Yep, over 5 minuten toch rijles, mag die instructeur weeeer wachten.quote:Op maandag 14 april 2008 12:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
Nou ze mag zich wel aankleden tis 12.25
nee pianowuh gaat niet door, onze prinses heeft dit afgezegd evenals het dansen vanavondquote:Op maandag 14 april 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
Gaat pianoles niet door voor Amanda?
De troela moet het handje vasthouden van haar stressvriendje, dus geen piano, geen dansles en zou mij niet verbazen als ze haar rijles ook afzegt.quote:
mooiiiiiiiiquote:Op maandag 14 april 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
Bedankt @Disana![]()
Amanda tegen Brian: Over 1 1/2 maand is de stress weg. De stress heeft dus te maken met het finalespel?
Meneer z'n gore plannetjes met Jaap zijn doorkruist en hij is meteen de weg kwijt. Als Brian zou winnen is het de meest onterechte winaar die DGK kan hebben. Status van miljonair vanaf de eerste dag. Het is toch ronduit belachelijk dat dat uberhaupt een status is. Hj en die slabek van hem hebben ervoor gezorgd dat DGK is wat het nu is. Ronduit schandalig natuurlijk dat die paupers daar de macht schijnen te hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
Bedankt @Disana![]()
Amanda tegen Brian: Over 1 1/2 maand is de stress weg.
De stress heeft dus te maken met het finalespel? Is hij toch niet zo zeker meer van de overwinning?
+1quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Meneer z'n gore plannetjes met Jaap zijn doorkruist en hij is meteen de weg kwijt. Als Brian zou winnen is het de meest onterechte winaar die DGK kan hebben. Status van miljonair vanaf de eerste dag. Het is toch ronduit belachelijk dat dat uberhaupt een status is. Hj en die slabek van hem hebben ervoor gezorgd dat DGK is wat het nu is. Ronduit schandalig natuurlijk dat die paupers daar de macht schijnen te hebben.
Het is gewoon eng om te zien dat Amanda zo in de relatie zit. En een hulp van reintegratie meneer Bart heeft ze natuurlijk niet nodig. Ben overigens benieuwd of we Bart uberhaupt nog terug zien. Lijkt me sterk dat B en A hem accepteren.quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
Het is al van even geleden hoor, maar ik vond dat een cap van een huilende Amanda niet mocht ontbreken. Dus ik het er even één gehaald van VOL. Amanda wordt hier streng toegesproken door B.
[ afbeelding ]
Ja hij was nog niet goed wakker zei hij straks en het is voor hem ook ontkomen aan de rest.quote:Op maandag 14 april 2008 12:41 schreef kit2u het volgende:
zonnebank is voor Brian gewoon ff wat slaap pakken.
Ach gossie. Ik krijg bijna medelijden met haar. Bijna, want ze kiest zelf keer op keer voor dit sorry excuse voor een relaasie.quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
Het is al van even geleden hoor, maar ik vond dat een cap van een huilende Amanda niet mocht ontbreken. Dus ik het er even één gehaald van VOL. Amanda wordt hier streng toegesproken door B.
[ afbeelding ]
Zo is het en niet anders.quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef akveor het volgende:
Meneer z'n gore plannetjes met Jaap zijn doorkruist en hij is meteen de weg kwijt. Als Brian zou winnen is het de meest onterechte winaar die DGK kan hebben. Status van miljonair vanaf de eerste dag. Het is toch ronduit belachelijk dat dat uberhaupt een status is. Hj en die slabek van hem hebben ervoor gezorgd dat DGK is wat het nu is. Ronduit schandalig natuurlijk dat die paupers daar de macht schijnen te hebben.
Juist daarom was het zo mooi dat gisteren de macht even wisselde naar pappa Clairequote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blijf het hele gedoe van gisteren maar vaag vinden. Claire zou nu toch juist helemaal geen positie moeten hebben. Maar ze loopt rond alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op maandag 14 april 2008 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juist daarom was het zo mooi dat gisteren de macht even wisselde naar pappa Claire![]()
Prachtig! Een auto voor het hek om de Hummer tegen te houden. Een del die voor het eerst haar zin eens een keer niet krijgt, en niet mee mag om de trouwjurk te verzieken.
Ik hou der van
Nee hoor, hij is gewoon bang om onder zijn huisgenoten te zijn zonder zijn Amandelletje. Hij komt er pas onder vandaan als de kust weer veilig is. Huidkanker neemt hij voor lief. Dit trucje heb ik hem al eerder uit zien halen, hij blijft er zo een uur of langer onder.quote:Op maandag 14 april 2008 12:41 schreef kit2u het volgende:
zonnebank is voor Brian gewoon ff wat slaap pakken.
Met het witoplichtende kruis naast hem is het een waarlijk kindje godsquote:Op maandag 14 april 2008 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is het en niet anders.![]()
[ afbeelding ]
Kijk hem liggen, het lijkt wel een klein kind, totaal van het pad af. Alleen al de dreiging van terror maakt hem al para.
Daar zijn er een heeeeeeeeleboel van. Kijk even op Nowlive, in het filmpjestopic daar. Ze zijn er gisteren op gezet.quote:Op maandag 14 april 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blijf het hele gedoe van gisteren maar vaag vinden. Claire zou nu toch juist helemaal geen positie moeten hebben. Maar ze loopt rond alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Weet iemand of er filmpjes van het bezoek van Claire's vader zijn?
Brian was nieteens in de kapsalon op dat moment...is het vingertje van Ricardo.quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
Die vinger!!!quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef T-lex het volgende:
Brian was nieteens in de kapsalon op dat moment...is het vingertje van Ricardo.
geen idee. Ik denk dat ze al de hele ochtend bij de febo zit want vanmorgen vroeg heeft zij het ontbijt al afgegevenquote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat komt MammaNetty?
Haha ik zag dat kruis ook, maar had er wat minder goddelijke gedachten bij.quote:Op maandag 14 april 2008 12:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Met het witoplichtende kruis naast hem is het een waarlijk kindje gods
Waarom zou Claire geen positie mogen hebben, omdat papa Ron is gekomen? Ik vond het een geweldige actie, eindelijk een ouder die zich niet laat intimideren door de FEBO en gewoon zegt waar het op staat. Niks Amanda mee zonder stemming, gewoon haar moeder. Ik vind papa Ron tof.quote:Op maandag 14 april 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
Ik blijf het hele gedoe van gisteren maar vaag vinden. Claire zou nu toch juist helemaal geen positie moeten hebben. Maar ze loopt rond alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
O, oké, ik vond het ook al zo'n klein handje.quote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian was nieteens in de kapsalon op dat moment...is het vingertje van Ricardo.
Ik bedoel meer dat iemand van buiten komt die de kolen voor Claire uit het vuur komt halen. Het spel hoort wel binnen de muren van de villa gespeeld te worden. Het doet me een beetje denken aan Eric die de politie belde.quote:Op maandag 14 april 2008 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zou Claire geen positie mogen hebben, omdat papa Ron is gekomen? Ik vond het een geweldige actie, eindelijk een ouder die zich niet laat intimideren door de FEBO en gewoon zegt waar het op staat. Niks Amanda mee zonder stemming, gewoon haar moeder. Ik vind papa Ron tof.
omdat hij het spelletje zo leuk meespeelt ?quote:Op maandag 14 april 2008 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zou Claire geen positie mogen hebben, omdat papa Ron is gekomen? Ik vond het een geweldige actie, eindelijk een ouder die zich niet laat intimideren door de FEBO en gewoon zegt waar het op staat. Niks Amanda mee zonder stemming, gewoon haar moeder. Ik vind papa Ron tof.
Dat begrijp ik wel maar het is toch van de dolle wat er allemaal gezegd werd door Brian en Jaap. Als Claire en Huub willen trouwen moeten ze dat zelf weten, daar heeft de rest zich maar gewoon bij neer te leggen. Een beetje terror is geen probleem, maar de hele dag verstieren......duh. Groot gelijk dat papa Ron heeft ingegrepen, hij is er die dag uiteindelijk ook en ik denk dat het totaal uit de hand gelopen was als alle plannen van Jaap en Brian waren doorgegaan.quote:Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
Ik bedoel meer dat iemand van buiten komt die de kolen voor Claire uit het vuur komt halen. Het spel hoort wel binnen de muren van de villa gespeeld te worden. Het doet me een beetje denken aan Eric die de politie belde.
Dus niet in hotel de Witte Bergen of "op de golfbaan"?quote:Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Het spel hoort wel binnen de muren van de villa gespeeld te worden.
Ik begrijp uit het het filmpje dat er iemand excuses moest maken. Ik neem aan dat dat Jaap was voor hetgeen wat ie heeft gezegd over Claire's moeder.quote:Op maandag 14 april 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar het is toch van de dolle wat er allemaal gezegd werd door Brian en Jaap. Als Claire en Huub willen trouwen moeten ze dat zelf weten, daar heeft de rest zich maar gewoon bij neer te leggen. Een beetje terror is geen probleem, maar de hele dag verstieren......duh. Groot gelijk dat papa Ron heeft ingegrepen, hij is er die dag uiteindelijk ook en ik denk dat het totaal uit de hand gelopen was als alle plannen van Jaap en Brian waren doorgegaan.
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van een huwelijksdag, ook als is het nep.
plannen kunnen gewoon doorgaanquote:Op maandag 14 april 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar het is toch van de dolle wat er allemaal gezegd werd door Brian en Jaap. Als Claire en Huub willen trouwen moeten ze dat zelf weten, daar heeft de rest zich maar gewoon bij neer te leggen. Een beetje terror is geen probleem, maar de hele dag verstieren......duh. Groot gelijk dat papa Ron heeft ingegrepen, hij is er die dag uiteindelijk ook en ik denk dat het totaal uit de hand gelopen was als alle plannen van Jaap en Brian waren doorgegaan.
Reminds me: Brian heeft toen in mijn ogen DGK heeft verloren. Hij kon toen al de stress niet aan. En zo iemand noemen ze de miljonair die er vanaf de eerste dag in zit.quote:Op maandag 14 april 2008 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus niet in hotel de Witte Bergen of "op de golfbaan"?
dit is zó bizar.quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, dat was Jaap. Zie hier het nep-excuus.quote:Op maandag 14 april 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp uit het het filmpje dat er iemand excuses moest maken. Ik neem aan dat dat Jaap was voor hetgeen wat ie heeft gezegd over Claire's moeder.
Grappig om te horen dat Huub jij en jou zegt en Claire haar vader met u aanspreekt.
Wat zo bizar is aan het geheel, is dat er écht niemand meer weggepest wordt, zo vlak voor het einde.quote:Op maandag 14 april 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, zie hier de act van Jaap, slechte act dan hè?quote:Op maandag 14 april 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp uit het het filmpje dat er iemand excuses moest maken. Ik neem aan dat dat Jaap was voor hetgeen wat ie heeft gezegd over Claire's moeder.
Grappig om te horen dat Huub jij en jou zegt en Claire haar vader met u aanspreekt.
Thanks..... had ik gemist. Jaap gaat toch aardig door het stof.quote:Op maandag 14 april 2008 13:10 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ja hoor, dat was Jaap. Zie hier het nep-excuus.
De truc is om de warmte lamp aan te zetten. Verbrand je niet van.quote:Op maandag 14 april 2008 12:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gewoon bang om onder zijn huisgenoten te zijn zonder zijn Amandelletje. Hij komt er pas onder vandaan als de kust weer veilig is. Huidkanker neemt hij voor lief. Dit trucje heb ik hem al eerder uit zien halen, hij blijft er zo een uur of langer onder.
enige wat papa clair gedaan heeft is als een oprechte hummer proleet eisen dat ze geen nare dingen meer over z'n wijf zeggenquote:Op maandag 14 april 2008 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zo bizar is aan het geheel, is dat er écht niemand meer weggepest wordt, zo vlak voor het einde.
Dus waarom zou je een huwelijksdag gaan verstieren? Speltechnisch is dat onzinnig. Of zouden ze echt denken dat dit hun positie verstevigt met het oog op een SMS-finale?
De febo wilde de bruiloft gebruiken om mee te scoren, en de pa van Claire heeft weer even wat piketpaaltjes geslagen. Tot hier en niet verder. Huub en Claire waren daar blijkbaar niet zelf toe in staat, wat op zich ook wel weer verwonderlijk is.
Als Huub en Claire gewoon hadden gezegd: "Níks Amanda mee dinsdag. Die snol blijft in de villa, en anders gaat het hele feest niet door."
Op de een of andere manier hadden Huub en Claire die machtspositie blijkbaar niet....
En dat wil in het Guiness Book of Records, lachen als ze dat akkefietje erbij halen en zeggen dat Huub het dan gaat worden. En als het zo gaat, dan kan Amanda beter een weekje bij haar moeder logeren (als ze dan nog een relatie hebben).quote:Op maandag 14 april 2008 13:08 schreef akveor het volgende:
Reminds me: Brian heeft toen in mijn ogen DGK heeft verloren. Hij kon toen al de stress niet aan. En zo iemand noemen ze de miljonair die er vanaf de eerste dag in zit.
en waarom zou de Febo het niet schitterend vinden als op TV een Huwelijksdag from Hell te zien is?quote:Op maandag 14 april 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
ben met je eens............... heb hele dubbele gevoelens bij het Claire-debaclequote:Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat iemand van buiten komt die de kolen voor Claire uit het vuur komt halen. Het spel hoort wel binnen de muren van de villa gespeeld te worden. Het doet me een beetje denken aan Eric die de politie belde.
Volgens mij allemaal script.quote:Op maandag 14 april 2008 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks..... had ik gemist. Jaap gaat toch aardig door het stof.
Blijkbaar mag Claire wel weggespeeld worden. Jaaps's argument is dan ook dat zijn winkansen naar 25 % stijgen.quote:Op maandag 14 april 2008 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zo bizar is aan het geheel, is dat er écht niemand meer weggepest wordt, zo vlak voor het einde.
Dus waarom zou je een huwelijksdag gaan verstieren? Speltechnisch is dat onzinnig. Of zouden ze echt denken dat dit hun positie verstevigt met het oog op een SMS-finale?
De febo wilde de bruiloft gebruiken om mee te scoren, en de pa van Claire heeft weer even wat piketpaaltjes geslagen. Tot hier en niet verder. Huub en Claire waren daar blijkbaar niet zelf toe in staat, wat op zich ook wel weer verwonderlijk is.
Als Huub en Claire gewoon hadden gezegd: "Níks Amanda mee dinsdag. Die snol blijft in de villa, en anders gaat het hele feest niet door."
Op de een of andere manier hadden Huub en Claire die machtspositie blijkbaar niet....
ja, een verademing om te zien dat iemand dat paard eens normaal berijd. Dat getrek en geschop vind ik altijd zo zonde van dat mooie paard.quote:Op maandag 14 april 2008 13:03 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Claire kijkt terwijl Anouk op Fries rijdt. "Fries wordt snel kwaad hm", zegt ze tegen Anouk. Anouk probeert Fries uit. Ze kan aardig goed paardrijden zo te zien.
huub heeft 5 dagen vakantie gehadquote:Op maandag 14 april 2008 13:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
En dat wil in het Guiness Book of Records, lachen als ze dat akkefietje erbij halen en zeggen dat Huub het dan gaat worden. En als het zo gaat, dan kan Amanda beter een weekje bij haar moeder logeren (als ze dan nog een relatie hebben).
Anouk rijdt inderdaad goedquote:Op maandag 14 april 2008 13:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja, een verademing om te zien dat iemand dat paard eens normaal berijd. Dat getrek en geschop vind ik altijd zo zonde van dat mooie paard.
En toen begon de dagtelling van het verblijf in dat hok opnieuw. Dat was bij Brian niet het geval na zijn verblijf van 1 nacht in de Witte Bergen.quote:
Dus de moeder van Claire had daar moeten aankloppen en tegen Jaap zeggen dat hij niet meer over haar vagina mocht beginnen?quote:Op maandag 14 april 2008 13:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
enige wat papa clair gedaan heeft is als een oprechte hummer proleet eisen dat ze geen nare dingen meer over z'n wijf zeggen
alsof ook z'n vrouw retardet is en dat niet zelf kan
De enige 2 met een machtspositie zijn Brian en Amanda, dat moet je toch weten inmiddels. De rollen zijn nu een beetje omgedraaid en mogen Brian en Amanda wel aangepakt worden. Het vermoeden bestaat dat Stijn terug is, dat zou wel het e.e.a. verklaren.quote:Op maandag 14 april 2008 13:10 schreef Gert het volgende:
das niet waar... de 5 dagen zijn er vanaf getrokken (hij vierde zijn jaardag in december)quote:Op maandag 14 april 2008 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toen begon de dagtelling van het verblijf in dat hok opnieuw. Dat was bij Brian niet het geval na zijn verblijf van 1 nacht in de Witte Bergen.
Dus de vader en gekke Twan spelen slechts een rol?quote:Op maandag 14 april 2008 13:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal script.
Hij is toch zo slim dat hij alles van tevoren afdealt en 10 stappen vooruit denkt?
Hij wist al van de Hummer voor het in de krant stond, etcetera.
Deze excuses stonden ongetwijfeld ook op de agenda.
ouderwetse ridderlijkheidquote:Op maandag 14 april 2008 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus de moeder van Claire had daar moeten aankloppen en tegen Jaap zeggen dat hij niet meer over haar vagina mocht beginnen?
Nee, dat je als man en als vader op zo'n moment het heft in handen neemt en grenzen stelt, vind ik wel OK !
klopt, Flens wilde weer bij dag 1 beginnen te tellen.quote:Op maandag 14 april 2008 13:28 schreef Desii het volgende:
[..]
das niet waar... de 5 dagen zijn er vanaf getrokken (hij vierde zijn jaardag in december)
In eerste instantie hebben ze het wel geprobeerd, maar daar istie niet mee akkoord gegaan.
quote:Op maandag 14 april 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
De enige 2 met een machtspositie zijn Brian en Amanda, dat moet je toch weten inmiddels. De rollen zijn nu een beetje omgedraaid en mogen Brian en Amanda wel aangepakt worden. Het vermoeden bestaat dat Stijn terug is, dat zou wel het e.e.a. verklaren.
Huub kan gewoon goed met Stijn itt Deborah......... omdat hij zegt waar het op staat (volgens Huub)... tijdens de 6-2 was Stijn ook nog gewoon in dienst bij Talpaquote:Op maandag 14 april 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
De enige 2 met een machtspositie zijn Brian en Amanda, dat moet je toch weten inmiddels. De rollen zijn nu een beetje omgedraaid en mogen Brian en Amanda wel aangepakt worden. Het vermoeden bestaat dat Stijn terug is, dat zou wel het e.e.a. verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |