
pamela vat het voor je samen
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1391
De meest intelligente en best passende reactie in dit topic.quote:Op maandag 14 april 2008 21:00 schreef OldJeller het volgende:
DEY TUK ER JEBS!!!!
volgens mij liggen we op schemaquote:Op maandag 14 april 2008 21:07 schreef Monidique het volgende:
Dat begrijp ik. Maar dat wil ik niet, ik wil live horen wat mensen ervan vinden, in dit geval. Dus, wat denk je, Schepseltje, hoe zit het met dat Eruabia?
En in hoeverre liggen we "op schema" om sterrenstelsel Nebula te koloniseren?quote:
wat is dat nou weer voor een vraag yildiz, wil je weer aandacht?quote:Op maandag 14 april 2008 21:10 schreef Yildiz het volgende:
En in hoeverre liggen we "op schema" om sterrenstelsel Nebula te koloniseren?
je hoeft niks te geloven, je kunt alles zelf checkenquote:Op maandag 14 april 2008 21:10 schreef Monidique het volgende:
Maar nog een vraag, waarom zou ik iemand geloven die denkt dat de (Amerikaanse) overheid op een of andere wijze achter 9/11 zit, of in ieder geval iets achterhoudt? Ik vind het nogal... ja... vaag. Waar is dat convenant?
Ja, is dat zo? Waar vind ik meer niet-gekleurde informatie over die "Euro-Arab Dialogue" en dat convenant?quote:Op maandag 14 april 2008 21:13 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
je hoeft niks te geloven, je kunt alles zelf checken
Maar die concrete voorbeelden uit de Schilderswijk, zijn die tegen de wet, of is dat conceptwetgeving?quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Paar oude maten uit de Schilderswijk hadden hele concrete voorbeelden over de toepassing van de islamitische leefregels..
(Gelukkig krijg je als roze niet-islamiet heel snel een urgentieverklaring kwa verhuizen als je -zoals hen- het risico op oververrijking loopt)
volgens mij zijn al die documenten ter inzage op te vragen, ik zou alleen niet weten bij welke instantie je dan moet zijn.. als ik tijd over heb zal ik eens wat rondbellenquote:Op maandag 14 april 2008 21:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, is dat zo? Waar vind ik meer niet-gekleurde informatie over die "Euro-Arab Dialogue" en dat convenant?
Israel = stout vind Arabie, al lang voor WOII was er een reuze devoot 'moslimbroederschap' uit Egypte dat vrolijk meedeinde op de globale golf van nationalisme van een eeuw geleden. De toenmalige grootmufti van Jeruzalem (de oom van Yasser Arafat!) wilde de Joden raus hebben en ging ze zelfs vermoorden. Snorremans begon WOII, en Mufti vond dat endlosungsidee wel tof. Ging op bezoek, babbeltje, wijntje, je kent het, en de antisemitische 'literatuur' ligt nog steeds in bergen in de gemiddelde arabische boekwinkel. Is nooit een schoonmaak gehouden daar, jodenhaat is folklore in het MO.quote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, nou? Leg eens uit, ik ben benieuwd...
Ik vermoed toch een bepaalde stemmentrektocht wanneer men op dit onderwerp gaat parkeren als politico zijnde. Vooral wanneer men de ethnische statistieken durft te tonen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:16 schreef Montov het volgende:
Natuurlijk heeft criminaliteit impact op ons dagelijkse leven, maar het heeft geen politieke invloed.
Heb je al eens nagedacht om iets officieel onder het kopje fictie te publiceren, of verwacht je dat dat niet zo lucratief zal zijn?quote:
Joh, daar benk veel te laat mee. Er zijn mensen die het allemaal gedocumenteerd en wel bijgehouden hebben. Die hebben daar boeken van gemaakt, en die heb ik dan weer weten te lezen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Heb je al eens nagedacht om iets officieel onder het kopje fictie te publiceren, of verwacht je dat dat niet zo lucratief zal zijn?
Elke keer dat artikel. En elke keer weer die zin waar ik stop met lezen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:14 schreef Schepseltje het volgende:
misschien interessant leesvoer..
http://www.trouw.nl/dever(...)llang_binnengeslopen
Realiteitsallergie. Via cognitieve weg is dat te behandelen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Elke keer dat artikel. En elke keer weer die zin waar ik stop met lezen.
Het schijnt in Nederland taboe te zijn om over de islamisering van de samenleving te praten, schrijft moslima Nahed Selim.
Taboe in Nederland om over Islamisering te praten?quote:Op maandag 14 april 2008 21:43 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Realiteitsallergie. Via congnitieve weg is dat te behandelen.
Jottem! Wat goed van jou! Het is dat ik je geen digitale pluim kan geven, maar anders had ik het toch echt gedaan.quote:Op maandag 14 april 2008 21:41 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Joh, daar benk veel te laat mee. Er zijn mensen die het allemaal gedocumenteerd en wel bijgehouden hebben. Die hebben daar boeken van gemaakt, en die heb ik dan weer weten te lezen.
Heel gedoe allemaal, met letters, vreemde talen en boekeleggers, maar uiteindelijk heb ik eea weten te onthouden. Een niet onaardige prestatie van me, al geef ik dat zelf toe.
Er wordt wel eens een blond debat aangezwengeld in K2, maar inhoudelijk gaat het dan meer over de semantiek van de krachttermen dan de geschiedenis van het onderwerp zelf.quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Taboe in Nederland om over Islamisering te praten?
Ik jou help doen:quote:Op maandag 14 april 2008 21:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jottem! Wat goed van jou! Het is dat ik je geen digitale pluim kan geven, maar anders had ik het toch echt gedaan.
Ik twijfel helemaal, want ik onthou ook alleen maar wat ik stoer vind natuurlijk.quote:Of dat bijhouden, documenteren en schrijven nou allemaal zo objectief is... nou.... nou... ik twijfel lichtelijk.
Sorry hoor maar mensen lijken wel niets anders te doen tegenwoordig. En de hoge elite bestaat niet in Nederland.quote:Op maandag 14 april 2008 21:47 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Er wordt wel eens een blond debat aangezwengeld in K2, maar inhoudelijk gaat het dan meer over de semantiek van de krachttermen dan de geschiedenis van het onderwerp zelf.
Via onderbuik, borrelpraat en de populistische stemveehouderij sijpelen soms ook 'signalen' binnen bij de hoogbegaafde elite, maar die maakt zich dan voornamelijk zorgen waarom men zich zo driftig met bestuurlijke zaken loopt te bemoeien wanneer men het zelf zoveel beter kan wegrelativeren.
Laten we daar maar inderdaad niet aan beginnen, want dat zou een hels karwei zijn. Karwei, met de 'K' van kompleet.quote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Ik jou help doen:![]()
[..]
Ik twijfel helemaal, want ik onthou ook alleen maar wat ik stoer vind natuurlijk.
Maar om hier nou komplete boeken over te gaan tikken om aan die wens tegemoet te komen.. Mm..
Gaan we Doekullu, Harrie de Winter, Frau Gretta, Anja Meubelbelt, Ed van Thijn en dergelijke een eigen plekje in de opinievormende eliterealiteit misgunnen? Waar heeft dat nou voor nodig?quote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry hoor maar mensen lijken wel niets anders te doen tegenwoordig. En de hoge elite bestaat niet in Nederland.
Nou, ik lees een boel verhaaltjes op internet, en vooral heeeeel veel onderbuikreacties onder pittige columns enzo. Maar politici hebben het nog steeds over prachtkansenwijkendejongeren, laten zich -volgelopen met lauwe thee- alles flikken waar het bevobbeld moskeezwendel betreft. Of kinderbijslagfraude. Of uitkeringsrauserijen. Of asielvervalsingen. Of loelverhalen over vredelievende tasjesrovers. Of...quote:Dus een taboe in Nederland? Onzin.
Eerder een pakkende eerste zin die kant noch wal slaat.
?quote:Op maandag 14 april 2008 21:55 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Gaan we Doekullu, Harrie de Winter, Frau Gretta, Anja Meubelbelt, Ed van Thijn en dergelijke een eigen plekje in de opinievormende eliterealiteit misgunnen? Waar heeft dat nou voor nodig?
Nee dat zijn niet "de politici" , maar het zijn de politici die nu aan de macht zijn. Andere geluiden horen we ook in de kamer en niet alleen van onze blonde vriend.quote:Nou, ik lees een boel verhaaltjes op internet, en vooral heeeeel veel onderbuikreacties onder pittige columns enzo. Maar politici hebben het nog steeds over prachtkansenwijkendejongeren, laten zich -volgelopen met lauwe thee- alles flikken waar het bevobbeld moskeezwendel betreft. Of kinderbijslagfraude. Of uitkeringsrauserijen. Of asielvervalsingen. Of loelverhalen over vredelievende tasjesrovers. Of...
Nou heb ik weer wat gemist. Gisteren was het nog precies omgekeerd..quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
?
Mensen met invloed mogen tegenwoordig alleen maar een rechtse mening hebben?
Een kwart eeuw PvdA journalistiek -en ik zit in het HBO, tis heus eg waar- doet wonderen waar het het tegenhouden van liberale sociale ingrepen betreft.quote:Nee dat zijn niet "de politici" , maar het zijn de politici die nu aan de macht zijn. Andere geluiden horen we ook in de kamer en niet alleen van onze blonde vriend.
Verder overdrijf je het behoorlijk, ik vraag me af hoe een goede aanpak van probleemwijken eruit zou moeten zien. Een kwart eeuw voornaemlijk VVD ministers voor integratie heeft ook weinig geholpen.
Moet je eens kijken voor de lol wie integratie heeft gedaan de afgelopen 25 jaar.quote:Op maandag 14 april 2008 22:01 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Nou heb ik weer wat gemist. Gisteren was het nog precies omgekeerd..
[..]
Een kwart eeuw PvdA journalistiek -en ik zit in het HBO, tis heus eg waar- doet wonderen waar het het tegenhouden van liberale sociale ingrepen betreft.
De VVD doet belasting en venootschapjes, de PvdA -en haar vazallen- doet de volksmoraal. En dat zul je weten.
Joh, dat kan veel simpeler. Gewoon 'kolonisatie' strafbaar stellen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef IHVK het volgende:
Maar Wilders heeft natuurlijk dé oplossing. Moslims uitsluiten van artikel 1 van de grondwet.Zo'n beetje het fundament van Nederland.![]()
Niemand zo te zien.quote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Moet je eens kijken voor de lol wie integratie heeft gedaan de afgelopen 25 jaar.
Ja al die mensen zelf hierheen halen.quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Joh, dat kan veel simpeler. Gewoon 'kolonisatie' strafbaar stellen.
(En dan geen voorwaardelijke taakstrafjes met intersociale communicatietraining naar elkaar toe uitdelen natuurlijk)
De VVD dus.quote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Niemand zo te zien.
Toch?
Andoers jai ben rasiest!
WAT?!? Hebben we die mensen gedwongen hierheen te komen?quote:Op maandag 14 april 2008 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja al die mensen zelf hierheen halen.
En vervolgens spreken van kolonisatie en oil for immigration en dat soort bullshit.![]()
Ik vind het stoer dat jij meent dat ik voor de Wildersaanhang kan spreken, maar dat is me in alle eerlijkheid te hoog gegrepen.quote:Wat is kolonisatie? Is het feit dat een moslim hier leeft en ademt al kolonisatie volgens Wilders aanhangers?
'Uw toontje bevalt me niet" als reactie op -meen ik- van Baalen die het lef had iets over sociale cohesie en open grenzen te poneren onder linkse collega's.quote:
Wel gevraagd. In ieder geval.quote:Op maandag 14 april 2008 22:10 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
WAT?!? Hebben we die mensen gedwongen hierheen te komen?
Wat mis ik toch de hele tijd..
Klinkt in eerste instantie goed. Maar dit zal leiden tot enge situaties waarin mensen moeten beslissen wie kolonisators zijn en wie niet. En dan worden opeens hele "aardige" mensen weggestuurd omdat ze nou eenmaal "kolonisators" zijn. Erg onuitvoerbaar plan.quote:Ik vind het stoer dat jij meent dat ik voor de Wildersaanhang kan spreken, maar dat is me in alle eerlijkheid te hoog gegrepen.
En kolonisatie is gewoon kolonisatie, met z'n allen een landje binnenwandelen en schaamteloos leeghalen zonder enige neiging om vriendjes met de inboorlingen te willen zijn. Zoiets.
Daar hoef je toch niet exclusief een moslim voor te zijn? Alle volken hebben dat wel een keertje gedaan in de geschiedenis, en steeds vonden de inboorlingen dat weer vervelend.
Naw, dan moet je daar een wet tegen maken. Blijven vanzelf de aardige migranten over. Iedereen blij.
Zo haal je de stigmatisatie niet weg. Dat heeft natuurlijk prioriteit, want nu is elke allochtoon iets walgelijks waar je omheen moet lopen en je kinderen niet aan bloot wilt stellen. In Rotterdam is de helft van de mocropubertjes minimaal twee keer veroordeelt voor een rechtbank.quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef IHVK het volgende:
Klinkt in eerste instantie goed. Maar dit zal leiden tot enge situaties waarin mensen moeten beslissen wie kolonisators zijn en wie niet. En dan worden opeens hele "aardige" mensen weggestuurd omdat ze nou eenmaal "kolonisators" zijn. Erg onuitvoerbaar plan.
Ik denk dat Nederland gewoon de immigratie terug moet dringen en werken aan een oplossing met de mensen die er wel zijn.
Nouja, taboe, taboe. Dat is ook weer zo zwaar. Men mag ook praten over 'Intelligent Design', maar dan krijgt men van mij iig eenzelfde "quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Taboe in Nederland om over Islamisering te praten?
Je vergeet dat 'anderen' handig zijn. Zo kun je zo altijd overal de schuld van geven. Hoe dan ook. Onafhankelijk van statistieken of bewijzen per individu, het hardst schreeuwende deel heeft volgens de heksenjacht tóch gelijk.quote:Op maandag 14 april 2008 22:21 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Kom je alleen nog maar gemotiveerde migranten tegen op straat. Daar heeft een maatschappij doorgaans weinig tot geen problemen mee.
Om maar even niet inhoudelijk te reageren: Pamela heeft een stinkkut.quote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
pamela vat het voor je samen
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1391
Bedankd(extra foud)quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:32 schreef Flashwin het volgende:
het lukt me maar niet om de domheid van TS te bevatten...
Gefrustreerde domheid uit zich vaak in het onzeker willen benadrukken van het eigen veronderstelde 'hoge' intelligentieniveau, vaak door te poneren dat een verschil van mening een kloof typeert tussen het eigen waarnemingsvermogen en de verwerking daarvan, vergeleken met diegenen waarmee men het oneens lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:32 schreef Flashwin het volgende:
het lukt me maar niet om de domheid van TS te bevatten...
Jij houdt wel van pseudo-intellectuele huis-tuin-en-keuken psychologie?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:01 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Gefrustreerde domheid uit zich vaak in het onzeker willen benadrukken van het eigen veronderstelde 'hoge' intelligentieniveau, vaak door te poneren dat een verschil van mening een kloof typeert tussen het eigen waarnemingsvermogen en de verwerking daarvan, vergeleken met diegenen waarmee men het oneens lijkt te zijn.
Slimme mensen snappen natuurlijk dat het simpelweg -dus onbeargumenteerd- willen benadrukken van die veronderstelde kloof een redelijk infantiele indruk achterlaat.
..wat dan ook de belangrijkste waarde is natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |