We waren al bang dat je ons had verlatenquote:
Ik kan het ook niet helpen, jongen. Het is Yesse...quote:
Mooie schooldagquote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maandag is mn schooldag, ik zit thuis op de bank![]()
Was ik ook, ik was in dromenlandquote:Op maandag 14 april 2008 14:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We waren al bang dat je ons had verlaten
Ah. Ik geef je geen ongelijkquote:
Is het niet de schuld van de pers?quote:Op maandag 14 april 2008 14:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Ook is het niet dat ik als persoon de spelers van FC Stage SC nodig heb, maar er wordt duidelijk door de spelers aangegeven dat ze mij nodig hebben! Heb het nu zelf maar toegevoegd maar had meer van mijn spelers verwacht.
Daarnaast heb ik er alle vertrouwen in dat wij een mooi jaar tegemoet gaan en met een wereldcoach als mij gaat dit zeker lukken!
Mijn aanwezigheid in dit topic, lijkt dan misschien niet van dusdanig grote aard dat ik alles zie, maar ik zal u zeker niet ontzien in mijn oordeel. Al vanaf het moment dat u uw gezicht in dit topic liet zien huppelt u als een mak lammetje achter personen van de andere sekse aan. Vooral Yesse heeft het moeten ontgelden.quote:
Ik blijf maximaal tot deel 2500 hequote:
Sorry, maar aangezien alle avatar-vakjes in de OP al gevuld zijn hebben we op het moment geen openingen meerquote:
Dat word krap..quote:Op maandag 14 april 2008 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blijf maximaal tot deel 2500 he
Doe eens liefquote:Op maandag 14 april 2008 14:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Sorry, maar aangezien alle avatar-vakjes in de OP al gevuld zijn hebben we op het moment geen openingen meer
Ik vind het kinderachtig, nee zeer kinderachtig zelf dat je nu al probeert mij tegen de pers op te stoken. Aangezien er nog geen enkel resultaat geboekt is en ik nog op geen enkele manier bekritiseerd ben door welke pers dan ook lijkt het me niet op de plaats deze hiervan de schuld te geven. Kinderachtig gedrag, zoals ik eerder aangegeven heb. Kinderachtig gedrag wat maar op 1 manier ontkracht kan worden, onkrachten door prestatie.quote:
Je hebt een vrij krappe deadline voor je scriptie voor ogen?quote:Op maandag 14 april 2008 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blijf maximaal tot deel 2500 he
Gaat het hier zo hard dan?quote:Op maandag 14 april 2008 14:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt een vrij krappe deadline voor je scriptie voor ogen?
Maakt niet uit, ik blijf wel lekker anoniemquote:Op maandag 14 april 2008 14:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Sorry, maar aangezien alle avatar-vakjes in de OP al gevuld zijn hebben we op het moment geen openingen meer
Staat die Apple UI nou nog steeds aanquote:Op maandag 14 april 2008 14:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad liever een apple logo dan een drol in de openingspost!
What's the difference?quote:Op maandag 14 april 2008 14:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad liever een apple logo dan een drol in de openingspost!
quote:
quote:
Hé hoerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |