Om hen een handje te helpen bij de 24-uurs samenvatting op 2 januari 2000, kunt u hier aangeven wat u favoriete (mooiste, leukste etc.) BB TV (!) moment was tot nu toe. Vertel er ook even bij waarom.
Wat mezelf betreft:
op 1:
Bart's stille huilen toen bekend werd dat Sab het huis moest verlaten.
Dat was real life TV!
op 2:
De briljante lauwe reactie van de vijf bewoners toen bekend werd dat de twee nieuwe bewoonsters over 10 minuten voor de deur zouden staan.
Dat was zeker real life. V manipuleert de hele zooi dat het een lieve lust is, maar menselijke emotie kun je niet retoucheren. Zelfs niet die van de BB-bewoners, die flink de smoor in hadden.
Wie volgt!
De lauwe reactie op het vertrek van Tara en de ongecensureerde huilbui van Bianca bij het vertrek van Bientje ('dit programma is onmenselukh!)
Ontploft haar, en een grimas welke ik nie eens voor mekaar zou krijgen als ik gevierendeeld zou worden ..
quote:
op 11-03-1999 om 12:11 AM schreef Ted het volgende:
Helaas voor dit topic heb ik geen favorite momenten van BB(kan nog komen) maar de opmerking: "Krimson-kop" vind ik werelds, dus moest ik ff reageren.![]()
De heksachtige glimlach van Bianca toen bekend werd dat Sab en Bart allebei genomineerd bleken.
Meesterlijk eng....
Ook zou ik graag de volgende scene nomineren:
Ruud en Willem zitten buiten. Ruud is chagrijnig omdat hij door BB voor klein kind is uitgemaakt. Willem wil hem troosten en omhelzen.
Ruud zegt: "Allei, godver..."
Meesterlijk misverstand.
2. Lang geleden (soort van vroegtijdige BB nostalgie) : Barts reactie op de allereerste nominatie
3. Rolfje spreekt met sabine in de studio (na haar wegzenden) terwijl Karin op de achtergrond bart eindeloos troost.
oftewel.
Rolf X. praat met een psycholoog en maakt de kijker nieuwsgierig: "Wie zal het huis vrijwillig verlaten en de envelop met ƒ 10.000,- meenemen???? De bewoners zijn op dit moment druk aan het overleggen."
Op hetzelfde moment is achter hem op de monitor te zien dat de bewoners er al lang en breed uit zijn. Mona en Bianca worden uitgebreid omhelst.
Dit duurt zeker vijf minuten......., maar er wordt niet Live overgeschakeld.
Kostelijk.
Paul de Leeuw (als hij Ruud ontvangt)
quote:
op 11-03-1999 om 12:14 AM schreef AlBundy het volgende:
Toen Bart Ruud troostte voor het feit dat hij weer een "maatje" zou verliezen. Het hoofd van Ruud, toen hij geen flauw idee had waar Bart het over had.....
Maar dan vooral Bart's opmerking die daarop volgde: "Tja Ruud, dan ben jij wéér de lul."
Kan zo nog wel even doorgaan....
En die meesterlijke val van Mona was ook mooi, toch?!
Maurice aan het:
ping-pongen
voetballen
gitaar aan het mollen
Bart met z'n kunstjes op en naast het koord.
De bewoners nadat ze helium ingeademd hadden.
De wat voor vlees is het met bianca(penis v.e. stier?)
Op de streams vanavond:
A vraagt of ze mee mag voetballen, of dat het iets van de mannen alleen is.
antwoord R of W: nee hoor maurice deed laatst ook mee.
Ik ken er niet zoveel, want ik hoef niet kijken, volg Fok! gewoon
Bijvoorbeeld parachutist van SBSWilly reageert agressief versus parachutist van SBSWilly probeert zijn BBhomevideopnamen te behouden.
Bijvoorbeeld Rolf, Daphne, Hummie en Paul bij BvD, nadat het kritische oog van Internet (o.a. FOK!zine op het moment dat ik hier voor het eerst ging kijken) Veronica had betrapt op een kijkje in de keuken van het programma BigBrother maken.
Noem maar op. Oh, daar waren jullie min of meer al mee bezig? Ga zo door!
Wel lekker doorgaan met deze topic, want hij is LEKKER! Wat dacht je van de bedscenes van Sabine en Bart. Was dat niet mooi en lelijk tegelijkertijd? Ik zat toen te eten trouwens.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 03 November 1999).]
Bart tegen Ruud; wil je wat voor me doen?
Ruud:....
Bart: wil je wat voor me doen?
Ruud: .....
Bart: wil je wat voor me doen?
Ruud:.....
* Kutkip
* Gebaar van Willem over de pannekoek van Bianca
* "k' zou wel eens een lekker wipje willen maken" en het gesprekje daarna (geluiden van Ruud).
* Ping - Pong, Dansen en bal goiien van Maurice
Een ander mooi moment: Bart apathisch op de bank na wegstemming van Sabine, met die zelf in elkaar gebrouwen koksmuts op zijn kop. Een tragisch-komisch moment
[Dit bericht is gewijzigd door hobbes (Datum 03 November 1999).]
"Dat bakje weegt natuurlijk ook wat."
en vlak daarna bij het kneden van het kleffe deeg:
"Oh, moest de hoeveelheid water dan ook door twee worden gedeeld?"
Niemand wist nog wat voor een programma het ging worden. Niemand kende de bewoners nog (en had dus nog geen uitgesproken mening). Niemand had ooit rolf en daphne die er zo slecht uizagen gezien.
Maurice ( nadat Bianka gemeld heeft dat ze een rok aanheeft): Lekkur Bulangurijk!
Bianca: alle 25000 ik ... en de frontale botsing op Bart z'n mond
Mona: ( nadat Bart het nominatie briefje had gelezen): Ohhh is er nog een andere B in het huis ? (of zoiets)
Dr. Love
quote:
Het mooiste BB-moment gaat nog komen en zal niet bij V te zien zijn maar bij:Paul de Leeuw (als hij Ruud ontvangt)
ABSOLUUT!!!! Dat leuk me ook echt ongelooflijk leuk.
quote:
Niemand wist nog wat voor een programma het ging worden. Niemand kende de bewoners nog (en had dus nog geen uitgesproken mening).
MAN, wat zou ik dat ontzettend graag nog 's weer willen zien!!
quote:
A vraagt of ze mee mag voetballen, of dat het iets van de mannen alleen is. antwoord R of W: nee hoor maurice deed laatst ook mee.
LOL!!! Wat ontzettend goed!
quote:
De briljante lauwe reactie van de vijf bewoners toen bekend werd dat de twee nieuwe bewoonsters over 10 minuten voor de deur zouden staan. Dat was zeker real life. V manipuleert de hele zooi dat het een lieve lust is, maar menselijke emotie kun je niet retoucheren. Zelfs niet die van de BB-bewoners, die flink de smoor in hadden.
Inderdaad ja. Ruud krijgt te horen dat het nog 10 minuten duurt. "Mooi", zegt-ie. Dus, denk je, kan-ie nog mooi ff een warme ontvangst voorbereiden.... "gaan we nog ff voetballen", vervolgt-ie! hehehe hoezo, niet onder de indruk!
Ook de rest reageerde heel lauw inderdaad. Iedereen ging gewoon verder waar-ie mee bezig was. Fascinerend, zoals altijd.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 03 November 1999).]
1. De live uitzending toen Sabine het huis verliet. Wat een fantastische televisie was dat. Eén van de TV hoogtepunten van het jaar.
2. Die keer op de herenslaapkamer dat ze het over sex hadden en dat ze op een gegeven moment een foto van de reet van Ruud maakten. En een lol dat de heren hadden! Prachtig.
3. De polonaise op Ruud's verjaardag.
4. De nachtelijke ruzie waarin Karin heerlijk relaxed de lawine van verwijten van Sabine ontvangt ("ik hou nie van stiekum gjedoe gjewoon"). Een 10 met een griffel voor Karin.
5. Het opnemen van het Big-Brother lied
6. Willem en Ruud die nog wat strekoefeningen doen en in precies hetzelfde ritme al beenopzwaaiend door de tuin huppelen.
7. "Godverdomme, kutkip!!"
8. Het één-tweetje van Willem met de waslijn tijdens de weekopdracht. Wat een balbeheersing.
9. De scheet van Ruud als antwoord op Karin die zei: "dan ga ik jou nomineren".
10. Bart en Sabine bespreken in de slaapkamer hoe ze Bianca altijd zo overdreven semi-intellectueel vinden doen. Op datzelfde moment doet Bianca dit net tegen Ruud in de tuin. We zien afwisselend beide gesprekken. Hulde voor de montagekamer.
Murphy
En natuurlijk Sabientje met haar wilt vlees, waarna Karin haar erop wijst dat het geen wild vlees is maar gewoon haar huid. Deze bestaant uit 3 lagen Sanien!
quote:
op 11-04-1999 om 12:16 AM schreef BAF het volgende:De fantastische knip van V. (de enige btw) in de shots van Bart en Bientjes laatste nacht .. beetje heen en weer gewiebel en geil ge-oorfluister .. en dan hop : Rechtop in bed, dekens gezellig hoog, en allebei een peukie .. Net Dynasty ..
Was ik al weer helemaal vergeten was inderdaad briljant.
Nog twee van Ruud:
"Willem, waarom hebben koks altijd van die hoge hoeds?
(over de nieuwe dames)
"Ze zijn een beetje te iel. Ik hou meer van grof geschut wee-je-wel."
Verder ben ik het aardig eens met ieders reacties op deze topic, er waren toch wel veel leuke momenten maar inderdaad:
Ruud heeft geen idee dat PdL hem imiteert, hij zou het volgens mij niet eens geloven als je het hem nu zal vertellen. Wat lijkt me dat lachen als Paul als Ruud de echte Ruud ontmoet!!!
Anouk de eerste ochtend als ze uit de douche komt :"Wat hangt er hier een rare lucht", tsja weet zij veel, dat heb je niet in meisjes studenten huizen.
Willem die het liefdespaar genomineerd heeft (zij zullen toch wel blijven) en dan krijgt hij te horen dat zij de enige genomineerden zijn.
JA, ROOD EIKEL! DIE GEEFT NAMELIJKE MEER EFFECT AAN DE BAL! (Sjongejonge....)
Ruuds stoïcijnse blik als Anouk en Cyrille aan het converseren zijn. En vervolgens valt-ie ook nog in slaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |