quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:49 schreef Beernsi het volgende:
ik zeg Archie als oudste zoekmachine (bron: http://www.searchenginehistory.com/ )
Pardon? d'r is een discussie over wat de oudste is. Ik zoek ook mee. Zet zelfs de bron erbij!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah...jij Googled je antwoorden dus? Dag punten
Dit is een algemen KENNIS quiz, niet de algemene google-quizquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:57 schreef Beernsi het volgende:
[..]
Pardon? d'r is een discussie over wat de oudste is. Ik zoek ook mee. Zet zelfs de bron erbij!!!
Had ook alleen er bij kunnen zetten wat ik had gevonden en niet dat ik gezocht had. Ben ten minste eerlijk!
Ik dacht dat Mosaic een browser was?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:19 schreef Mark het volgende:
Volgens mij heeft steekbal het goed met Mosaic
Starla weer eens spoorloos verdwenen?![]()
De regels zijn wel bekend. Het antwoord op de gestelde vraag is onduidelijk. Het antwoord wordt niet gegeven. Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is een algemen KENNIS quiz, niet de algemene google-quiz
Het is dus de bedoeling dat je het antwoord weet/raadt maar niet dat je het in een zoekmachine gaat opzoeken. Daar is geen lol aan namelijk
Lees anders de openingspost even door. Daar staan de regels in
Het wachten is op Starla. Tot dan is er weinig te doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:03 schreef Beernsi het volgende:
[..]
De regels zijn wel bekend. Het antwoord op de gestelde vraag is onduidelijk. Het antwoord wordt niet gegeven. Ik weet het ook niet.
Voor mij wordt ook al aangegeven dat elke 'bron' een ander antwoord geeft. Ik probeer iets toe te voegen aan de discussie. Doe niet zo sneu zeg.
Okayquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het wachten is op Starla. Tot dan is er weinig te doen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:03 schreef Beernsi het volgende:
[..]
Voor mij wordt ook al aangegeven dat elke 'bron' een ander antwoord geeft. Ik probeer iets toe te voegen aan de discussie.
Dat zijn er 3. Allen goed, maar dit zijn ze nog niet allemaalquote:
Voor de rest zou ik het niet weten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:25 schreef Beernsi het volgende:
[..]
Dat zijn er 3. Allen goed, maar dit zijn ze nog niet allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |