Thanx, dit krijgt nog een staartje dus.quote:Op maandag 14 april 2008 17:47 schreef Eg_Wel het volgende:
Zie hier het originele bericht.. Geplaatst op 13-4-2008 en daar spreken ze over "morgen".. Da's vandaag dus ja.. Meneertje laat gewoon verstek gaan dus.. Het boefje
http://www.stelling.nl/kleintje/actueel/EPXV1208121118.html#start
Ik lach me kapot om al deze criminele berichten. Eerst Hans Hondenkop en nu weer Crimi Kenniet.quote:Op maandag 14 april 2008 17:49 schreef Varen het volgende:
Ricardo zijn rijbewijs is gepikt toen hij bij Kennie vandaan kwam, toen met Djiadella.
Hij heeft hem nog niet opnieuw aangevraagd.
[ afbeelding ]
U vraagt Chopin...........wij draaienquote:Op maandag 14 april 2008 17:45 schreef Kinga het volgende:
Jaaa Peter, dat is het nummer wat ik bedoelde! Top
Ach ik dacht even de speurneus uit te hangen. Maar Bram had er waarschijnlijk geen zin meer in en heeft de index pagina gewoon aangepast.quote:Op maandag 14 april 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog maar een keer.![]()
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=company
1 |
Misschien mogen we niet horen dat stoere Kenniet uit de kast komt, hij babbelt met Ricardo. Daar gaat zijn rep.quote:
En bedankt.quote:Op maandag 14 april 2008 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ik dacht even de speurneus uit te hangen. Maar Bram had er waarschijnlijk geen zin meer in en heeft de index pagina gewoon aangepast.
[ code verwijderd ]
Ik begrijp niet wat ik moet zien of lezen, sorry.quote:Op maandag 14 april 2008 17:58 schreef akveor het volgende:
Ach ik dacht even de speurneus uit te hangen. Maar Bram had er waarschijnlijk geen zin meer in en heeft de index pagina gewoon aangepast.
[ code verwijderd ]
Dat is niet zo vreemd. Dieenebart werkt voor Bram.quote:Op maandag 14 april 2008 18:02 schreef Gert het volgende:
enjoymedia.nl heeft trouwens wél een connectie, met..... die ene Bart.
volgens mij sloeg hij haarquote:Op maandag 14 april 2008 18:08 schreef Varen het volgende:
Amanda is er weer in de keuken.
Brian loopt te blazen, Amanda komt naar hem toe en SL
Is dit een gevalletje wishfull thinking, of zag je écht iets?quote:
ik zag het niet......ik zat hier te typenquote:
Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het.quote:Op maandag 14 april 2008 18:10 schreef ericahysterica het volgende:
ik denk dat die feestrat op instorten staatDe man die alles zo onder controle wil hebben verliest de grip op zichzelf?
Hoe zien jullie dat zo snel?quote:
komt netty dan om 7 uur?quote:Op maandag 14 april 2008 18:05 schreef Lady-night het volgende:
Gezellig Kenny gaat om 20 uur weg toch??
ik hoorde haar 1x snuiven maar boven zoende ze nog vrolijk de kok dus weet ik het niet zekerquote:
ik hoopte hetquote:Op maandag 14 april 2008 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dit een gevalletje wishfull thinking, of zag je écht iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |