Hier heeft hij wel een punt!quote:Op maandag 14 april 2008 20:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent haar vriend nog helemaal niet
So closequote:
Zo erg zijn die ziekenhuisserie's toch niet? Zolang het geen soaps zijn kan ik het kijkenquote:
Neuh, daar ben ik niet zo'n ster inquote:
fill me inquote:Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben het er hier vaker over dan in het topic zelf
Heeft hij ook een naam?quote:
MiddenInDeNachtRick, legendarische nachtshow op 538.quote:
Ben ik eindelijk van het PUB meeten af, gaat men hier ook al meetenquote:Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
Zeg, vinden jullie het ook niet eens tijd voor een meet worden![]()
![]()
Wat zal dat tegenvallen
EJ aka De Kaakquote:Op maandag 14 april 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
MiddenInDeNachtRick, legendarisch nachtshow op 538.
Tot Erik-Jan Rosendahl (sidekick en smaakmaker) ontslagen werd
Ik doelde meer op het vriend zijn gedeeltequote:Op maandag 14 april 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo erg zijn die ziekenhuisserie's toch niet? Zolang het geen soaps zijn kan ik het kijken
Helaas.. zo word het nooit wat met mijquote:Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, daar ben ik niet zo'n ster in
Dat wordt een helquote:Op maandag 14 april 2008 20:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het vriend zijn gedeelte
Daar hebben we het al eens over gehad.. komt er maar niet van!quote:Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
![]()
Wat zal dat tegenvallen
Bart.. sorryquote:
Beterquote:
Dat was 10 topics terug ook al het ideequote:Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
![]()
Wat zal dat tegenvallen
Pik ik nou Dean z'n vrouw in?quote:Op maandag 14 april 2008 20:25 schreef Yesse het volgende:
Dat was 10 topics terug ook al het idee(Dean zoekt vrouw)
Weet ik veel, ik lul ook maar watquote:
Wees blij dat je geen Grey's Anatomy moet kijkenquote:Op maandag 14 april 2008 20:27 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij moet ik zo maar die film met Leslie Nielsen gaan kijken
Haaa, je verbeterde het net op tijd!quote:Op maandag 14 april 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Grey's Anatomy moet kijken
Klopt, ik GOG (Grey's Ontwijkend Gedrag)quote:Op maandag 14 april 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Grey's Anatomy moet kijken
quote:Op maandag 14 april 2008 20:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ik GOG (Grey's Ontwijkend Gedrag)
Nee ze is nog niet gevondenquote:Op maandag 14 april 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Pik ik nou Dean z'n vrouw in?
[..]
Weet ik veel, ik lul ook maar wat
Het begint, het begint.. ik moet gaan.quote:Op maandag 14 april 2008 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen![]()
Al ligt dat mss meer aan mezelf
Ontkennen heeft geen zin zekerquote:Op maandag 14 april 2008 20:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het begint, het begint.. ik moet gaan.
Beloof me dat we hier morgen op terug komen, okee?
Dan waren we daar al lang achter gekomenquote:Op maandag 14 april 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Mss was/is Kiwi wel de ware voor Dean
Hahaha gaan we koppelen? Dan wil ik meedoenquote:Op maandag 14 april 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Mss was/is Kiwi wel de ware voor Dean
Inderdaad, ik kom er op terug ! Maar jij moet het ook onthouden!quote:
Het lukt ons zelf nu toch ook aardigquote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha gaan we koppelen? Dan wil ik meedoendat is leuk
En je kijkt ook nog 2 films en speelt spellen op je PS2 en pc?quote:Op maandag 14 april 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
Ik wil eigenlijk Grey's gaan kijken, gewoon om te kijken of het wat is. Maar ik luister ook nog 3FM en Fok!radio. En ik maar denken dat ik een rustige avond had
Fulltime FOK!, en Wii zou kunnenquote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En je kijkt ook nog 2 films en speelt spellen op je PS2 en pc?
Mmh, goed puntquote:Op maandag 14 april 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Fulltime FOK!, en Wii zou kunnen
Maar dan ik geen Grey's kijken
Oh?quote:Op maandag 14 april 2008 20:33 schreef Bravebart het volgende:
Als we gaan koppelen ben ik weg
Slechte ervaringen mee
quote:
Prima, knallen we deze ff volquote:Op maandag 14 april 2008 20:44 schreef Piles het volgende:
Is het voor het volgende topic misschien verstandig dat ik die open?
In verband met de TT
quote:Op maandag 14 april 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was meer een uitnodiging voor iemand om een scherpe TT te verzinnen
De oorzaak daarvan zou natuurlijk kunnen zijn dat de bedoeling was om in de zon op een terras te zitten, daar is het nog geen ideaal weer voor geweest sindsdien.quote:Op maandag 14 april 2008 20:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens over gehad.. komt er maar niet van!
Mmh, de zon wint steeds meer terrein dusquote:Op maandag 14 april 2008 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De oorzaak daarvan zou natuurlijk kunnen zijn dat de bedoeling was om in de zon op een terras te zitten, daar is het nog geen ideaal weer voor geweest sindsdien.
Ik had wel iets scherper verwacht, maar ik vind m primaquote:Op maandag 14 april 2008 20:49 schreef Bravebart het volgende:
Stage SC # 366: To GOG or not to GOG, that's the question.
Zoiets?
Moet ik nou 3FM en Fok!radio luisteren, en Grey en die film kijkenquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 20:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, de zon wint steeds meer terrein dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |