Tof kanaal manquote:
Bestialiteit is verboden in dit land dat weet je hequote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik hou van shetland pony's. Die zijn lief.
Zolang hij ze lief vind ipv lief heeft is er niks aan de handquote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Bestialiteit is verboden in dit land dat weet je he
En terechtquote:Op woensdag 23 april 2008 12:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een verzorgpony. Maar dat mag niet van mama.
Nee Jort Paul Wouter Kelderquote:Op woensdag 23 april 2008 13:52 schreef Geqxon het volgende:
JortK, waarom denk jij gelijk zulke vieze dingen? Heet jouw vader toevallig Kenneth Pinyan?
quote:Kenneth Pinyan (June 22, 1960 - July 2, 2005) was a Gig Harbor[1], Washington resident who engaged in receptive anal sex with full-size stallions at a farm near the city of Enumclaw. He videotaped those sex acts and distributed them informally under the name Mr. Hands.
During a July 2005 sex act, which was being videotaped by a friend of his, he suffered a perforated colon, and later died of his injuries. The story was reported in the The Seattle Times and was one of that paper's most read stories of 2005[2].
Alleen het feit dat je die kerel al kentquote:Op woensdag 23 april 2008 14:06 schreef Geqxon het volgende:
En voor de mensen die hem niet kennen:
[..]
Nee hoor, NL is het enige land waar het niet verboden is, tenzij het dier aantoonbaar schade heeft geleden of lijdt onder de sexuele aandacht.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Bestialiteit is verboden in dit land dat weet je he
quote:
toet toet ie doequote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Jump het volgende:
Heeft iemand de frequenties en de lengte ervan van die beltoon van uit 24? Ik wil deze voor de grap hier instellen op de Support telefoon![]()
Maar ik kan enkel frequenties en lengtes ingeven, dus dan meot het zo maar
jah, maar de frequenties.quote:
Bel en vraag het ze: http://24.wikia.com/wiki/Fan_phonequote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk, thuiskomen van Opa en Oma, en je Dell 2407WFP-HC waar je maanden voor heb gespaard zeiknat aantreffen.
Woeiquote:Datum : 23.04.2008
Product : 4 GB DDR2-800 Kit (4096 MB) (4096 MB)
Artikelcode : ICIE8M
Aantal : 1
Stuksprijs : EUR 69,-
Verzendkosten : EUR 0,-
Rembourskosten : EUR 0,-
Totaal : EUR 69,-
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk, thuiskomen van Opa en Oma, en je Dell 2407WFP-HC waar je maanden voor heb gespaard zeiknat aantreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |