quote:Op maandag 14 april 2008 16:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan altijd nog motoragent worden.
Want dat is? Mbo nivo 2 ofzo?quote:Op maandag 14 april 2008 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat dit diploma misschien net 800 a 900 euro in de maand oplevert.
Okequote:
Je kan altijd nog een betere suggererenquote:Op maandag 14 april 2008 16:13 schreef slacker_nl het volgende:
Had net een toffe TT in m'n hoofd. Prutsert.
Slechter kan het niet hoor, dus beter is niet zo moeilijkquote:Op maandag 14 april 2008 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een betere suggereren.
Sterker nog, ik heb al een jaartje HBO gedaan. Maar ja, door de BEFEHL IST BEFEHL dictatuur op het ROC ga ik waarschijnlijk nu niveau 3 doen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:13 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Okemaar 800-900 euro lijkt me wel laag dan.
Na nivo 3 kun je 4 volgen en dan HBO als je dat zou willenen kunnen.
En dan vragen of je op je eigen Gerda mag blijven rijden!quote:Op maandag 14 april 2008 16:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan altijd nog motoragent worden.
Volgens mij niet hoor, wel moet je natuurlijk de interne motoropleiding afgerond hebben (en al je motorrijbewijs hebben natuurlijk).quote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef JortK het volgende:
Daarvoor moet je 7 jaar bij de politie zitten geloof ik
Gelukkig is Duitsland heel groot!quote:Op maandag 14 april 2008 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Ja en dan ga ik in Duitsland wonen!
Dus hebben ze jou een weekend vol plezier met je nieuwe bak ontnomen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:33 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz post vanaf nieuwe bak 8).
Stond al vanaf de 11e klaar.
Good morning!quote:Anyhow, good mornin'!
Met harries post gedrag is het tenminste nog altijd rode textquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:51 schreef phluphy het volgende:
Ik ga even Harry's postgedrag imiteren!![]()
[..]
En dan vragen of je op je eigen Gerda mag blijven rijden!![]()
.
[..]
Volgens mij niet hoor, wel moet je natuurlijk de interne motoropleiding afgerond hebben (en al je motorrijbewijs hebben natuurlijk).
.
[..]
Gelukkig is Duitsland heel groot!![]()
.
[..]
Dus hebben ze jou een weekend vol plezier met je nieuwe bak ontnomen!Prutsers!
[..]
Good morning!
Handig, maar nu heb je haar en kan je lekker met der klooienquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:33 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz post vanaf nieuwe bak 8).
Stond al vanaf de 11e klaar.
Anyhow, good mornin'!
* phluphy was dat even vergetenquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:58 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus doet wel ff voor hoe je post zoals harry
[..]
Met harries post gedrag is het tenminste nog altijd rode text
[..]
Op zich niet, het lijkt aan de mail van het werk te liggen (via werk besteld, dikke kortingquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:51 schreef phluphy het volgende:
Dus hebben ze jou een weekend vol plezier met je nieuwe bak ontnomen!Prutsers!
[..]
Good morning!
Specs?quote:Op dinsdag 15 april 200808:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Op zich niet, het lijkt aan de mail van het werk te liggen (via werk besteld, dikke korting [afbeelding]) ik heb nu nog steeds geen mail van dat bedrijf, terwijl ik gisteren ook een vraag had gesteld...
Maar goed, ik heb hem, dus ik ben blij [afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |