2008 - 93 = 1915, dus ja...quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:47 schreef SaskiaR het volgende:
Weet ik ook eindelijk wat dat is, hoorde de term steeds voorbij komen...
Wat gebeurde er vandaag 93 jaar geleden?
Euh....is dat de maatstaf. Ik meende dat degene die er 4 noemt, dat die het punt krijgt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:57 schreef tomtomaat het volgende:
Hoezo krijgt Choppermick het punt? Volgens mij heb ik de 4de goed?
PR +1quote:
Checked en accoord.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:56 schreef Beernsi het volgende:
Ah. PR geeft mij het licht. Dan geeft mijn James Bond-film voorkeur misschien wel de doorslag.
volg mij zijn het dan de New Territories
Heb het zojuist opgezocht en du hasst recht!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:56 schreef Beernsi het volgende:
Ah. PR geeft mij het licht. Dan geeft mijn James Bond-film voorkeur misschien wel de doorslag.
volg mij zijn het dan de New Territories
is niet in de breedte.. nog altijd hemelslang dan hequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:20 schreef Mobster273 het volgende:
en nog zo iets, is dat hemelsbreed of over de weg?
Heb heel eenvoudig in Google maps de 2 steden aangeklikt en van en naar aangegeven. Gaat dus over de weg, want het is niet hemelsbreed.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:20 schreef Mobster273 het volgende:
en nog zo iets, is dat hemelsbreed of over de weg?
dacht al dat ik 2 cijfers had omgedraaid...quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:23 schreef Beernsi het volgende:
[..]
Heb heel eenvoudig in Google maps de 2 steden aangeklikt en van en naar aangegeven. Gaat dus over de weg, want het is niet hemelsbreed.
De afstand (hint) komt niet boven de 1500 mijl uit.
Waarom niet? Voor de meerderheid ws gokken, maar voor wie het gereden heeft; die komt in de buurt!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:33 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, dit is geen algemene kennis, dit is ordinair gokken.
mja ben er ook niet echt een voorstander van, maar een keer ordinair gokken op zn tijd is ook leuk.. als je er iets mee kan verdienen tenminste...quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:33 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, dit is geen algemene kennis, dit is ordinair gokken.
Doe eens een gok hoeveel mensen die hier meedoen dat stuk hebben gereden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:36 schreef Beernsi het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor de meerderheid ws gokken, maar voor wie het gereden heeft; die komt in de buurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |