MILF lessons zijn nog beterquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef slacker_nl het volgende:
MILFS zijn kewl. Mogguh heren (en dame).
Alleen vind ik dat geen MILFS, ze zien eruit alsof ze net 24 zijn geworden... Behalve de eerste blonde, die ziet er wat ouder uit, maar zit niet in mijn hitlist.quote:
Laat maar zien die hitlist danquote:Op donderdag 24 april 2008 11:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat geen MILFS, ze zien eruit alsof ze net 24 zijn geworden... Behalve de eerste blonde, die ziet er wat ouder uit, maar zit niet in mijn hitlist.
Een gokje van hoe slacker's hitlist eruit ziet:quote:
Het leuke is dat de meeste in het echt ook kinderen hebben. Want ja, als je kinderen hebt geworpen is het over het algemeen de regel dat er meer in past.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat geen MILFS, ze zien eruit alsof ze net 24 zijn geworden... Behalve de eerste blonde, die ziet er wat ouder uit, maar zit niet in mijn hitlist.
Whahahaha, vooral Judith erbijquote:Op donderdag 24 april 2008 11:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Een gokje van hoe slacker's hitlist eruit ziet:Female John Female John Female John Judith
Goede keus iddquote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Whahahaha, vooral Judith erbij
Nee, mijn hitlist zou dan zijn:Female John Gianna Michaels Alison Angel Raven something.. (die caramel kleurige petite tit teen).Riley Die chick van finance Die chick van PPD Female John Mijn eigen chick Female John Alle vrouwen die met mij het bed verder willen delen.
* WyriHaximus blijft er bij, bertje moet nodig aan de vrouwquote:Op donderdag 24 april 2008 11:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het leuke is dat de meeste in het echt ook kinderen hebben. Want ja, als je kinderen hebt geworpen is het over het algemeen de regel dat er meer in past.
Hij zou Gewillige Gea eens moeten proberenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus blijft er bij, bertje moet nodig aan de vrouw
We kunnen hem allemaal een euro geven, als 50 man dat doet, dan kunnen we hem helpen met z'n quest naar een vrouw..quote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus blijft er bij, bertje moet nodig aan de vrouw
Ik zet mijn Google Adsense verdiensten inquote:Op donderdag 24 april 2008 11:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
We kunnen hem allemaal een euro geven, als 50 man dat doet, dan kunnen we hem helpen met z'n quest naar een vrouw..
Met 10 ct komen we niet verquote:Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zet mijn Google Adsense verdiensten in
Dan maken we er een DIG meet van en gaan we hem allemaal staan aanmoedigenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
We kunnen hem allemaal een euro geven, als 50 man dat doet, dan kunnen we hem helpen met z'n quest naar een vrouw..
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan maken we er een DIG meet van en gaan we hem allemaal staan aanmoedigen.
Ow die staat al vast Waar we Bertje aan de vrouw helpenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Het is jammer dat dit topic zometeen op slot gaat. Ik vrees voor de topic-title van slowchat nummer 212.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |