We gaan zondag kampioen worden en jij hebt het over komkommertijdquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een komkommertijd weer zeg..
Klopt ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden we de tweede ronde ook eerst uit.
En we verloren de eerste wedstrijd tegen Heerenveen ook. Dus het lijkt wel een voordeel om als laatste thuis te spelen. Alleen vrees ik NAC als we die tegen zouden komen..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt ja.![]()
Toen met 2-1 verloren tegen die kutklappers en een rode kaart voor Sneijder dus.
Sinds een paar maanden pasquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:15 schreef sjimz het volgende:
Sinds wanneer heeft Ajax eigenlijk het samenwerkingsverband met Cruzeiro.
Ik hoop zo dat het pas na 2004 is begonnen.
Hij is welkomquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:19 schreef Blight het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)l/article1040573.ece
Volgend jaar kampioen..
Liever een optimist die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk heeft..quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
We gaan zondag kampioen worden en jij hebt het over komkommertijd.
quote:Van der Wiel dichtbij herstel
Geschreven op dinsdag, 15 april om 12:16
Gregory van der Wiel is weer op de goede weg terug. De verdediger van Ajax raakte in november in het treffen met Feyenoord (2-2) geblesseerd aan de linkerknie. "Na heel veel maanden gaat het eindelijk beter", stelt de verdediger vast op de website van de Amsterdammers.
"Bij een sliding bleef mijn been in het gras hangen", vertelt de 20-jarige Amsterdammer. "Daardoor kwam ik verkeerd terecht en verdraaide mijn knie.'' Van der Wiel bleek een beschadiging aan de binnenband van de linkerknie te hebben opgelopen en zodoende stopte de teller bij zestien officiële duels.
"Ik mag weer rennen en train weer buiten", besluit de uit de jeugdopleiding doorgestroomde Ajacied. "Ik ben nu echt weer op de goede weg. Als dit zo doorgaat, hoop ik nog dit seizoen iets te spelen. Of dat in het eerste is of bij Jong Ajax, dat ligt aan de trainer.’’
Liever niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het zou mooi zijn als van der Wiel nog wat minuten kan maken dit seizoen
Ik zie niets in hem eigenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Beetje mixed feelings over Theo Janssen. Voor slechts 1,5 miljoen had ik de gok toch wel aangedurfd. Zeker voor een fatsoenlijke breedte investering.
quote:Ajax haalt jeugdkeeper van Sparta
dinsdag 15 april, door SP, Amsterdam, 13:39u, rijnmond.nl/AS
Volgens Rijnmond.nl heeft Ajax zich voor komend jaar versterkt met Warner Hahn van Sparta Rotterdam. De doelman van Sparta B1 zal komend jaar in de A1 of B1 van de Amsterdamse club gaan spelen.
Hahn stond ook in de belangstelling van meerdere (buitenlandse) topclubs, maar koos voor Ajax. De Rotterdammer is eerste keeper bij Oranje onder 16 jaar.
Drie talenten versterken de B1
Met het oog op komend seizoen heeft Ajax alvast drie spelers aangetrokken voor de nieuwe B1 (lichting '92). Het gaat om rechtsbuiten Jody Lukoki van Young Boys, linksbuiten Nout Barentsen van Always Forward en centrale verdediger Juanito Wassenaar, die nu nog speelt bij Zeeburgia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |