Heh shit george micheal gemist.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
George Michael heeft toch wel hele mooie dingen gemaakt.
Gerard zo te zien ook niet want hij gaat helemaal los op de plaatquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef Againzender het volgende:
Michael Penn , lang niet gehoord!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:10 schreef on_air het volgende:
Wat een tegenstelling met Zombie is het toch, maar zo mooi (y)
Dat album is ook nog altijd genieten.
Waarom dan niet Back to Black? Dat nummer is goed, mooi, minder gedraaid en toch Amy.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
En dit vond ik nog wel om aan te horen - tenminste de eerste paar keer dat ze het draaiden.quote:
Daarom dusquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Waarom dan niet Back to Black? Dat nummer is goed, mooi, minder gedraaid en toch Amy.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:30 schreef on_air het volgende:
Oh Men! Muzikale flash back! Komt opeens een heel jaar voorbij zetten, door 1 nummer.
Oh ja, absoluut. Alles zit bij mij gelinkt aan muziek.quote:
Same herequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. Alles zit bij mij gelinkt aan muziek.
Kan ook niet zonder, moet overal radio of mp3 aan hebben staan.
Mensen worden soms ook tot nummers gereduceerd in mijn herinnering.
Maar als je dan opeens een nummer hoort wat niet in je standaard collectie zit....
Hele nieuwe set herinneringen.
Haha, hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. Alles zit bij mij gelinkt aan muziek.
Kan ook niet zonder, moet overal radio of mp3 aan hebben staan.
Mensen worden soms ook tot nummers gereduceerd in mijn herinnering.
Maar als je dan opeens een nummer hoort wat niet in je standaard collectie zit....
Hele nieuwe set herinneringen.
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
En dit vond ik nog wel om aan te horen - tenminste de eerste paar keer dat ze het draaiden.
Die hele Amy W is zo gepushed en gehyped, net of dat mens iets bijzonders kan/is
Ow, zeker. Die heb ik ook welquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:53 schreef on_air het volgende:
Zijn jullie dan stiekem ook zo blij als er 1 nummer is wat compleet associatie vrij is?
Een nummer dat alleen maar mooi is om het nummer, niet om de herinnering? Of andere associatie?
Dus echt "alleen voor jezelf".
Verrukkuluke 15!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haha, hoe herkenbaar!
Volgens mij heb ik mijn hele leven al Hilversum3/Radio3/3FM aanstaanEn zo zit je met de Romantics opeens weer op de lagere school, en daarna met Enigma weer op de universiteit
quote:
dan was je mooi op tijd wakkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie lijst en de nummer 1 heb ik vandaag nog op 3FM gehoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |