Sulejmani niet iigquote:
Die gozer is daar toch veels te goed voorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bonaventura Kalou naar een club uit The Championship (Hull, Charlton en Wolves).
quote:FC Groningen en Roda JC bijna akkoord over Meeuwis
Het is nog slechts een kwestie van tijd voordat FC Groningen en Roda JC een akkoord bereiken over de transfer van middenvelder Marcel Meeuwis.
Aanvankelijk liet de leiding van Roda JC weten niet te willen meewerken aan een vertrek van zijn 27-jarige aanvoerder. Maar dat standpunt is nu veranderd, aangezien de Kerkraadse club de vraagprijs van vijf miljoen euro met een miljoen heeft verlaagd.
Begin deze week voerden de Limburgers verdere onderhandelingen met FC Groningen, dat de biedingen in een eerder stadium nog staakte bij een bedrag van omstreeks drie miljoen euro.
Meeuwis maakte vorige maand bekend dat hij ondanks een nog vier jaar doorlopend contract geen heil ziet in een langer verblijf in Kerkrade. Als reden noemde hij zijn relatie met trainer Raymond Atteveld, die volgens Meeuwis verstoord is geraakt sinds de winterstop.
Naar verluidt ligt voor Meeuwis een contract voor drie of vier seizoenen te wachten in Groningen. In de ogen van trainer Ron Jans is de oud-speler van Willem II en VVV-Venlo de ideale opvolger van Rasmus Lindgren, die tijdens de winterstop naar Ajax vertrok.
VI
quote:He Wil cost you £8m, Fergie
United will sit down with Wigan next week to thrash out an £8million deal for Wilson Palacios. The Sun revealed last month Sir Alex Ferguson had targeted Honduras ace Palacios and his Latics’ Ecuador team-mate Luis Antonio Valencia. An insider said: “There has been contact between the clubs and Wigan have told United Palacios would cost £8m. Steve Bruce wants to keep him but it’s difficult to stand in the player’s way when United come calling. Valencia may stay at Wigan one more season but nothing’s been decided yet.”
Antony Kastrinakis, The Sun
The Daily Mirror claims United will offer Louis Saha - plus cash - to Wigan in a bid for Valencia.
Ik las het ja.. Mijn god.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sergio Ramos van Real naar Chelsea voor 70 miljoen euro.
Valencia vind ik nog wel een aardige speler maar die Palacios mag van mij wegblijven eigenlijk.quote:
http://www.sporttribune.nl/pagina/archief/20244quote:De Braziliaan Douglas maakte pas op 22 december van het afgelopen jaar zijn debuut in het eerste team van FC Twente. Twaalf duels en één doelpunt verder wordt hij al nadrukkelijk gevolgd door Ajax. Voetbal International meldt vandaag dat de formatie uit Enschede er ernstig rekening mee moet houden dat na Karil El Ahmadi - naar Feyenoord - een tweede speler zal vertrekken.
quote:Dariusz Dudka (24) speelt volgend seizoen zo goed als zeker niet meer voor Wisla Krakow. De Poolse centrumverdediger staat in de scoutingsrapporten van Blackburn Rovers, Feyenoord, Lazio en Udinese. (Diverse Poolse media)
Als het om Adrian Mutu gaat, slaat het nergens op. Schalke 04 is een achteruitgang!quote:
Champions League is geen achteruitgang. Fiorentina zal wel weer UEFA Cup gaan spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als het om Adrian Mutu gaat, slaat het nergens op. Schalke 04 is een achteruitgang!
Bundesliga ten opzichte van Serie A is een achteruitgang.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Champions League is geen achteruitgang. Fiorentina zal wel weer UEFA Cup gaan spelen.
Gaat om Adrian ja, maar de enige bron waar ik het heb kunnen vinden is voetbalprimeur dus het zal wel niet zo betrouwbaar zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als het om Adrian Mutu gaat, slaat het nergens op. Schalke 04 is een achteruitgang!
whaha Donkquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Ryan Donk en Demy de Zeeuw in de belangstelling van Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |