inderdaad, het viel gewoon op dat Kenneth gewoon lol wilde maken met iedereen, en zich helemaal niet druk maakt over vijandelijkhedenquote:Op maandag 14 april 2008 02:35 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Brian twijfelde of hij Kenny wel uit kon nodigen.
Want Kenny was zoooooooooooo agressief.
Zal wel weer project geweest zijn van Brian, want ik vind Kenny veel minder agressief dan Brian. En ook aardiger dan Brian.
Ja hij stookt wel, maar het levert niets op volgens mij ....... en hij trekt wel aardig naarquote:Op maandag 14 april 2008 03:16 schreef eusjuh het volgende:
Nou sorry hoor maar die kennix loopt flink te stoken!Primitief is dat hele gezin maar of dat zo geweldig is?
A is de verjaardag van B aan het vieren en pakt maybe Kennix ff mee.....vandaar geen streams op dat bed?????quote:Op maandag 14 april 2008 03:21 schreef fleurtjemichel het volgende:
En B en A slapen door het gelach heen?
Sms voor vooral Huub en een beetje Clairequote:Op maandag 14 april 2008 03:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja hij stookt wel, maar het levert niets op volgens mij ....... en hij trekt wel aardig naar
Huub toe, meer dan naar Brian volgens mij. Had volgens mij een broer als Huub gewild.
Heb je ook nog geSMSsed ?
Wat boeit datquote:Op maandag 14 april 2008 03:25 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Sms voor vooral Huub en een beetje Claire
ik blijf hopen dat de aktie succes heeft gehad, anders zullen we het nooit weten, toch ?quote:
Hoeft jou niet te boeien hoor.Ik gaf antwoord op een vraag!quote:
Ja ik weet het, maar ik geloof niet zo in sms'jesquote:Op maandag 14 april 2008 03:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ik blijf hopen dat de aktie succes heeft gehad, anders zullen we het nooit weten, toch ?
Je mag best weten, ik heb veel SMSjes gestuurd vandaag .....![]()
ik vraag me oprecht af of kenniet wel helemaal juist is, als ik dit gifje bekijkquote:
die rat had gedreigt dat als zijn verjaardag werd verstiert hij terror zou uitvoeren tot 22 mei en hij zou compleet flippen , bij een ander mag het wel bij hem niet dus ik hoop op een hele dag vol terrorquote:
je ziet duidelijk het verschil bij Palma en terecht ookquote:Op maandag 14 april 2008 09:15 schreef beequeen het volgende:
José tegen Joris: Een maand blijf je hè?
Ze is duidelijk in haar nopjes met Joris. Begrijpelijk natuurlijk.
Oh heerlijk, zijn kindertaart recht in zijn smoel schjmijten. De kaarsjes op Amanda's harses en dan proberen uit te blazen maar helaas, te laat. Pruik in de hens.quote:Op maandag 14 april 2008 09:15 schreef rooie3 het volgende:
Nou ben klaar voor de terror vandaag.Maar dat zal wel tegenvallen,want het is natuurlijk het feestje van rat.
4 personen 1 uur dacht ik. Maar kan ook dat er voor Brian een uitzondering gemaakt wordt natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoelang komt de visite op een verjaardag 2 uurtjes???
1 uurtje....quote:Op maandag 14 april 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoelang komt de visite op een verjaardag 2 uurtjes???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |