Jij moet een buitenlander zijnquote:Op maandag 14 april 2008 19:40 schreef First het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel alsof je, wordt geindoctrineert door de regering dat je multicul en moet accepteren dat dit land wordt kapotgemaakt door buitenlanders(turken, marokanen)?
Zelf heb ik het idee dat het ons op alle mogenlijke manier wordt geindoctrineert (bijv: in we gaan nog niet naar huis (ned1) zit een turk die zogenaamt zich goed gedraagt (yeah right alsof dat voorkomt).
En dat de overheid websites zoals:www.marroko.nl sponsort?
Licht dit aan mij of hebben jullie dit gevoel ook?
EDIT: zou een mod een spatie er tussen willen doen?
Dat is ook de grote vergissing van de linkse domoren: dat islamisering alleen bestaat uit import van islamieten. Nee, het grootste deel van de islamisering bestaat uit blanke, elitaire regenten die op alle mogelijke fronten buigen voor de islam.quote:Op maandag 14 april 2008 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is de overheid die acceptatie probeert te forceren door positieve discriminatie op heel grote schaal toe te passen. De "buitenlanders" maken overigens dit land niet kapot. Dan kan onze regering samen met de 1 miljoen ambtenaren prima zelf.
Dat buigen doen ze overigens ook net zo hard voor het grrrristendom. Daar is al hard voor gebukt, anaal genomen en mooie wetjes voor gemaakt. Zover is het gelukkig nog niet met die andere zandreligie.quote:Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef PJORourke het volgende:
Dat is ook de grote vergissing van de linkse domoren: dat islamisering alleen bestaat uit import van islamieten. Nee, het grootste deel van de islamisering bestaat uit blanke, elitaire regenten die op alle mogelijke fronten buigen voor de islam.
Daar was alleen nog redelijk veel weerstand tegen...quote:Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat buigen doen ze overigens ook net zo hard voor het grrrristendom. Daar is al hard voor gebukt, anaal genomen en mooie wetjes voor gemaakt. Zover is het gelukkig nog niet met die andere zandreligie.
Er is doorgaans meer weerstand tegen het heden dan tegen een mogelijke toekomst. Eeuwenlange Christelijke overheersing, op politiek en maatschappelijk gebied, heeft redelijk veel weerstand opgeroepen, en nu vind jij het vreemd dat mensen niet dezelfde reactie hebben op een minderheid met minimale politieke invloed. Volgens mij ben je echt slim genoeg om te zien hoe groot het verschil precies is.quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar was alleen nog redelijk veel weerstand tegen...
Minimale politieke invloed? Heb je gezien hoeveel invloed de angst voor den moslim heeft gehad op onze regering omdat een individu een filmpje wilde uitbrengen?quote:Op maandag 14 april 2008 20:36 schreef Montov het volgende:
Er is doorgaans meer weerstand tegen het heden dan tegen een mogelijke toekomst. Eeuwenlange Christelijke overheersing, op politiek en maatschappelijk gebied, heeft redelijk veel weerstand opgeroepen, en nu vind jij het vreemd dat mensen niet dezelfde reactie hebben op een minderheid met minimale politieke invloed. Volgens mij ben je echt slim genoeg om te zien hoe groot het verschil precies is.
Nou, hoeveel invloed? Een aantal debatten, wat brieven richting het buitenland, veiligheidsdiensten die paraat staan, en whatever. Is dit de Islamisering? Dan hadden we begin dit jaar ook een milde Joranisering. En vorig jaar een beetje donorisering.quote:Op maandag 14 april 2008 20:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Minimale politieke invloed? Heb je gezien hoeveel invloed de angst voor den moslim heeft gehad op onze regering omdat een individu een filmpje wilde uitbrengen?
quote:Op maandag 14 april 2008 20:53 schreef ArchEnemy het volgende:
1973 / oliecrisis / Max van der Stoel / PvdA / Wapenleveranties aan Israel / Arabisch-Europese dialoog.
Paar leuke Googletermen voor je.
quote:Lees je eens in over de 'arabisch-europese dialoog'. Meneer Max van der Stoel (PvdA) was daar namens Nederland dacht ik verantwoordelijk voor.
Ik ga je dat niet uitleggen omdat ik het zonde (voor je) zou vinden als je het daar principieel mee oneens zou zijn omdat je het niet zou kunnen verkroppen mij 'gelijk' te moeten gunnen.
Ok, dan de alu-hoedjes zoektermen:quote:
Eens, maar dat juist een reden om zoveel mogelijk afstand te houden van nog een religie die potentie heeft om in de wetten te komen. De religie moet eruit, niet nog meer religie erin.quote:Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef Montov het volgende:
Nee, de Christelijke invloed op politiek en maatschappij is zelfs na jaren van ontkerkeling nog steeds veel en veel groter met bijvoorbeeld alle verboden uit de CDA koker. Dat is invloed. Dat is concreet.
Kom kom, als de premier een forse crisis afkondigt, en het kabinet probeert censuur vooraf te introduceren uit angst voor den moslim, dan is er wel degelijk invloed. Hetzelfde geldt voor een premier die op de avond van een filmpremiere een tweetalige persconferentie over die film geeft. Met Joran en donoren heeft dat niks te maken, omdat dat zo goed als apolitieke hypes waren.quote:Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef Montov het volgende:
Nou, hoeveel invloed? Een aantal debatten, wat brieven richting het buitenland, veiligheidsdiensten die paraat staan, en whatever. Is dit de Islamisering? Dan hadden we begin dit jaar ook een milde Joranisering. En vorig jaar een beetje donorisering.
Maar even serieus, wat heeft Fitna opgeleverd waardoor er meer Islamitische elementen in onze wetgeving is gekomen?
Nee, de Christelijke invloed op politiek en maatschappij is zelfs na jaren van ontkerkeling nog steeds veel en veel groter met bijvoorbeeld alle verboden uit de CDA koker. Dat is invloed. Dat is concreet.
Paar oude maten uit de Schilderswijk hadden hele concrete voorbeelden over de toepassing van de islamitische leefregels..quote:
Ja, nou? Leg eens uit, ik ben benieuwd...quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Ok, dan de alu-hoedjes zoektermen:
'Eurabia' en 'Oil for immigration'.
(maar pasop, veel mensen krijgen last van luisterallergie na het uitspreken -of lezen!- van die woorden..)
pamela vat het voor je samenquote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, nou? Leg eens uit, ik ben benieuwd...
Dat begrijp ik. Maar dat wil ik niet, ik wil live horen wat mensen ervan vinden, in dit geval. Dus, wat denk je, Schepseltje, hoe zit het met dat Eruabia?quote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
pamela vat het voor je samen
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1391
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |