Same herequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. Alles zit bij mij gelinkt aan muziek.
Kan ook niet zonder, moet overal radio of mp3 aan hebben staan.
Mensen worden soms ook tot nummers gereduceerd in mijn herinnering.
Maar als je dan opeens een nummer hoort wat niet in je standaard collectie zit....
Hele nieuwe set herinneringen.
Haha, hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. Alles zit bij mij gelinkt aan muziek.
Kan ook niet zonder, moet overal radio of mp3 aan hebben staan.
Mensen worden soms ook tot nummers gereduceerd in mijn herinnering.
Maar als je dan opeens een nummer hoort wat niet in je standaard collectie zit....
Hele nieuwe set herinneringen.
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
En dit vond ik nog wel om aan te horen - tenminste de eerste paar keer dat ze het draaiden.
Die hele Amy W is zo gepushed en gehyped, net of dat mens iets bijzonders kan/is
Ow, zeker. Die heb ik ook welquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:53 schreef on_air het volgende:
Zijn jullie dan stiekem ook zo blij als er 1 nummer is wat compleet associatie vrij is?
Een nummer dat alleen maar mooi is om het nummer, niet om de herinnering? Of andere associatie?
Dus echt "alleen voor jezelf".
Verrukkuluke 15!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haha, hoe herkenbaar!
Volgens mij heb ik mijn hele leven al Hilversum3/Radio3/3FM aanstaanEn zo zit je met de Romantics opeens weer op de lagere school, en daarna met Enigma weer op de universiteit
quote:
dan was je mooi op tijd wakkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie lijst en de nummer 1 heb ik vandaag nog op 3FM gehoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |