Jammer dat ik die toen net gemist heb.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:36 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ben er dus wel geweestWas een mooie dag! Mooiste was misschien nog wel de herrie die de 308 GT/M maakte langs de hoofdtribune, wat een lawaai
Verder.. tsja.. veel mooie auto's, Bugatti EB 110 SS, vind ik persoonlijk geen mooie auto, wel een bijzondere (zeldzame) auto
Een heel tijdje bij de Delta Integrales gelopen, rondgekeken, gepraat. Twee DI's met 450 pkDie blauwe en die rode met gouden velgen. Van die blauwe knalde de turboslang er twee keer over uit, dus daar heb ik niet van kunnen genieten, maar die rode, heerlijk gewoon hoe die de chicane uitkwam en het rechte stuk op ging
Een geslaagde dag
Haha hoe mooiquote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Jammer dat ik die toen net gemist heb.
Ik ging net weg toen die gingen rijden.
Ook mooi was toen die sjonnie voor lul stond.
Man op podium: Mooie auto. Velgen zien er goed uit. bla bla bla
Man voor me zegt, wat zonde.
Man op podium: En hoe is tie motorisch?
Stilte.....
Ik zeg: zal wel een 1.6 zijn.
Man voor me: Ik denk een 1.4 met een gespoten kleppen deksel.
Op het podium nog steeds stilte.
Man op het podium opeens: Een 1.4 ja das jammer
En die bugattie was dat een blauwe, zoja dan hek hem op de terugweg nog gezien. Mooie bak dat zeker. Mooi geluid ook.![]()
Jij noemt airride geen poespas ??quote:Op maandag 12 mei 2008 21:30 schreef FritsFluitketel het volgende:
Die zwarte 159 van die Belg bij het podium, naast die Alfa SZ, was ook een mooi dingStrak gestyld, geen poespas, gewoon netjes
Een punto dacht ik. Was niet meer te herkennenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:30 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Haha hoe mooi
Die zwarte 159 van die Belg bij het podium, naast die Alfa SZ, was ook een mooi dingStrak gestyld, geen poespas, gewoon netjes
En die Bugatti was die blauwe ja, dé kleur van de Bugatti EB 110
Welke auto had die sjonnie bij zich?
De Ferari's reden ruk. Ik ree zelf ook niet echt bizar snel over het circuit maar volgens mij moest de helft hun schoonmoeder nog thuis brengen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:35 schreef xFriendx het volgende:
Was een heerlijke dag:
A) Top weer!
B) Top auto's
C) Top mensen
Stond zelf met de Alfa 155 op het paddock bij de rest. Daar wat mensen gezien die ik alleen nog maar via internet kende. Was erg leuk! Heen rit was chill, lekker rustig op de weg, nog koel buiten.
Veel auto's bekeken, vooral de show van de Ferarri's (1e race, met die speciale versies, vooral 2 stuks gaven toch een geluid, oudere aangepaste versies volgens mij) Alleen m'n broodje beenham was lauw![]()
Terug beetje ruk, helaas file![]()
Hebben nog gefilmd. Wel amateur kwaliteit als in filmwerk, kwaliteit is wel okay volgens mij (op tv althans, gewoon met videocamera, niet met telefoon). Ik upload filmpje wel ergens zodat mensen er van kunnen genieten of afkraken, das aan jezelf.
Als je niet het circuit op gaat en niet buiten je 156 stand komt, is het wel een meeting waar je voor betaald jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:16 schreef ConQuestador het volgende:
Overigens hoor ik bij de 156club alleen maar negatieve verhalen over viva. Dat het niks meer dan een grote meeting is waar je 15 euro voor moet betalen. Ik ben iig blij dat ik niet gegaan ben want volgens mij was het weer precies hetzelfde als de voorgaande jaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |