abonnement Unibet Coolblue
pi_58041704
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat iemand van buiten komt die de kolen voor Claire uit het vuur komt halen. Het spel hoort wel binnen de muren van de villa gespeeld te worden. Het doet me een beetje denken aan Eric die de politie belde.
ben met je eens............... heb hele dubbele gevoelens bij het Claire-debacle

Tuurlijk is het top dat ouders zich niet laten ringeloren door de Febo..... prachtig natuurlijk dat Amanda eens te kijk gezet wordt ( I it)
Maar de reden waarom, vind ik ver overtrokken en ook de manier waarop de fam. Recourt dit in de media brengt, totaal misplaatst..... (wel goed voor de show.... dus daarom heb ik mijn twijfels bij alles)
pi_58041712
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Thanks..... had ik gemist. Jaap gaat toch aardig door het stof.
Volgens mij allemaal script.
Hij is toch zo slim dat hij alles van tevoren afdealt en 10 stappen vooruit denkt?
Hij wist al van de Hummer voor het in de krant stond, etcetera.
Deze excuses stonden ongetwijfeld ook op de agenda.
pi_58041720
LOL HUUB
  maandag 14 april 2008 @ 13:20:59 #79
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58041732
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat zo bizar is aan het geheel, is dat er écht niemand meer weggepest wordt, zo vlak voor het einde.
Dus waarom zou je een huwelijksdag gaan verstieren? Speltechnisch is dat onzinnig. Of zouden ze echt denken dat dit hun positie verstevigt met het oog op een SMS-finale?

De febo wilde de bruiloft gebruiken om mee te scoren, en de pa van Claire heeft weer even wat piketpaaltjes geslagen. Tot hier en niet verder. Huub en Claire waren daar blijkbaar niet zelf toe in staat, wat op zich ook wel weer verwonderlijk is.
Als Huub en Claire gewoon hadden gezegd: "Níks Amanda mee dinsdag. Die snol blijft in de villa, en anders gaat het hele feest niet door."
Op de een of andere manier hadden Huub en Claire die machtspositie blijkbaar niet....
Blijkbaar mag Claire wel weggespeeld worden. Jaaps's argument is dan ook dat zijn winkansen naar 25 % stijgen.
Maar idd het is vreemd dat ze die machtspositie niet lijken te hebben Het was ook mijn eerste reaktie. Toch kreeg ik het idee dat Claire een mogelijk kreeg geboden om zich tegen Amanda af te zetten. Alleen greep Claire die machtspositie niet. Ze had gewoon tegen Amanda moeten zeggen: Wedden dat jij niet mee gaat.
Pa Ron doet me een beetje denken aan de, inmiddels dus dan ook ex, schoonouders van mijn broer. Die waren allang blij dat hun dochter iemand had gevonden en eindelijk van d'r af waren.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  maandag 14 april 2008 @ 13:21:26 #80
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58041741
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:03 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]

Claire kijkt terwijl Anouk op Fries rijdt. "Fries wordt snel kwaad hm", zegt ze tegen Anouk. Anouk probeert Fries uit. Ze kan aardig goed paardrijden zo te zien.
ja, een verademing om te zien dat iemand dat paard eens normaal berijd. Dat getrek en geschop vind ik altijd zo zonde van dat mooie paard.
pi_58041746
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:17 schreef elcastel het volgende:

[..]

En dat wil in het Guiness Book of Records, lachen als ze dat akkefietje erbij halen en zeggen dat Huub het dan gaat worden. En als het zo gaat, dan kan Amanda beter een weekje bij haar moeder logeren (als ze dan nog een relatie hebben).
huub heeft 5 dagen vakantie gehad
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_58041749
Jaap vindt het niet zo slim van Huub dat hij het voorval met Ron gisteren bespreekt.
Nu kan Jaap er openlijk naar refereren en uitspreken. Als Huub het niet opgenoemd had, had hij het laten rusten.
pi_58041808
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:21 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

ja, een verademing om te zien dat iemand dat paard eens normaal berijd. Dat getrek en geschop vind ik altijd zo zonde van dat mooie paard.
Anouk rijdt inderdaad goed
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 13:25:24 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_58041811
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:21 schreef Nomrc2 het volgende:


huub heeft 5 dagen vakantie gehad
En toen begon de dagtelling van het verblijf in dat hok opnieuw. Dat was bij Brian niet het geval na zijn verblijf van 1 nacht in de Witte Bergen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 14 april 2008 @ 13:25:47 #85
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58041819
J verteld aan H het drama met de blinddoek. Hij heeft in navolging daarop een nieuw plan bedacht.
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 13:27:09 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58041840
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:16 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

enige wat papa clair gedaan heeft is als een oprechte hummer proleet eisen dat ze geen nare dingen meer over z'n wijf zeggen

alsof ook z'n vrouw retardet is en dat niet zelf kan
Dus de moeder van Claire had daar moeten aankloppen en tegen Jaap zeggen dat hij niet meer over haar vagina mocht beginnen?

Nee, dat je als man en als vader op zo'n moment het heft in handen neemt en grenzen stelt, vind ik wel OK !
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 14 april 2008 @ 13:27:24 #87
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58041844
J gaat vanavond als clown verkleed en dan wil ie dat de fles wiskey ook als pinata wordt opgehangen, haha..
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 13:28:28 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_58041860
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:10 schreef Gert het volgende:

Als Huub en Claire gewoon hadden gezegd: "Níks Amanda mee dinsdag. Die snol blijft in de villa, en anders gaat het hele feest niet door."
Op de een of andere manier hadden Huub en Claire die machtspositie blijkbaar niet....
De enige 2 met een machtspositie zijn Brian en Amanda, dat moet je toch weten inmiddels. De rollen zijn nu een beetje omgedraaid en mogen Brian en Amanda wel aangepakt worden. Het vermoeden bestaat dat Stijn terug is, dat zou wel het e.e.a. verklaren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58041864
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

En toen begon de dagtelling van het verblijf in dat hok opnieuw. Dat was bij Brian niet het geval na zijn verblijf van 1 nacht in de Witte Bergen.
das niet waar... de 5 dagen zijn er vanaf getrokken (hij vierde zijn jaardag in december)

In eerste instantie hebben ze het wel geprobeerd, maar daar istie niet mee akkoord gegaan.
pi_58041868
Jaap zei iets in het begin over bestaande plannen. Iemand precies gehoord?
Eén van de dingen was iets van Amanda stuk maken of zo?
  maandag 14 april 2008 @ 13:29:22 #91
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58041877
Jaap gaat dus vanavond als Bassie.. met een bijl. Ik zeg ik hou durvan.

H: Terror clown from hell!
pi_58041892
Zo Huub vertelt weer even duidelijk hoe het zit achter dat klinkt niet alsof Stijn er weer is.

Huub vertelde dus even wat er allemaal mocht bij huwelijk (moeder Claire uitschelden, gasten laten struikelen, bruidsjurk verneuken, taart weggooien) en dat met een bijl een fles whisky stukslaan niet mocht want dat is te... het moet luchtig blijven.
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 13:30:20 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58041900
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:20 schreef avonne het volgende:

[..]

Volgens mij allemaal script.
Hij is toch zo slim dat hij alles van tevoren afdealt en 10 stappen vooruit denkt?
Hij wist al van de Hummer voor het in de krant stond, etcetera.
Deze excuses stonden ongetwijfeld ook op de agenda.
Dus de vader en gekke Twan spelen slechts een rol?
En zit Claire dan ook in het script, inclusief haar langdurige huilbuien, of hebben ze die in het ongewisse gelaten ?

Dat van Jaap is denk ik wel script, maar dat van pa die verhaal komt halen niet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 14 april 2008 @ 13:30:23 #94
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58041903
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus de moeder van Claire had daar moeten aankloppen en tegen Jaap zeggen dat hij niet meer over haar vagina mocht beginnen?

Nee, dat je als man en als vader op zo'n moment het heft in handen neemt en grenzen stelt, vind ik wel OK !
ouderwetse ridderlijkheid
Ik zoek er nog zo een
pi_58041908
Bezoek verpesten??

Zeg me dat ik dit goed hoor??
Go hard or go home
pi_58041910
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:28 schreef Desii het volgende:

[..]

das niet waar... de 5 dagen zijn er vanaf getrokken (hij vierde zijn jaardag in december)

In eerste instantie hebben ze het wel geprobeerd, maar daar istie niet mee akkoord gegaan.
klopt, Flens wilde weer bij dag 1 beginnen te tellen.
pi_58041915
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

De enige 2 met een machtspositie zijn Brian en Amanda, dat moet je toch weten inmiddels. De rollen zijn nu een beetje omgedraaid en mogen Brian en Amanda wel aangepakt worden. Het vermoeden bestaat dat Stijn terug is, dat zou wel het e.e.a. verklaren.

ik denk dat we dat aan papa clair te danken hebben.....eindelijk komt er ook wat actie tegen die twee
  maandag 14 april 2008 @ 13:31:11 #98
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58041918
J: iedere keer als het bezoek wat wil zeggen, ga ik er doorheen. Met ballonen kapot prikken, kermis muziekjes en moppen vertellen. Ik pest ze niet, ik maak gewoon herrie.
pi_58041926
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

De enige 2 met een machtspositie zijn Brian en Amanda, dat moet je toch weten inmiddels. De rollen zijn nu een beetje omgedraaid en mogen Brian en Amanda wel aangepakt worden. Het vermoeden bestaat dat Stijn terug is, dat zou wel het e.e.a. verklaren.
Huub kan gewoon goed met Stijn itt Deborah......... omdat hij zegt waar het op staat (volgens Huub)... tijdens de 6-2 was Stijn ook nog gewoon in dienst bij Talpa
(maar kwaad kan het niet alstie idd terug is)
  maandag 14 april 2008 @ 13:31:23 #100
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58041928
Huub vergelijkt het even.... de bruidstaart in het water gooien of het vernielen van een whiskeyfles van Brian.
Het lijkt hem sterk dat het ene wel mag en het andere niet. Hij is zo de febo duidelijk aan het maken dat ze niet partij voor Brian moeten tyrekken.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')