Mwjah...moet het wel een beetje aanlokkelijk klinken allemaal hequote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1145295/2/50#58053517]maandag 14 april 2008 21:51[/u
rl] schreef An24 het volgende:
[..]
Eensch is met prupke..zou me helemaal culinair vol laten stoppen. Dat maak je immers ook niet elke dag mee
Felici! Doch aghussie 30 al, voor je het weet ben je al net zo'n ouwelul als ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:28 schreef freud het volgende:
Thanx allemaal! Mijn sms draait ook overuren.
Thanx!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:32 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Felici! Doch aghussie 30 al, voor je het weet ben je al net zo'n ouwelul als ik.
Geniet van de tijd die daartussen zit.
Het feestje was afgelopen zaterdag, en was super gezelligquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:27 schreef loehoes het volgende:
Gefeliciteerd Freud!
Leuk feestje in de planning?
Mooizo!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:54 schreef freud het volgende:
[..]
Het feestje was afgelopen zaterdag, en was super gezellig.
Ah ik had even een kneep nodig voordat ik het zag en begreep!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:15 schreef didotcicero het volgende:
Ach ja... 30! * didotcicero droomt weg naar vroegere tijden...
Feli, Freud!
Ik neem aan dat je die andere standaard grap, dat een Nederlandse lunch normaalgesproken zo'n 40 tot 45 minuten duurt, ook maar niet heb gemaakt?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet ruim een uur zitten lunchen. Die duitsers nemen er wel de tijd voor zeg
Neequote:Op dinsdag 15 april 2008 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die andere standaard grap, dat een Nederlandse lunch normaalgesproken zo'n 40 tot 45 minuten duurt, ook maar niet heb gemaakt?
Vergeleken met vier boterhammen of een paar broodjes is dit al een hele verbetering hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:58 schreef ..bennie het volgende:
Die Duitse lunches stellen niks voor, de Fransen pakken dat een stuk beter aan.
Lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:40 schreef loehoes het volgende:
Gisteren een shoot gedaan met een zwanger stel![]()
Als ik het online mag zetten van ze, zien jullie het nog wel langskomen.
Heb jij niet al horeca-ervaring? (dacht ik namelijk).quote:Vanavond wordt ik ingewerkt in het café van mijn vader. Na jaren geroepen te hebben dat hij zijn dochter niet achter de bar wil is hij toch om haha. Ik ga er niet vast werken, maar af en toe invallen als het nodig is.
Ben tot nu toe redelijk tevreden. Heb nog niet alles bewerkt, maar wel tevreden voor een eerste keerquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!
Zijn toch altijd speciale foto's vind ik! Zelf een beetje tevreden?
[..]
Heb jij niet al horeca-ervaring? (dacht ik namelijk).
En als invalkracht kan het altijd leuk zijn natuurlijk!
Ik ben benieuwd naar de resultaten!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:09 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ben tot nu toe redelijk tevreden. Heb nog niet alles bewerkt, maar wel tevreden voor een eerste keer![]()
En ja, heb al wel horeca ervaring. Maar moet even doorhebben hoe het kassasysteem werkt, en waar ze alles hebben staan.Dat is toch overal weer anders.
Wel erg tof dat je die kans geboden werd om zo'n stuk te fotograferen als ie helemaal "voor jou" wordt opgevoerd. Je mogelijkheden tot foto's zijn dan veel groter dan als je "met het publiek mee moet" denk ik zo!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Laat op de middag/vroeg op de avond een theatershoot van dik twee uur gedaan. Twee weken terug al bij de try-out geweestk, toen was het licht beroerd. Nu nog altijd niet je van het maar in ieder geval werkbaar. Met de ruwe resultaten waren ze al tevreden, eens zien wat ik er nog verder uit kan peuteren. Drie keer is het stuk overgedaan speciaal voor mij en een cameraman. Scheelt wel een hoop als je bijna op de lip van de acteurs kunt zitten met je camera
Ja en dat dus!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
Freud gefelicitaard met je verjaardag.![]()
Didot gefeliciteerd met je publikatie.
Dat zeker. Het scheelt een enorm stuk. Zeker als je ook nog 'eventjes' een steiger kunt verplaatsen om een hoger standpunt te kunnen kiezen. De plek waar het opgevoerd wordt, het Landbouwbelang, is een gekraakt overslagpand dat nu gebruikt wordt als cultuurcentrum. Ik eet er iedere maandag en zo leer je wat mensen kennen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef Xilantof het volgende:
Wel erg tof dat je die kans geboden werd om zo'n stuk te fotograferen als ie helemaal "voor jou" wordt opgevoerd. Je mogelijkheden tot foto's zijn dan veel groter dan als je "met het publiek mee moet" denk ik zo!
Het plafond was toch nog leegquote:Op woensdag 16 april 2008 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet er tof uit ChantyBen alleen benieuwd waar je hem gaat hangen
![]()
Iets met ruimtegebrek geloof ik he
Goeiemorgen trouwensHeute abend wieder zum hause jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |