Peter is de komende 2,5 dag niet onlinequote:Op maandag 14 april 2008 18:45 schreef PeRi het volgende:
ff een reminder voor mezelf en P., want ik vergeet het steeds;
Peeeeeeterrrrr je hebt nog ergens dierentuinfoto's van mij.
Waar zou je heen willen dan?quote:
Misschien een Wenen meet?quote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waar zou je heen willen dan?
Hier staat IJsland nog altijd op de wishlist!
Dat heb ik weerquote:Op maandag 14 april 2008 18:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Peter is de komende 2,5 dag niet online
k heb er ergens ook nog 1 van je
Dierentuin in Planckendaelquote:
ik ga m morgen even voor je opzoekenquote:Op maandag 14 april 2008 20:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat heb ik weer. Hm nouja over een maand ofzo herinner ik me het vast weer eens
.
Ohhhh, issie beetje gelukt, flatteus, fototechnisch in orde? Kan je 'm me dan toemailen? Zou tof zijn!
ICE natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2008 14:18 schreef freud het volgende:
[..]
Lekkel! Met de snelle, of zo'n meurende internationale trein uit WOII?
Ja hoiquote:Op maandag 14 april 2008 18:45 schreef PeRi het volgende:
ff een reminder voor mezelf en P., want ik vergeet het steeds;
Peeeeeeterrrrr je hebt nog ergens dierentuinfoto's van mij.
Wil jij niet voor je beurt sprekenquote:Op maandag 14 april 2008 18:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Peter is de komende 2,5 dag niet online
k heb er ergens ook nog 1 van je
heeey jij zou weg zijnquote:Op maandag 14 april 2008 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ICE natuurlijkEerste klas
Voor minder doet de baas het niet
En nu zit ik voor EUR 18 per uur te internetten
Ja, Ja, Ja. 4 sterren en zo. Alleen de menukaart van het restaurant vertoonde wat kuren. Ik mis de schnitzels en zo. Het is allemaal van dat verfijnde culinaire gedoe. Het enige herkenbare duitse voer wat ik terug kon vinden waren de frankfurter-worstenquote:Op maandag 14 april 2008 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey jij zou weg zijn
en lekker bed? fijne kamer?
oeh, echte wienerschnitsel met championnen roomsausquote:Op maandag 14 april 2008 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, Ja, Ja. 4 sterren en zo. Alleen de menukaart van het restaurant vertoonde wat kuren. Ik mis de schnitzels en zo. Het is allemaal van dat verfijnde culinaire gedoe. Het enige herkenbare duitse voer wat ik terug kon vinden waren de frankfurter-worsten
Culinair kan heel lekker zijnquote:Op maandag 14 april 2008 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, Ja, Ja. 4 sterren en zo. Alleen de menukaart van het restaurant vertoonde wat kuren. Ik mis de schnitzels en zo. Het is allemaal van dat verfijnde culinaire gedoe. Het enige herkenbare duitse voer wat ik terug kon vinden waren de frankfurter-worsten
Eensch is met prupke..zou me helemaal culinair vol laten stoppen. Dat maak je immers ook niet elke dag meequote:Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef prupke het volgende:
[..]
Culinair kan heel lekker zijn
ipv de standaard braatworst en de schnitzels
ja schnitzels ed kan ik elke dag zelf bereidenquote:Op maandag 14 april 2008 21:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Eensch is met prupke..zou me helemaal culinair vol laten stoppen. Dat maak je immers ook niet elke dag mee
Gelul, daar kom jij ook een eind meequote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef prupke het volgende:
[..]
ja schnitzels ed kan ik elke dag zelf bereiden
dat culinaire spul niet ....
Dank je voor het complimentquote:
Zonder echt veel voorbereiding 10km hard gelopenquote:Op maandag 14 april 2008 22:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Dank je voor het compliment
ik wil nog culinairderer worden
psst wat had je gedaan dat je nu weer een half uurtje hard had kunnen lopen zonder al te veel ..pijn/moeite?
quote:Op maandag 14 april 2008 23:00 schreef freud het volgende:
[..]
Zonder echt veel voorbereiding 10km hard gelopen. Goeie blessure opgelopen, en kon niet eens normaal meer lopen. Veel rust, en nu weer rustig opbouwen. Eerst kleine stukjes van een paar km, en dan weer richting de 10km opbouwen. En wie weet als ik zin heb, de halve marathon of zo
.
Hey wat grappig! Leuk didot!quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:28 schreef prupke het volgende:
wat ik net tegen kwam
http://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Vloeimans (klik es op de foteau )
didotgefeliciteerd.....*O*
Het doorgestreepte ben ik nog niet helemaal over uit. Voor de rest sluit ik mij volledig aan bij bovenstaande post!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |