2 mei is hier gewoon een werkdag.quote:Op dinsdag 22 april 200814:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hier 3. 1 mei is ook vrij.
2 mei is dan weer een verplichte vrije dag. De rest van de week zal wel rustig worden hier...
Ben maandag en Vrijdag standaard vrij want dan werk ik niet, woensdag en donderdag hebben we van uit het bedrijf al vrij en dinsdags heb ik vrij genomen. 1 dag dusquote:
Dat is niet erg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:22 schreef phluphy het volgende:
Volgens contract zou ik 1 mei bij mijn nieuwe werkgever moeten beginnen.
Maar nee', da's Hemelvaartsdag. Vrijdag's ben ik zowiezo vrij.
Dus: salaris begint per 1 mei, het werk per 5 mei. Beter!![]()
Idd. Lekker cashenquote:Op dinsdag 22 april 200815:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is niet erg. [afbeelding].
[afbeelding].
En die andere dagen dat je "uitsliep" was je ziek?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst mijn eerste vrije dag sinds maanden opgenomen. Wauw.
Leuk voor je! (Denk ik.)quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Ik ga 1 juli beginnen bij mijn nieuwe baas
Zozo. Wat ging je ook al weer doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
ik wacht nog steeds op contract dat binnen moet komen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
Ontoerekeningsvatbaar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
En die andere dagen dat je "uitsliep" was je ziek?
Me fetchmail was niet gaan draaien na een reboot van me servertje dus las het vandaag pasquote:Op woensdag 23 april 2008 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die had ik gisteren al gezien. Lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |