abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 19:40:29 #1
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_58048794
Hebben jullie ook het gevoel alsof je, wordt geindoctrineert door de regering dat je multicul en moet accepteren dat dit land wordt kapotgemaakt door buitenlanders(turken, marokanen)?
Zelf heb ik het idee dat het ons op alle mogenlijke manier wordt geindoctrineert (bijv: in we gaan nog niet naar huis (ned1) zit een turk die zogenaamt zich goed gedraagt (yeah right alsof dat voorkomt ).
En dat de overheid websites zoals:www.marroko.nl sponsort?

Licht dit aan mij of hebben jullie dit gevoel ook?

EDIT: zou een mod een spatie er tussen willen doen?
  maandag 14 april 2008 @ 19:55:30 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58049279
Multiculgein doctrineert? Waarom? Zo grappig vind ik het allemaal niet. En doctrine en humor zijn twee héél andere zaken.
The End Times are wild
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 19:58:54 #3
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58049405
Het is de overheid die acceptatie probeert te forceren door positieve discriminatie op heel grote schaal toe te passen. De "buitenlanders" maken overigens dit land niet kapot. Dan kan onze regering samen met de 1 miljoen ambtenaren prima zelf.
Carpe Libertatem
pi_58049494
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:40 schreef First het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel alsof je, wordt geindoctrineert door de regering dat je multicul en moet accepteren dat dit land wordt kapotgemaakt door buitenlanders(turken, marokanen)?
Zelf heb ik het idee dat het ons op alle mogenlijke manier wordt geindoctrineert (bijv: in we gaan nog niet naar huis (ned1) zit een turk die zogenaamt zich goed gedraagt (yeah right alsof dat voorkomt ).
En dat de overheid websites zoals:www.marroko.nl sponsort?

Licht dit aan mij of hebben jullie dit gevoel ook?

EDIT: zou een mod een spatie er tussen willen doen?
Jij moet een buitenlander zijn .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_58049636
.
  maandag 14 april 2008 @ 20:05:27 #6
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58049643
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is de overheid die acceptatie probeert te forceren door positieve discriminatie op heel grote schaal toe te passen. De "buitenlanders" maken overigens dit land niet kapot. Dan kan onze regering samen met de 1 miljoen ambtenaren prima zelf.
Dat is ook de grote vergissing van de linkse domoren: dat islamisering alleen bestaat uit import van islamieten. Nee, het grootste deel van de islamisering bestaat uit blanke, elitaire regenten die op alle mogelijke fronten buigen voor de islam.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 20:11:07 #7
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58049854
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef PJORourke het volgende:
Dat is ook de grote vergissing van de linkse domoren: dat islamisering alleen bestaat uit import van islamieten. Nee, het grootste deel van de islamisering bestaat uit blanke, elitaire regenten die op alle mogelijke fronten buigen voor de islam.
Dat buigen doen ze overigens ook net zo hard voor het grrrristendom. Daar is al hard voor gebukt, anaal genomen en mooie wetjes voor gemaakt. Zover is het gelukkig nog niet met die andere zandreligie.
Carpe Libertatem
  maandag 14 april 2008 @ 20:11:17 #8
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_58049862
Puik topic
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
  maandag 14 april 2008 @ 20:14:12 #9
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58049989
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat buigen doen ze overigens ook net zo hard voor het grrrristendom. Daar is al hard voor gebukt, anaal genomen en mooie wetjes voor gemaakt. Zover is het gelukkig nog niet met die andere zandreligie.
Daar was alleen nog redelijk veel weerstand tegen...
  maandag 14 april 2008 @ 20:28:35 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_58050499
in·doc·tri·ne·ren (overgankelijk werkwoord; indoctrineerde, heeft geïndoctrineerd )

Vreselijk he, al die buitenlanders die niet eens Nederlands kunnen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 14 april 2008 @ 20:36:49 #11
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_58050813
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar was alleen nog redelijk veel weerstand tegen...
Er is doorgaans meer weerstand tegen het heden dan tegen een mogelijke toekomst. Eeuwenlange Christelijke overheersing, op politiek en maatschappelijk gebied, heeft redelijk veel weerstand opgeroepen, en nu vind jij het vreemd dat mensen niet dezelfde reactie hebben op een minderheid met minimale politieke invloed. Volgens mij ben je echt slim genoeg om te zien hoe groot het verschil precies is.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 14 april 2008 @ 20:38:42 #12
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58050885
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:36 schreef Montov het volgende:
Er is doorgaans meer weerstand tegen het heden dan tegen een mogelijke toekomst. Eeuwenlange Christelijke overheersing, op politiek en maatschappelijk gebied, heeft redelijk veel weerstand opgeroepen, en nu vind jij het vreemd dat mensen niet dezelfde reactie hebben op een minderheid met minimale politieke invloed. Volgens mij ben je echt slim genoeg om te zien hoe groot het verschil precies is.
Minimale politieke invloed? Heb je gezien hoeveel invloed de angst voor den moslim heeft gehad op onze regering omdat een individu een filmpje wilde uitbrengen?
pi_58051330
Hier moeten we zijn geloof ik.
pi_58051339
1973 / oliecrisis / Max van der Stoel / PvdA / Wapenleveranties aan Israel / Arabisch-Europese dialoog.

Paar leuke Googletermen voor je.
  maandag 14 april 2008 @ 20:55:02 #15
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_58051386
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:38 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Minimale politieke invloed? Heb je gezien hoeveel invloed de angst voor den moslim heeft gehad op onze regering omdat een individu een filmpje wilde uitbrengen?
Nou, hoeveel invloed? Een aantal debatten, wat brieven richting het buitenland, veiligheidsdiensten die paraat staan, en whatever. Is dit de Islamisering? Dan hadden we begin dit jaar ook een milde Joranisering. En vorig jaar een beetje donorisering.

Maar even serieus, wat heeft Fitna opgeleverd waardoor er meer Islamitische elementen in onze wetgeving is gekomen?

Nee, de Christelijke invloed op politiek en maatschappij is zelfs na jaren van ontkerkeling nog steeds veel en veel groter met bijvoorbeeld alle verboden uit de CDA koker. Dat is invloed. Dat is concreet.
Géén kloon van tvlxd!
pi_58051394
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:53 schreef ArchEnemy het volgende:
1973 / oliecrisis / Max van der Stoel / PvdA / Wapenleveranties aan Israel / Arabisch-Europese dialoog.

Paar leuke Googletermen voor je.
quote:
Lees je eens in over de 'arabisch-europese dialoog'. Meneer Max van der Stoel (PvdA) was daar namens Nederland dacht ik verantwoordelijk voor.

Ik ga je dat niet uitleggen omdat ik het zonde (voor je) zou vinden als je het daar principieel mee oneens zou zijn omdat je het niet zou kunnen verkroppen mij 'gelijk' te moeten gunnen.
! Nog niet veel wijzer geworden.
pi_58051557
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef Monidique het volgende:

! Nog niet veel wijzer geworden.
Ok, dan de alu-hoedjes zoektermen:

'Eurabia' en 'Oil for immigration'.

(maar pasop, veel mensen krijgen last van luisterallergie na het uitspreken -of lezen!- van die woorden..)
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 20:59:27 #18
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58051562
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef Montov het volgende:
Nee, de Christelijke invloed op politiek en maatschappij is zelfs na jaren van ontkerkeling nog steeds veel en veel groter met bijvoorbeeld alle verboden uit de CDA koker. Dat is invloed. Dat is concreet.
Eens, maar dat juist een reden om zoveel mogelijk afstand te houden van nog een religie die potentie heeft om in de wetten te komen. De religie moet eruit, niet nog meer religie erin.
Carpe Libertatem
  maandag 14 april 2008 @ 21:00:03 #19
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58051592
quote:
Nou, hoeveel invloed? Een aantal debatten, wat brieven richting het buitenland, veiligheidsdiensten die paraat staan, en whatever. Is dit de Islamisering? Dan hadden we begin dit jaar ook een milde Joranisering. En vorig jaar een beetje donorisering.

Maar even serieus, wat heeft Fitna opgeleverd waardoor er meer Islamitische elementen in onze wetgeving is gekomen?

Kom kom, als de premier een forse crisis afkondigt, en het kabinet probeert censuur vooraf te introduceren uit angst voor den moslim, dan is er wel degelijk invloed. Hetzelfde geldt voor een premier die op de avond van een filmpremiere een tweetalige persconferentie over die film geeft. Met Joran en donoren heeft dat niks te maken, omdat dat zo goed als apolitieke hypes waren.

Fitna zelf heeft geen islamisering opgelevert, het idee van Fitna heeft aangetoond dat onze regenten liever buigen dan pal staan voor onze vrijheden.
pi_58051598
DEY TUK ER JEBS!!!!
pi_58051682
quote:
Dat is invloed. Dat is concreet.
Paar oude maten uit de Schilderswijk hadden hele concrete voorbeelden over de toepassing van de islamitische leefregels..

(Gelukkig krijg je als roze niet-islamiet heel snel een urgentieverklaring kwa verhuizen als je -zoals hen- het risico op oververrijking loopt)
pi_58051687
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Ok, dan de alu-hoedjes zoektermen:

'Eurabia' en 'Oil for immigration'.

(maar pasop, veel mensen krijgen last van luisterallergie na het uitspreken -of lezen!- van die woorden..)
Ja, nou? Leg eens uit, ik ben benieuwd...
pi_58051795
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, nou? Leg eens uit, ik ben benieuwd...
pamela vat het voor je samen

http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1391
  maandag 14 april 2008 @ 21:06:56 #24
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_58051848
De overheid stuurt de Publieke Omroep niet direct aan waardoor indoctrinatie al heel moeilijk is. De PO is zelfstandig in het uitzenden van materiaal. Subsidieregels is een vorm van sturing, maar er worden zoveel verschillende zaken gesubsidieerd dat je je eerder moet afvragen of het niet wat minder kan. Dat er dus multiculturele zaken worden gesubsidieerd zegt dus weinig.

Wat wel het geval is is dat de overheid doelbewust probeert om integratie na te streven. Integratie houdt in dat mensen met verschillende achtergronden en leefstijlen gezamenlijk kunnen leven. Je kan dit multicul noemen, of je kan zeggen dat iedereen vrij is in dit land om zijn of haar leefstijl te kiezen, uiteraard binnen de wet, en dat mensen meer tolerantie voor afwijkend gedrag (niet crimineel gedrag!) moeten tonen en verschillen moeten accepteren om eenbeetje leefbaar met elkaar samen te leven. Die visie leeft al heel lang in Nederland, en heeft al gewerkt voor vele subculturen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_58051858
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

pamela vat het voor je samen

http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1391
Dat begrijp ik. Maar dat wil ik niet, ik wil live horen wat mensen ervan vinden, in dit geval. Dus, wat denk je, Schepseltje, hoe zit het met dat Eruabia?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')